Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ga je aan wedstrijden meedoen ?
serieus fysiek heb je al
Nee, ik ben daar te competetief voor. Ik ken mezelf en als ik zou meedoen, dan MOET ik winnen. Als ik niet win, dan zou ik me dat zo erg aantrekken en als een persoonlijk falen beschouwen, dat de lol er dan af is. En nu geniet ik gewoon volop van mijn trainingen. Omdat ik het voor mezelf doe.
Anderzijds snappen mijn collega's niet waarom ik niet meedoe aan wedstrijden. Ze zeggen dat ik dan tenminste erkenning zou krijgen voor wat ik doe, door mensen die er ook echt iets van kennen. Mijn familie kent er niks van en is niet echt supportive, mijn collega's en vrienden zijn wel supportive, maar kennen er ook niks van. Ergens hebben ze wel een punt. En aangezien je niet de eerste bent die het vraagt, moet ik er misschien toch maar eens grondig over nadenken?
Net werk.. Maar probeer wel dit weekend een beetje te ontspannen van de stres van deze week, anders stapelt het zich op.. Beter weer met schone lei beginnen.. Misschien kleine geruststellen ik moest €564,- extra aan ENECO betalen :-(

Misschien daarom juist meedoen...? Omdat je (zoals je zelf zegt) te competitief bent? Je moet wel competitief zijn, maar het zou ook een wedstrijd voor jezelf kunnen zijn: jezelf leren dat "verliezen" ook een optie is en het in feite geen verliezen is. Probeer hier niet de wijsneus uit te hangen hoor, maar vind het helemaal niet gek men daar naar vraagt. Je hebt er een mooie fysiek voor!
6 juni ga ik kijken naar het NAC WK Bodybuilding in Den Haag. Misschien dat dat de kriebels wat zal doen aanwakkeren?bedankt! je hebt gelijk, maar ik ben er toch bang voor. Ik denk niet dat ik het durf om een podium op te stappen6 juni ga ik kijken naar het NAC WK Bodybuilding in Den Haag. Misschien dat dat de kriebels wat zal doen aanwakkeren?

bedankt! je hebt gelijk, maar ik ben er toch bang voor. Ik denk niet dat ik het durf om een podium op te stappen6 juni ga ik kijken naar het NAC WK Bodybuilding in Den Haag. Misschien dat dat de kriebels wat zal doen aanwakkeren?

LoL, die schouders zijn zo ongeveer mijn enige sterke punt, ik hoop nog een hoop te kunnen winnen op biceps en tricepsMooie resultaten blijven wel komen bij jou hoor! Je bent zeker wel fier op jezelf?
En ik eet nog zo veel, ik kan het echt niet goed geloven. ik zit nu aan de pasta met zelfgemaakte tomatensaus (veel groentjes) en heb er extra mager rundsgehakt bijgedaan. Overheerlijke spaghetti bolognaise
Het is echt een enorme berg: 200gr gehakt, 75 g pasta en 250 gr saus. Maar dat geeft me wel superveel energie om over een uurtje te gaan knallen met rug en biceps. 'S avonds eet ik wel niet te veel meer. Normaal nog 1 maaltijd na de training: kwark met een stuk fruit. 
bedankt! je hebt gelijk, maar ik ben er toch bang voor. Ik denk niet dat ik het durf om een podium op te stappen6 juni ga ik kijken naar het NAC WK Bodybuilding in Den Haag. Misschien dat dat de kriebels wat zal doen aanwakkeren?
Lekker hoor, goed bezig!ik zit nu aan de pasta met zelfgemaakte tomatensaus (veel groentjes) en heb er extra mager rundsgehakt bijgedaan. Overheerlijke spaghetti bolognaise

Hey Isabelle heb je log gevonden, ik wist niet dat je hier ook meedeed, super om op zo"n wedstrijd te zijn ben ook een keer wezen kijken.
ik eet nog zo veel, ik kan het echt niet goed geloven. ik zit nu aan de pasta met zelfgemaakte tomatensaus (veel groentjes) en heb er extra mager rundsgehakt bijgedaan. Overheerlijke spaghetti bolognaiseHet is echt een enorme berg: 200gr gehakt, 75 g pasta en 250 gr saus.

Kom je ook kijken? Ik vind het wel leuk om te zien. Als ik al die athleten zie, dan wordt ik al zenuwachtig in hun plaats. Maar wel super knap wat ze doen!