MuscleMeat

Log KaLe

• Topic Starter Topic Starter
thanks mannen :)

@ Zelda; Denk het niet dat het in haarlem heerst. Bij mij komt het gewoon door mijn amandelen. Die moeten er gewoon uit, anders blijft dit nog wel vaker voorkomen. Afvallen? Ha, ben wel een stuk droger. Ben maar 2,5 kg kwijtgeraakt (waaronder veel vocht, maar ook vet). Armomtrek is een cm minder, maar dat zou ook door het vochttekort kunnen komen (ik heb heeel veel gezweet en kon nauwelijks drinken). Ik kan nu weer beter slikken, dus ga straks proberen wat tosties weg te eten. En als dat lukt, bestel ik vanavond een pizza.

Hoe is het er ondertussen mee?

Beter. Ben er nog niet helemaal bovenop. Voel me loom en verrot. Maandag naar de KNO arts en die gaat bepalen of mijn amandelen eruit moeten. Onderrug voelt redelijk aan, maar heb het gevoel wanneer ik een vreemde beweging maak of bepaalde oefeningen doe, dat ik er compleet doorheen ga zakken. Onderrug voelt dus zwak.

eigenlijk zou je aan de reverse hypers moeten, dat lijkt me de oplossing voor je onderrug probleem alleen zijn er maar zeer weinig (volgens mij geen in NL) die zo'n apparaat hebben

Kun je die oefening niet nabootsen op een seated cable row Chunky?

Tenminste als je hetzelfde bedoeld.

jij bedoeld denk ik glute ham raise, al ben ik niet zeker van wat je bedoeld op een seated row.

dit is een reverse hyper:

hier uitgevoerd op ee manier welke je wel zelf zou kunnen proberen, wel zwaar maar zeer goed voor onderrug problemen, door weinig directe stress toch zeer sterk te maken:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hier op een speciale machine

Woow die lijkt me best lastig nog.
Is in elk geval anders als wat ik bedoelde.
Ik doelde meer op.
Pulley pakken.
Rechtop zitten
En dan zeg maar gaan liggen.

chunky zei:
eigenlijk zou je aan de reverse hypers moeten, dat lijkt me de oplossing voor je onderrug probleem alleen zijn er maar zeer weinig (volgens mij geen in NL) die zo'n apparaat hebben

Die hebben wij helaas niet.. Ik zou hem BW wel kunnen proberen zoals op de foto.

reden waarom ik het zeg, veel powerlifters met zeer ernstige rugblessures, tot aan gebroken wervels toe, en daarna toch weer terug willen komen, wijten het herstel vooral aan deze oefening.

Heb het zelf nooit geprobeerd, het lijkt me heel zwaar

ik ga vanavond even kijken of ik het ergens kan uitproberen.

Lijkt me ook erg zwaar. Is dat niet een beetje teveel van het goede na een blessure?

Ik bedoel, je doet ook RC oefenigen voor je schouder voordat je last krijgt óf een tijd na je blessure. Niet als je er last van hebt.

k ga t zelf ook proberen, mijn onderrug is ook een ramp. thx Chunky

Gunsy zei:
Lijkt me ook erg zwaar. Is dat niet een beetje teveel van het goede na een blessure?

Ik bedoel, je doet ook RC oefenigen voor je schouder voordat je last krijgt óf een tijd na je blessure. Niet als je er last van hebt.

k ga t zelf ook proberen, mijn onderrug is ook een ramp. thx Chunky

Ik heb 'm gedaan en is niet echt zwaar. Heel vaag gevoel, maar heb idd wel het idee dat dit wel eens een goede hersteloef. zou kunnen zijn.

hoe hebbie em gedaan?

chunky zei:

He hebben een hyperextenions aparaat waar ik de oefening perfect uit kan voeren (net zoals dat eerste plaatje wat je gepost hebt). Ik ben net kort genoeg zodat ik de hele beweging mijn benen gestrekt kan houden. Volgende keer bind ik een extra schijf aan mijn benen.

tis alweer een tijd stil rondom je trainingen kerel?

zit het niet mee met de rug?

Nope. En ook niet met mijn onstoken amandelen (daardoor ook constant moe en futloos). Deze worden binnenkort ook weggehaald :( Word dus een periode vloeibaar tot moeilijk eten..

Wat betreft de trainingen.. Ik ben nu veel stricter aan het trainen en wat meer reps 10-12. Vandaag en morgen even een push pull schema, want ik ga de 28ste (om 06:45 oehoe) op vakantie.

Misschien kick je van die vakantie wat op. Ga je naar een warm land?

Ja.. maar opkikkeren denk ik niet. Het word voornamelijk een feestvakantie ;) Weinig eten (krijg in warme landen al helemaal geen hap door me strot, want dan ga ik kokhalzen. Te danken aan mijn amandelen) en lekker drinken.

tanken :D

Heheheheh,
voordeel van vakantie is inderdaad dat het met de vloeibare boterhammen altijd wel goed gaat... Komt nu goed uit ;)

Terug
Naar boven