XXL Nutrition

Log KEUN

Grappige shrugs verder beste training.

• Topic Starter Topic Starter
ik snap niet waarom je zoveel sets doet voor een relatief kleine spiergroep?!
although, het ziet er wel uit als hard buffelen
omdat ik me schouders altijd op deze manier doe, soms wat anders maar ja geef me maar eens ongelijk dat het niet voor ''mij'' werkt aangezien ik (aardig) goeie schouderkoppen heb

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Grappige shrugs verder beste training.
geen BB-shrugs voor de verandering, en ja dit is een makkelijke optie ipv van allemaal schijven erop te gaan leggen:P

lekkere bro'-raises!
volgende keer ook donkey-raises zoals Marvin?

Goed geknald gister man:fire:

Benen

Leg-Extension

25x35KG (warm up)
16x80KG (full stack)
15x80KG
20x65KG

Squat smith below parralel (gewicht zonder stang)
15x40KG
1x130KG (iets verkeken op gewicht)
10x90KG
9x90KG
12x90KG

Leg-Press (plate-loaded)
15x80KG
9x260KG
11x230KG
20x180KG

Toe-Press (plate-loaded)
25x120KG
30x120KG

Opmerkingen:
Door gebrek in tijd heb ik niet alles kunnen doen, maar ja ik pak de kuiten deze week nog eens extra aan!
Verder zie ik steeds meer definitie op me quads/kuiten maar nog niet foto waardig wat mij betreft, ik zal een foto van me benen posten als ik vind dat er 'echt' progressie is gemaakt
(tegen februari-maart (9 maart jarig yay!))

high rep mother****er :woot:

say whut?

beviel me opzich wel, ik moet wel high rep gaan bij bepaalde gewichten anders voel ik het niet, moet wel nog een beetje experimenteren met de gewichten bij squat/leg-press.
en leg-extension is gewoon een oefening die ik pas voel na een tijdje, en het gewicht is ook maar minimaal dus.
HIGH REP FTW!

doe eens Donkey Raises<3

klabam! lekker gesquat!

Sterke poten training Koen ;) Maar waarom toch weer die k*t smith? En meteen naar de 130 in je tweede set is gewoon niet slim Koen. Train met je koppie erbij gozer, je werkt een lelijke blessure in de hand, en in de smith al helemaal!

Sterke poten training Koen ;) Maar waarom toch weer die k*t smith? En meteen naar de 130 in je tweede set is gewoon niet slim Koen. Train met je koppie erbij gozer, je werkt een lelijke blessure in de hand, en in de smith al helemaal!
ik blijf voortaan gewoon in de smith squatten, ik ga diep genoeg en het voelt gewoon goed aan. en ja dat was gewoon dom! hoewel ik wel eerder 8 a 12 reps op die 130KG heb gedaan, maar ja wel niet als de 2e set misschien 4e/5e

* ik focus me liever op de leg-press, me quads voel ik hier bij echt branden!
wil binnenkort ook eens beginnen met SLDL (iemand een instructie video?)

Laatst bewerkt:
ik blijf voortaan gewoon in de smith squatten, ik ga diep genoeg en het voelt gewoon goed aan. en ja dat was gewoon dom! hoewel ik wel eerder 8 a 12 reps op die 130KG heb gedaan, maar ja wel niet als de 2e set misschien 4e/5e

Dus wat heeft de trainende bodybuildert geleerd? :p

Dus wat heeft de trainende bodybuildert geleerd? :p
eeeuh SHUT UP AND SQUAT!
(misschien dat ik squatten gewoon anders ga aanpakken, niet volgens het schema, gewoon het gewicht verhogen p.set, of ik hou een bepaald gewicht aan zoals vandaag, vond ik ook erg fijn)

toch nog een leuke maar korte training keuning

Sure as hell dat je je onderrug er mee aanspreekt!
Je moet maar even zien of het wat voor je is - ik ben er zelf niet zo gek op...

• #1.000
Ik moest dit toch even mededelen:

ik ben/heb vanavond White Chicks op tv gekeken (die nog steeds bezig is)
en ik wist dat die Latrell Spencer (Terry Crews echte naam) buff was, maar ik had die film voor het laatst gekeken toen ik niet eens aan BB deed, en nu denk ik nog damn wat een buffe gast!
ik vond geen andere foto, maar dit is ook een foto die in de film zelf word gebruikt, moet wel zeggen brute UB moet LB is echt niks!

Terug
Naar boven