MuscleMeat

Contest Log (v) Log IsabelleVD

Het is me wel een weekje geweest tot nu toe... Eentje om snel te vergeten. Maandag tot en met woensdag alleen geweest, omdat m'n vriend op zakenreis was. Super druk op het werk... Ik heb er een zenuwtick aan m'n oog van gekregen van de stress. Mijn bovenste ooglid van mijn linkeroog begint te pas en te onpas te trillen. Echt wel vervelend :mad:

Door de stress op het werk had ik vanaf woensdagavond tot en met gisteren barstende hoofdpijn. Die is nu na een nachtje goed slapen gelukkig voorbij. Alhoewel... Daarnet heb ik mijn elektriciteit en gasfactuur gekregen en we moeten 511 euro bij betalen... Daar word ik gewoon ziek van :kots:

Wel één lichtpuntje vandaag! Ik ben op meting geweest bij m'n trainer: mijn BF is weer gezakt tot 13.1% Hip hoi! Over twee weken gaat de zuivel eruit, maar aantal kcal blijft hetzelfde. Ben benieuwd hoe ik daarop zal reageren. Tegen dan wil ik ook beginnen met ochtendcardio, dus dan moet het vooruit gaan :D Full force er tegen aan!

Zonet ook nog benen en kuiten getraind. Ging lekker, hoog tempo, lekker bezweet. Ik ga mijn gewichten hier niet posten, met meiden zoals Loca en Maaike enz. zou dat alleen maar beschamend zijn :o

Beschaamd? Zeg we zijn hier toch geen testo-bundels die zich moeten 'bewijzen' tegenover de rest of zo? :)

Gewoon lekker posten joh, als het voor jou zwaar is, das alles wat belangrijk is toch. Iedereen heeft wel oefeningen waarvan ze in andere logjes ziet dan andere vrouwen soms wel 200% meer tillen dan zij, dat moet je echt helemaal niks interesseren, want het gaat tenslotte om JOU!

13% BF en zo'n fysiek..je kan idd zo het podium op;) Misschien komen we elkaar tegen in den Haag...Leuk gezellig:D

• Topic Starter Topic Starter
13% BF en zo'n fysiek..je kan idd zo het podium op;) Misschien komen we elkaar tegen in den Haag...Leuk gezellig:D

Bedankt! Ja, hopelijk wel! Romina zou ook misschien komen.

Je woont zeker bij Den Haag in de buurt, voor mij is het bijna 3 uur reizen of de special guest moet de doorslag geven ;)

Nee niet echt, ik woon in de buurt van Antwerpen, dus het is ook bijna twee uur rijden. Maar het wordt gewoon supergezellig, dus dat heb ik er wel voor over :)

Moet je dit nu echt op deze manier inpeperen? :mad: ;)

Ik weet niet wat je nu eet, maar ik denk dat je het best ook wel een keer kan eten. Gewoon met extra mager rundergehakt. 250 gr van mijn zelfgemaakte saus bevat 60 kcal. Dus echt niks speciaals, maar wel heerlijk :D

Hier is het recept: twee blikken gepelde tomaten + 1 blik paddestoelen + 1 rode en gele paprika, 1 dikke ui, 1 bouillon blokje (vetarm) + kruiden (spaghetti kruiden, nootmuskaat, ...) Dat alles fijn snijden en stoven. Dan een klein blikje tomatenpuree toevoegen om de saus te binden. En klaar is kees!

Zonet schouders getraind. Het ging vandaag zo slecht en nu zit ik ook vol frustratie... :mad: Totaal geen vol gevoel in mijn schouders, geen brandend gevoel tijdens het trainen. En ik had het gevoel dat ik bij elke oefening met heel mijn lichaam verkrampte, maar het leek alsof ik de focus op die schouder niet kon vastzetten... Echt stom...

Nee niet echt, ik woon in de buurt van Antwerpen, dus het is ook bijna twee uur rijden. Maar het wordt gewoon supergezellig, dus dat heb ik er wel voor over :)

Ik heb mezelf die dag iig al vrij geroosterd ;) Nu nog even kaartjes kopen en kijken wie er mee wil.
Is het trouwens de hele dag? Dat was me nog niet helemaal duidelijk namelijk.

Zonet schouders getraind. Het ging vandaag zo slecht en nu zit ik ook vol frustratie... :mad: Totaal geen vol gevoel in mijn schouders, geen brandend gevoel tijdens het trainen. En ik had het gevoel dat ik bij elke oefening met heel mijn lichaam verkrampte, maar het leek alsof ik de focus op die schouder niet kon vastzetten... Echt stom...

Kan gebeuren toch een keer, volgende keer weer beter :) Zou het op zo'n moment misschien niet helpen om de oefening iets rustiger uit te voeren, dat je je spieren meer probeert te voelen zeg maar?

Beschaamd? Zeg we zijn hier toch geen testo-bundels die zich moeten 'bewijzen' tegenover de rest of zo? :)

Gewoon lekker posten joh, als het voor jou zwaar is, das alles wat belangrijk is toch. Iedereen heeft wel oefeningen waarvan ze in andere logjes ziet dan andere vrouwen soms wel 200% meer tillen dan zij, dat moet je echt helemaal niks interesseren, want het gaat tenslotte om JOU!

Helemaal mee eens! Het is geen wedstrijd kracht, het gaat om de progressie en waar jij dat mee bereikt. Heb heel veel respect voor de meiden die zo zwaar kunnen hoor, daar niet van. Ik til niet zo zwaar, maar merk wel dat ik vooruit ga. En jij gaat gewoon hardstikke lekker, ik bedoel maar... 13% vetpercentage! Dat is geweldig!

Jammer de je voor je gevoel minder getraind hebt... Maar het is hoe dan ook weer een training, wellicht kijken of je met je schouders volgende keer even iets heel anders doet, schema omgooien, zwaarder of misschien juist meer herhalingen om ze weer even door de war te schudden zodat ze niet kunnen wennen aan de oefeningen die je steeds doet?

Leuk dat je gaat, is goede sfeer en gezellig op zo'n wedstrijd ;)

Ik weet niet wat je nu eet, maar ik denk dat je het best ook wel een keer kan eten. Gewoon met extra mager rundergehakt. 250 gr van mijn zelfgemaakte saus bevat 60 kcal. Dus echt niks speciaals, maar wel heerlijk :D

Hier is het recept: twee blikken gepelde tomaten + 1 blik paddestoelen + 1 rode en gele paprika, 1 dikke ui, 1 bouillon blokje (vetarm) + kruiden (spaghetti kruiden, nootmuskaat, ...) Dat alles fijn snijden en stoven. Dan een klein blikje tomatenpuree toevoegen om de saus te binden. En klaar is kees!

Kan je die voor me meebrengen als je 6 juni komt? Heel veel aub :D Laat even weten wat je er voor krijgt..

Kan je die voor me meebrengen als je 6 juni komt? Heel veel aub :D Laat even weten wat je er voor krijgt..

Tuurlijk, geen probleem. Er zijn er verschillende: kip, runds en groenten. Breng ik van elk één pakje van drie doosjes mee (dus in totaal 3*36 blokjes) of wil je graag meer?

Hip Hip, wat ben ik vandaag reuze blij! Ik had normaal gezien 13 mei een loonbespreking met mijn baas, maar die is afgelast omdat zijn vrouw toen aan het bevallen was van hun tweeling. Ondertussen komt mijn baas af en toe weer werken en dus vroeg hij me vandaag om even bij hem te komen. ik was zo zenuwachtig als wat... Hij deed me een voorstel waarmee ik eigenlijk niet tevreden was (een opslag van 8% bruto, maar daar houd ik niet zoveel van over). Dus ik besloot het er maar op te wagen en heb voor een firma auto gevraagd, ook al dacht ik wel dat hij dat niet zou willen doen. Maar tot mijn grote verbazing zei hij JA! :clap: :cheer: Hij maakte er totaal geen problemen van en vond het zelfs een beter idee :D Ik ben zo happy, loop al een hele dag op wolkjes :D

Vandaag geen training, wel rusten. Ik heb dan maar wat gestudeerd in mijn cursus 'Voeding bij Sport'. Ik weet nu alles over het spijsversteringstelsel en vetmetingen :)

Ik ga ook maar eens kijken voor kaartjes :) Ben benieuwd hoe zo'n wedstrijd er in het echt aan toe gaat, heb nu al zoveel filmpjes gedownload/ gekeken op youtube!
Gefeliciteerd met je auto!

Hip Hip, wat ben ik vandaag reuze blij! Ik had normaal gezien 13 mei een loonbespreking met mijn baas, maar die is afgelast omdat zijn vrouw toen aan het bevallen was van hun tweeling. Ondertussen komt mijn baas af en toe weer werken en dus vroeg hij me vandaag om even bij hem te komen. ik was zo zenuwachtig als wat... Hij deed me een voorstel waarmee ik eigenlijk niet tevreden was (een opslag van 8% bruto, maar daar houd ik niet zoveel van over). Dus ik besloot het er maar op te wagen en heb voor een firma auto gevraagd, ook al dacht ik wel dat hij dat niet zou willen doen. Maar tot mijn grote verbazing zei hij JA! :clap: :cheer: Hij maakte er totaal geen problemen van en vond het zelfs een beter idee :D Ik ben zo happy, loop al een hele dag op wolkjes :D

Vandaag geen training, wel rusten. Ik heb dan maar wat gestudeerd in mijn cursus 'Voeding bij Sport'. Ik weet nu alles over het spijsversteringstelsel en vetmetingen :)

Hey gefeliciteerd, das altijd leuk als een gesprek goed loopt :), lekker dat je nu een autootje van de zaak hebt.
btw, ik heb al kaartje geregeld voor 6 juni. Een vriendin van me die bij kneet traint gaat ze morgen voor me halen :D heb er al zin in.

Ik ga ook maar eens kijken voor kaartjes :) Ben benieuwd hoe zo'n wedstrijd er in het echt aan toe gaat, heb nu al zoveel filmpjes gedownload/ gekeken op youtube!
Gefeliciteerd met je auto!

Hey gefeliciteerd, das altijd leuk als een gesprek goed loopt :), lekker dat je nu een autootje van de zaak hebt.
btw, ik heb al kaartje geregeld voor 6 juni. Een vriendin van me die bij kneet traint gaat ze morgen voor me halen :D heb er al zin in.

SUPER! Hopelijk herken ik jullie dan, wie weet hoeveel vet we tegen dan weeral kwijt zijn ;)

't is over 2 weken, dus ik hoop dan weer een goede 4% kwijt te zijn ;)

't is over 2 weken, dus ik hoop dan weer een goede 4% kwijt te zijn ;)

ik hoop nog minstens 1%, maar stiekem hoop ik op 2% hihihi :p Ben tot nu toe ongeveer 1% per week aan het zakken, dus hoop dat proces zich nog verder zet. Over een week ga ik ook beginnen met wat ochtend cardio, dus dat zal hopelijk wel het vet weer wat naar beneden duwen.

Terug
Naar boven