Fitness Seller

Log Kayleeeb!

• Topic Starter Topic Starter
Aangezien het vandaag rust dag is, duik ik vanmiddag de keuken maar in om porties kip rijst en broccoli te maken. Ben ook even in het receptentoppic gaan kijken.. Heerlijke recepten staan daar zeg! Moet ik vanmiddag ook maar even uitproberen.

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

Beetje last van mijn onderug. Kan niet thuisbrengen of het nou pijn is door verkeerde uitvoering van deadlift of juist goede corrigerende pijn bij verkeerd staan.. In ieder geval zwaar irritant-_-

Oh wat had ik geen zin om te trainen. MAAR OH wat heb ik heerlijk getraind.
Vanochtend gekeken bij mijn voetbalteam, 3de helft begon. Braaf naar huis gegaan spullen gepakt en hop naar de sportschool gegaan, eerst 2 koppen thee gedronken en lekker gekletst met me collegaatjes en toen moest ik toch echt aan de bak..

Het is meer een benen training geworden dan een full body maar ach :)

Leg extention
2 x 15 x 15 kg 2 sec. extentie 10 sec, flextie
Reden hiervoor is mijn knie operatie, om toch de spier laten verzuren op heel licht gewicht.

touwtje springen
8 minuten

Leg press
1 x 10 x 80 kg
1 x 10 x 90 kg
1 x 10 x 100 kg!!!!!!!!!
1 x 10 x 110 kg!!!!!!!!!!!!! Zoooo ****ing blij

Side raise
3 x 10 x 4 kg

Front raise
3 x 10 x 4 kg

Squat
1 x 10 x 30 kg
1 x 7 x 40 kg
1 x 9 x 40 kg
1 x 4 x 40 kg
Reden niet verhogen van gewicht is omdat me knie een hele rare "schommeling" had tijdens het omhoog komen.

Deadlift
1 x 10 x 30 kg
1 x 10 x 30 kg
toen moest ik even ijs halen voor iemand omdat hij een 20 kg schijf op zijn teen liet vallen.....
1 x 10 x 35 kg
1 x 5 x 35 kg Rug voelde niet heel fijn

Touwtje springen
10 minuten

Heerlijk getraind, aardig gaar ook wel zeg pffff...

Sterke training! die ga je voelen. :D

lekker!!

Lekker bezig :D
Ik ga je ook volgen, vind dat je je log echt leuk opschrijft je kan echt zien dat je super blij bent met je leg press pr :)
Wat bedoel je met knieen schommelen bij squatten? Draaide ze elke keer weer naar binnen ofzo?

Lekker bezig :D
Ik ga je ook volgen, vind dat je je log echt leuk opschrijft je kan echt zien dat je super blij bent met je leg press pr :)
Wat bedoel je met knieen schommelen bij squatten? Draaide ze elke keer weer naar binnen ofzo?

Haha wat leuk dank je wel!
Heb lange tijd niet meer dan 40 kg mocht pressen door mijn knie dus dit voelde echt even als bevrijding. Wilde eigenlijk niet hoger dan 90 kg gaan maar ging zo goed

Ja dat 'schommelen' hoe leg ik dit uit.. Me linker knie hield het niet echt dus ik boog mijn beide knieën naar rechts en kwam zo omhoog.. Niet al te beste houding om omhoog te komen maarja gebeurde maar 2 keer ofz

Haha wat leuk dank je wel!
Heb lange tijd niet meer dan 40 kg mocht pressen door mijn knie dus dit voelde echt even als bevrijding. Wilde eigenlijk niet hoger dan 90 kg gaan maar ging zo goed

Ja dat 'schommelen' hoe leg ik dit uit.. Me linker knie hield het niet echt dus ik boog mijn beide knieën naar rechts en kwam zo omhoog.. Niet al te beste houding om omhoog te komen maarja gebeurde maar 2 keer ofz

Haha herkenbaar, omhoog willen als het goed gaat :)

O dat klinkt niet zo heel goed inderdaad. Maar denk dat het wel goedkomt als je er op let als het maar 2 keer gebeurde :)

Haha herkenbaar, omhoog willen als het goed gaat :)

O dat klinkt niet zo heel goed inderdaad. Maar denk dat het wel goedkomt als je er op let als het maar 2 keer gebeurde :)

Stukje stabiliteit denk ik.. Moet ook echt meer core gaan trainen... I hate that

Zoooo spierpijn! Blij met een dagje rust. Lange dag van 8.30-22.00.. Dat het maar snap 22.00 uur mag zijn haha :)

Vandaag niet kunnen trainen.. Heb wel fysio gehad..

Leg press
1 x 30 x 45 kg
1 x 30 x 50 kg

Squat
4 x 20 x 30 kg

Daarna stabiliteitsoefeiningen gedaan en nog iets met steps zijwaards op en af squatten op tijd en zijwaarts dribbelen.

Was best pittig.. Dat word trappen vermijden morgen..
Donderdag weer een fullbody, zaterdag trainen met collega schouders en benen en zondag nog een keertje

was de spierpijn al weg toen je begon?

flinke setjes van 20 zeg, wow

Dat doe ik je niet na.. die squats met zoveel reps op dat gewicht...
netjes hoor

wow hey, sets van 30 en 20:eek: lijkt me zwaar!

was de spierpijn al weg toen je begon?

flinke setjes van 20 zeg, wow

Nee ik had nog een beetje herstel pijn.. Was na het opwarmen gelukkig weg.

---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Was erg pittig idd

Die leg press was wel te doen.. Maar die squats was echt killing. Moet toegeven dat het niet hele diepe squats waren en op een laag tempo uitgevoerd maar I did it!

Voelt goed zo 11 weken na een operatie :):):)

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

Vind me voeding moeilijk te houden vandaag.. Merk dat ik me 'maandelijkse' periode inga. Op dit soort momenten mis ik de pil wel maarja..

Je herstel gaat iig netjes! Das erg fijn!

enne.. die squats gaan vanzelf dieper! :)

Veel reps op je squats, goed bezigg :)

Woensdag rustdag, vandaag licht getraind. Hele dag examens gehad en dat hakt er toch altijd wel in.

Pull ups smal (hier moet ik even wat extra op trainen)
3 x 5 x -40 kg

Triceps push (ook op pull up machine)
1 x 10 x -40 kg
1 x 5 x -40 kg
1 x 8 x -40 kg

Shoulder press (dumbels)
1 x 10 x 8 kg pd
1 x 8 x 8 kg pd
1 x 8 x 8 kg pd

delta raises
3 x 10 x 4 kg

Bicpes curl
3 x 20 x 4 kg pd

Bent over row (kon zwaarder maar had alleen kleine stang en weinig ruimte)
1 x 15 x 12,5 kg
1 x 10 x 17,5 kg
1 x 10 x 17,5 kg

tussendoor touwtje gesprongen, wilde eigenlijk benen trainen maar ik had nog echt wel spierpijn van dinsdag dus die bewaar ik weer voor zondag :)

Voor de rest wel lekker getraind.

Lekker toch even trainen na je examens!
Ziet er netjes uit!

Hoe gingen ze? heb je ze gehaald denk je?

Lekker toch even trainen na je examens!
Ziet er netjes uit!

Hoe gingen ze? heb je ze gehaald denk je?

Ja.. Ik durf daar nooit echt wat over te zeggen. Rekenen en Nederlands gehad. Rekenen ging wel oke maar Nederlands was best pittig.. 5 weken wachten op de uitslag hopen op een 5.6je dan ben ik geslaagd:D had voor mijn proefexamen rekenen een 5.3..

Terug
Naar boven