Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
chunky zei:Verder zeer nette training! Ben je al een mager scharminkel ondertussen met al dat gecut?

KaLe zei:
) geteisterd door hevige angina (keelontsteking). Bij de huisarts geweest en die was nogal verbaast over de gezwellen in mijn keel ter grootte van eieren. 40 graden koorts. 3 dagen niets kunnen eten en nauwelijks kunnen drinken (laten we zeggen; halve liter water in 24 uur). Vandaag 4 zacht gekookte eitjes, wat brinta en eiwitpoeder weg kunnen krijgen. Over die eitjes deed ik al ruim een uur, maar het is iig iets (veel verbrand ik ook niet als ik alleen maar in mijn nest lig).
KaLe zei:Nou, rust krijgt mijn rug op het moment wel. Ik ben weer (ja alweer!!!) geteisterd door hevige angina (keelontsteking). Bij de huisarts geweest en die was nogal verbaast over de gezwellen in mijn keel ter grootte van eieren. 40 graden koorts. 3 dagen niets kunnen eten en nauwelijks kunnen drinken (laten we zeggen; halve liter water in 24 uur). Vandaag 4 zacht gekookte eitjes, wat brinta en eiwitpoeder weg kunnen krijgen. Over die eitjes deed ik al ruim een uur, maar het is iig iets (veel verbrand ik ook niet als ik alleen maar in mijn nest lig).
Deze cut zit me echt niet mee!!![]()
mass_builder zei:minder kerel. succes ermee. zodra je beter bent komt alles weer goed!