KayleeeB
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I know the feeling.. Trainen met examens/tentamens. Welke opleiding doe je? En hoe is je training vandaag gegaan?![]()

Ooo tentames/exames altijd een beethe stresvol.
Maar dat kan je even helemaal vergeten.door te gaa trainengoed bezig!
... Voel me even heel zielig hahaha nu moet ik me training dagen/tijden weer een beetje aanpassen..Gelukkig net weer met een nieuw blok begonnen dus de tentamens duren weer een tijdje maar me rooster is alles behalve fijn.. 2 dagen per week stage van 8-5 en 3 dagen per week van 8.30-17.15... Voel me even heel zielig hahaha nu moet ik me training dagen/tijden weer een beetje aanpassen..
Het begin van stage en lange dagen is heel erg wennen, ik loop ook volle stagedagen en dat had ik geweten de eerste paar weken, helemaal gesloopt. Maar het went snel hoor dus komt goed!
Lekkere training, Mooi van die PR zeg! 110 kg dat doe ik je niet na.
Haha slapen is ook fijn, lekker uitrusten heerlijk. Hoe lang duurt je opleing eigenlijk (hihi ben benieuwd)Het is niet dat ik net pas begin hoor hah doe deze opleiding al 1,5 jaar.. Maar ik hou heel erg van slapen heb ik afgelopen jaren gemerkt hihi! Eat, sleep, train and repeat. Gelukkig hoef ik niet heel veel moeite te doen om goede cijfers te halen

Haha slapen is ook fijn, lekker uitrusten heerlijk. Hoe lang duurt je opleing eigenlijk (hihi ben benieuwd)![]()

Ik ben al blij als ik straks eindelijk 100 kg haal, haal nu met moeite 80 kg. Mijn benen kunnen wel meer massa gebruiken zijn nu net satestokjes![]()
Ah dan ben je al best ver in je opleuding inderdaad, goed dat je al wil doorstuderen, zit daar zelf nog zo over te twijfelen (moet ook nog maar 1.5 jaar) maar als je het al weet is dat echt super fijn!Opleiding duurt 3 jaar totaal dus zit nu op de helft
Dan heb ik een niveau 4 mbo diploma waar je eigenlijk nog niet heel veel mee kan dus dan kan ik lekker doorsturen op hbo niveau

Ah dan ben je al best ver in je opleuding inderdaad, goed dat je al wil doorstuderen, zit daar zelf nog zo over te twijfelen (moet ook nog maar 1.5 jaar) maar als je het al weet is dat echt super fijn!![]()

Ik doe nu toegepaste biologie (biology maar dan meer practijkgericht dan andere hbo biologie.opleidingen) en zit zo te twijfelen om hierna een master ecology te doen, zou hier maar twee jaar over doen alleen kost het een beetje veel geld (krijg dan geen stufie meer) dus vind het een beetje moeilijk om e beslissen![]()
ja klopt en word alleen maar duurder echt zo vervelend...Gelukkig heb je nog even de tijd voordat je moet kiezen. Zolang het uitkomt qua geld zou ik altijd blijven doorstuderen. Wanneer je niet over die financiële middelen beschikt tsja dan moet je toch overwegen om te gaan werken denk ik of heeel hard sparen natuurlijk maar die opleidingen zijn zo verschrikkelijk duur -_-
Als je alleen upperbody gaat doen kan het best toch?![]()