Cynthia
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 515
Het is me wel een weekje geweest tot nu toe... Eentje om snel te vergeten. Maandag tot en met woensdag alleen geweest, omdat m'n vriend op zakenreis was. Super druk op het werk... Ik heb er een zenuwtick aan m'n oog van gekregen van de stress. Mijn bovenste ooglid van mijn linkeroog begint te pas en te onpas te trillen. Echt wel vervelend
Door de stress op het werk had ik vanaf woensdagavond tot en met gisteren barstende hoofdpijn. Die is nu na een nachtje goed slapen gelukkig voorbij. Alhoewel... Daarnet heb ik mijn elektriciteit en gasfactuur gekregen en we moeten 511 euro bij betalen... Daar word ik gewoon ziek van
Wel één lichtpuntje vandaag! Ik ben op meting geweest bij m'n trainer: mijn BF is weer gezakt tot 13.1% Hip hoi! Over twee weken gaat de zuivel eruit, maar aantal kcal blijft hetzelfde. Ben benieuwd hoe ik daarop zal reageren. Tegen dan wil ik ook beginnen met ochtendcardio, dus dan moet het vooruit gaanFull force er tegen aan!
Zonet ook nog benen en kuiten getraind. Ging lekker, hoog tempo, lekker bezweet. Ik ga mijn gewichten hier niet posten, met meiden zoals Loca en Maaike enz. zou dat alleen maar beschamend zijn![]()
Beschaamd? Zeg we zijn hier toch geen testo-bundels die zich moeten 'bewijzen' tegenover de rest of zo?

Gewoon lekker posten joh, als het voor jou zwaar is, das alles wat belangrijk is toch. Iedereen heeft wel oefeningen waarvan ze in andere logjes ziet dan andere vrouwen soms wel 200% meer tillen dan zij, dat moet je echt helemaal niks interesseren, want het gaat tenslotte om JOU!

Full force er tegen aan!
Misschien komen we elkaar tegen in den Haag...Leuk gezellig
Hij maakte er totaal geen problemen van en vond het zelfs een beter idee
Ben tot nu toe ongeveer 1% per week aan het zakken, dus hoop dat proces zich nog verder zet. Over een week ga ik ook beginnen met wat ochtend cardio, dus dat zal hopelijk wel het vet weer wat naar beneden duwen.