Fitness Seller

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.881
easy man!!
kijk die gasten op de achtergrond kijken :P
haha ja, zijn maten van me:roflol:
Nice gewicht, maar imo slechte uitvoering. Is natuurlijk hoe jij hem fijn vind, maar ik zou kiezen tussen Pendlay or Yates en dan niet die rug op en neer laten gaan. Just my opinion tho.
ok. - hanteer dan ook een grip buiten schouder breedte, binnen schouder breedte is me romp stabieler en trek je ook meer langs je lichaam en is de uitvoering ook in z'n geheel anders.

ok. - hanteer dan ook een grip buiten schouder breedte, binnen schouder breedte is me romp stabieler en trek je ook meer langs je lichaam en is de uitvoering ook in z'n geheel anders.

Smoesjes, je bent gewoon een ego lifter.

uploadfromtaptalk1348525763596.jpg

uploadfromtaptalk1348525773497.jpg

uploadfromtaptalk1348525812847.jpg

uploadfromtaptalk1348525912768.jpg

uploadfromtaptalk1348525927928.jpg

uploadfromtaptalk1348525961957.jpg

• #7.884
Laaawd 'ego lifter' en 110kg, you must be jokin!

Sterk KEUN. Eerste set is geen nette row of course, maar goed gewicht is ook niet aan de lichte kant! Tweede video is ie wel weer beter. Heb je je haren trouwens overal op gelijke lengte aan de zij-en-achterkant?

Ik kan met recht zeggen dat ik mijn rows een stuk stricter uitvoer.. maar als het voor je werkt (en dat doet het volgens mij wel), er gewoon mee door gaan!:thumbs:

Wel een mooie training verder en mooi dat je filmpjes blijft posten!:D

Ziet er goed uit!

• #7.888
Ik kan met recht zeggen dat ik mijn rows een stuk stricter uitvoer.. maar als het voor je werkt (en dat doet het volgens mij wel), er gewoon mee door gaan!:thumbs:

Wel een mooie training verder en mooi dat je filmpjes blijft posten!:D
juistem - ik vraag niet om feedback, ik laat mijn variaties en uitvoeringen zien. Heb imo na al die jaren wel genoeg kennis wat dat betreft opgedaan. Wat anderen ervan vinden is niet mijn probleem. Geen arrogantie ofzo, ik voer mijn oefeningen zodanig uit dat naar mijn gevoel de contractie zo effectief mogenlijk is.
Zal volgende x wel een smallere grip hanteren waardoor de uitvoering heel anders is, jammer dat velen dit niet inzien en het bij basic movements houden en dan heb ik niet alleen over BOR/BB-rows maar ook bij andere spiergroepen.

Niet naar jou gericht Marv btw

Pfff... Wie werkt er hier nou bij basic fit? Gij of ik?

u mad bra? :trollface:
naja het is geen 'officiele' row, maar whatever works for you men :thumbs:

• #7.891
als ik ja zeg kom je dan at me?

• #7.895
Mp
20x50
15x50
10x70
8x70
8x70
12x60

Side raises
15x14
15x18 pijn scheut in me onderrug

1 arm side-raise
3x15+ x8

Front raises seated ss bent over rear delt
10x12
10x12
2x20x12 2 arm 2x15x12

1 arm arnold press
15x22
15x18
20x14

Machine shrugs (behind back)
20x100
20x100 +80
20x100

DB-shrug
15x24
15x34

Extra:
Abs

+80 ? Wat bedoel je daar mee

• #7.897
Hij wilde even zien of je dat ook lukte zeker haha

haha nette training moest wel lachen om die shrugs

juistem - ik vraag niet om feedback, ik laat mijn variaties en uitvoeringen zien. Heb imo na al die jaren wel genoeg kennis wat dat betreft opgedaan. Wat anderen ervan vinden is niet mijn probleem. Geen arrogantie ofzo, ik voer mijn oefeningen zodanig uit dat naar mijn gevoel de contractie zo effectief mogenlijk is.
Zal volgende x wel een smallere grip hanteren waardoor de uitvoering heel anders is, jammer dat velen dit niet inzien en het bij basic movements houden en dan heb ik niet alleen over BOR/BB-rows maar ook bij andere spiergroepen.

Niet naar jou gericht Marv btw

Ik snap dat je een goede contractie bewerkstelligd op deze manier, maar waar zit deze contractie? Er zijn meerder spieren in die regio; op deze manier lijkt het mij dat je vooral de trapezius pakt, en dan met name de transversus en de pars ascendens..
Ben benieuwd naar je smallere grip. Want dan zou er meer een pull beweging in moet zitten.. Waardoor er meer activatie van de lat's en teres major zou moeten plaats vinden..

Tot slot snap ik dat je graag je variaties laat zien, maar zou je dit dan nog een BOR mogen noemen?

Ben benieuwd naar je antwoord..

Terug
Naar boven