Fitness Seller

Log Kayleeeb!

• Topic Starter Topic Starter
Lekker schaatsen aan het kijken en even training voor zometeen bedenken heb zin om te trainen :):):)

I know the feeling.. Trainen met examens/tentamens. Welke opleiding doe je? En hoe is je training vandaag gegaan? :D

Touwtje springen
150 keer

optrekken small
3 x 5 -40kg

tricep push (op pull-up machine)
1 x 10 -40kg
1 x 5 -40kg
1 x 7 -40kg

squat
2 x 12 x 35 kg
1 x 12 x 37,5kg

Deadlift
1 x 7 x 30 kg
1 x 8 x 30 kg
1 x 4 x 35 kg
wilde nog een setje doen maar deze ging echt niet..

Leg press
1 x 10 x 80 kg
1 x 10 x 90 kg
1 x 10 x 100 kg
1 x 10 x 110 kg!!!! PR!!!

Leg extention
3 x 12 x 15 (heel langzaam uitvoeren)
moet voorzichtig zijn met mijn knie helaas daarom zo laag gewicht.

Shoulder dumbel press
2 x 12 x 8 kg pd
1 x 5 x 10 kg pd

Biceps curl
1 x 20 x 4 kg
1 x 15 x 6 kg
1 x 10 x 6 kg

Bent over row
3 x 12 x 27.5kg (vond het gewicht niet heel zwaar alleen balans in me benen waren moeilijk)

Heerlijk getraind beetje trillerig lichaam misschien iets weinig gegeten.. Maar ging goed.

---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

I know the feeling.. Trainen met examens/tentamens. Welke opleiding doe je? En hoe is je training vandaag gegaan? :D

Ik doe de opleiding Sport & Gezondheid. Ben ook bezig met FitVak A, B, Plus.. Training ging goed lekker getraind :)

Ooo tentames/exames altijd een beethe stresvol.
Maar dat kan je even helemaal vergeten.door te gaa trainen :D goed bezig!

Ooo tentames/exames altijd een beethe stresvol.
Maar dat kan je even helemaal vergeten.door te gaa trainen :D goed bezig!

Gelukkig net weer met een nieuw blok begonnen dus de tentamens duren weer een tijdje maar me rooster is alles behalve fijn.. 2 dagen per week stage van 8-5 en 3 dagen per week van 8.30-17.15 :(... Voel me even heel zielig hahaha nu moet ik me training dagen/tijden weer een beetje aanpassen..

Nice train!
Krijg er ook meteen zin in! :D

Gelukkig net weer met een nieuw blok begonnen dus de tentamens duren weer een tijdje maar me rooster is alles behalve fijn.. 2 dagen per week stage van 8-5 en 3 dagen per week van 8.30-17.15 :(... Voel me even heel zielig hahaha nu moet ik me training dagen/tijden weer een beetje aanpassen..

Het begin van stage en lange dagen is heel erg wennen, ik loop ook volle stagedagen en dat had ik geweten de eerste paar weken, helemaal gesloopt. Maar het went snel hoor dus komt goed!

Lekkere training, Mooi van die PR zeg! 110 kg dat doe ik je niet na.

Het begin van stage en lange dagen is heel erg wennen, ik loop ook volle stagedagen en dat had ik geweten de eerste paar weken, helemaal gesloopt. Maar het went snel hoor dus komt goed!

Het is niet dat ik net pas begin hoor hah doe deze opleiding al 1,5 jaar.. Maar ik hou heel erg van slapen heb ik afgelopen jaren gemerkt hihi! Eat, sleep, train and repeat. Gelukkig hoef ik niet heel veel moeite te doen om goede cijfers te halen

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

Lekkere training, Mooi van die PR zeg! 110 kg dat doe ik je niet na.

Thnks!! Voel me sterker dan ooit (benen dan) probeer elke training net iets meer gewicht te pakken dan de vorige keer vanaf 150 kg wil ik af gaan bouwen in reps

Ik ben al blij als ik straks eindelijk 100 kg haal, haal nu met moeite 80 kg. Mijn benen kunnen wel meer massa gebruiken zijn nu net satestokjes :o

Het is niet dat ik net pas begin hoor hah doe deze opleiding al 1,5 jaar.. Maar ik hou heel erg van slapen heb ik afgelopen jaren gemerkt hihi! Eat, sleep, train and repeat. Gelukkig hoef ik niet heel veel moeite te doen om goede cijfers te halen
Haha slapen is ook fijn, lekker uitrusten heerlijk. Hoe lang duurt je opleing eigenlijk (hihi ben benieuwd) :)

Haha slapen is ook fijn, lekker uitrusten heerlijk. Hoe lang duurt je opleing eigenlijk (hihi ben benieuwd) :)

Opleiding duurt 3 jaar totaal dus zit nu op de helft :)
Dan heb ik een niveau 4 mbo diploma waar je eigenlijk nog niet heel veel mee kan dus dan kan ik lekker doorsturen op hbo niveau

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Ik ben al blij als ik straks eindelijk 100 kg haal, haal nu met moeite 80 kg. Mijn benen kunnen wel meer massa gebruiken zijn nu net satestokjes :o

Komt vanzelf wel.. Ik begon met veel reps op laag gewicht en dan breid ik dat vanzelf uit naar lagere reps en meer gewicht. En variatie in oefeningen is heel belangrijk

Opleiding duurt 3 jaar totaal dus zit nu op de helft :)
Dan heb ik een niveau 4 mbo diploma waar je eigenlijk nog niet heel veel mee kan dus dan kan ik lekker doorsturen op hbo niveau
Ah dan ben je al best ver in je opleuding inderdaad, goed dat je al wil doorstuderen, zit daar zelf nog zo over te twijfelen (moet ook nog maar 1.5 jaar) maar als je het al weet is dat echt super fijn! :D

Ah dan ben je al best ver in je opleuding inderdaad, goed dat je al wil doorstuderen, zit daar zelf nog zo over te twijfelen (moet ook nog maar 1.5 jaar) maar als je het al weet is dat echt super fijn! :D

Wat doe je nu voor een opleiding? En wat zou je dan willen gaan studeren?

Ik doe nu toegepaste biologie (biology maar dan meer practijkgericht dan andere hbo biologie.opleidingen) en zit zo te twijfelen om hierna een master ecology te doen, zou hier maar twee jaar over doen alleen kost het een beetje veel geld (krijg dan geen stufie meer) dus vind het een beetje moeilijk om e beslissen :(

Ik doe nu toegepaste biologie (biology maar dan meer practijkgericht dan andere hbo biologie.opleidingen) en zit zo te twijfelen om hierna een master ecology te doen, zou hier maar twee jaar over doen alleen kost het een beetje veel geld (krijg dan geen stufie meer) dus vind het een beetje moeilijk om e beslissen :(

Gelukkig heb je nog even de tijd voordat je moet kiezen. Zolang het uitkomt qua geld zou ik altijd blijven doorstuderen. Wanneer je niet over die financiële middelen beschikt tsja dan moet je toch overwegen om te gaan werken denk ik of heeel hard sparen natuurlijk maar die opleidingen zijn zo verschrikkelijk duur -_-

Gelukkig heb je nog even de tijd voordat je moet kiezen. Zolang het uitkomt qua geld zou ik altijd blijven doorstuderen. Wanneer je niet over die financiële middelen beschikt tsja dan moet je toch overwegen om te gaan werken denk ik of heeel hard sparen natuurlijk maar die opleidingen zijn zo verschrikkelijk duur -_-
ja klopt en word alleen maar duurder echt zo vervelend...

Oooooohhh gister rustdagje gehad met weer een mega dag school en stage.. Zometeen naar de fysio en daarna stage en nog een uurtje kracht training schouders rug eraan past plakken en dan is de dag weer voorbij!

Fijne dag allemaal!

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

Fysio training:

10 min steppen (machine waarbij je moet 'traplopen')

Squat
1 x 19 x 30
1 x 12 x 30
4 x 10 x 30

4 x 2 min Loopvormpjes
Uitstappen met lunges

4 x 30 sec Spring vorm op step 1been zijwaarts omhoog springen en landen

Touwtjespringen 4 x 1,5 min

4 x 12 per been lunges uitstappen op bosubal (stabiliteit)

10 min cross trainer

Killing training had nog spierpijn van afgelopen zondag.. Ik loop nu ongeveer zoals een pinguïn shame

Weet nog niet of ik vanavond ga trainen..

Als je alleen upperbody gaat doen kan het best toch?:P

Terug
Naar boven