XXL Nutrition

Log KaLe

Hey oud, die stangen duren wat langer als mijn bedoeling was, maar moeten er nog ff op wachten. Die gast is nu weer 2 weken met vakantie, dus hoop daarnaar te horen hoe of wat. Kun je je press ook weer wat verbeteren;)

• Topic Starter Topic Starter
chunky zei:
Verder zeer nette training! Ben je al een mager scharminkel ondertussen met al dat gecut?

mwah, ik ben weer iets aangekomen. Ben net een lang weekend (woe.avond t/m zondagmiddag) weggeweest met 25 mensen, dus ga je ook slecht eten (lees, bijna alleen maar junk en maar 3 keer per dag) en veel drinken. Voordat ik wegging zat ik op 90kg en nu weer op 91.5. Nu weer ff een maandje knallen en dan weer 2 weken mallorca. Ben bang dat ik dit jaar weer niet het gewenste vet% behaal. Maar ik ga het gewoon proberen. Mocht ik er in 4 weken nog 4% af kunnen halen, ben ik blij (sta ik ong. op 8% ).

@ Rich;

No problemo kerel. Ik hoor het wel :thumbup:"
Ik ben trouwens er wel zeker van dat mijn press omhoog knalt door dumbbells.

gaat lekkaaaahhhh succes kale

Vandaag

Pronated Chins
8xBW
8xBW
6xBW
5xBW+10kg

Pronated Fatman pullups
12xBW
12xBW
10xBW+10kg

Seated cablerow
8x100
8x120
8x140

Dumbbellrow
15x40
12x40.. pats weer me rug! :mad:
daarna nog 2 sets machine rows om het toch af te maken.

Deadlift
8x60
8x80
8x100
8x120 (120 zonder er doorheen te schieten. gaat weer langzaam omhoog)

one arm cable curl
10x35
8x40
6x45

lying reversed flyes
12x20
12x20
12x20

deadlifts doen nadat je last van je rug hebt gekregen lijkt me onverstandig.
Als je een zwakke rug hebt moet je deadlift ook prioriteit hebben en dus als 1e of 2e oef staan.

doe je bij dumbbellrow een been op een bankje of zet je beide benen op de grond en houd je je alleen vast met 1 hand?

Ik heb gemerkt dat de 2e manier veel minder belastend is voor de rug.

wat is er aan onderzoek op je rug losgelaten?

rutig aan beest je hebt nog een heel leven voor je

Idd kerel, ff chillen met je rug workouts!

Nou, rust krijgt mijn rug op het moment wel. Ik ben weer (ja alweer!!! :mad: ) geteisterd door hevige angina (keelontsteking). Bij de huisarts geweest en die was nogal verbaast over de gezwellen in mijn keel ter grootte van eieren. 40 graden koorts. 3 dagen niets kunnen eten en nauwelijks kunnen drinken (laten we zeggen; halve liter water in 24 uur). Vandaag 4 zacht gekookte eitjes, wat brinta en eiwitpoeder weg kunnen krijgen. Over die eitjes deed ik al ruim een uur, maar het is iig iets (veel verbrand ik ook niet als ik alleen maar in mijn nest lig).

Deze cut zit me echt niet mee!! :mad:

KaLe zei:
Nou, rust krijgt mijn rug op het moment wel. Ik ben weer (ja alweer!!! :mad: ) geteisterd door hevige angina (keelontsteking). Bij de huisarts geweest en die was nogal verbaast over de gezwellen in mijn keel ter grootte van eieren. 40 graden koorts. 3 dagen niets kunnen eten en nauwelijks kunnen drinken (laten we zeggen; halve liter water in 24 uur). Vandaag 4 zacht gekookte eitjes, wat brinta en eiwitpoeder weg kunnen krijgen. Over die eitjes deed ik al ruim een uur, maar het is iig iets (veel verbrand ik ook niet als ik alleen maar in mijn nest lig).

Deze cut zit me echt niet mee!! :mad:

minder kerel. succes ermee. zodra je beter bent komt alles weer goed!

mass_builder zei:
minder kerel. succes ermee. zodra je beter bent komt alles weer goed!

Ik hoop het. Als de ontsteking over is, moet ik terug komen bij de arts en gaat hij beslissen of mijn amandelen eruit moeten (3 x angina gehad in 1,5 jaar). Maar de ingreep bij een volwassene is veel zwaarder dan bij een kind. 3 dagen ziekenhuis opname en daarna moet je nog herstellen.

Klinkt allemaal heel vervelend.
Beterschap!

Woow beterschap makker!

beterschap !!

waardeloos joh! succes ermee kerel, beterschap

Zuuuuur :/

Beterschap, man...

Bagger Kaleman. Koop eens een nieuwe tandenborstel, kan vaak oorzaak zijn van terug kerende agina.

Das klote man, zou het heersen in Haarlem? Ik heb zelf ook al een week last van m'n keel en blaasjes achterop m'n tong, maar het is niet zo erg als bij jou.

In ieder geval val je wel af zo, moet je maar denken. Beterschap man.

Terug
Naar boven