Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
omdat ik me schouders altijd op deze manier doe, soms wat anders maar ja geef me maar eens ongelijk dat het niet voor ''mij'' werkt aangezien ik (aardig) goeie schouderkoppen hebik snap niet waarom je zoveel sets doet voor een relatief kleine spiergroep?!
although, het ziet er wel uit als hard buffelen
geen BB-shrugs voor de verandering, en ja dit is een makkelijke optie ipv van allemaal schijven erop te gaan leggen

thanks menlekkere bro'-raises!
volgende keer ook donkey-raises zoals Marvin?
emm die wil ik wel eens een x doen ja!Thanks Marvke! ik heb nog een training voor jullie
;say whut?
doe zelf ezel

deze x niks op te merken op me setjes

ik blijf voortaan gewoon in de smith squatten, ik ga diep genoeg en het voelt gewoon goed aan. en ja dat was gewoon dom! hoewel ik wel eerder 8 a 12 reps op die 130KG heb gedaan, maar ja wel niet als de 2e set misschien 4e/5eSterke poten training KoenMaar waarom toch weer die k*t smith? En meteen naar de 130 in je tweede set is gewoon niet slim Koen. Train met je koppie erbij gozer, je werkt een lelijke blessure in de hand, en in de smith al helemaal!
ik blijf voortaan gewoon in de smith squatten, ik ga diep genoeg en het voelt gewoon goed aan. en ja dat was gewoon dom! hoewel ik wel eerder 8 a 12 reps op die 130KG heb gedaan, maar ja wel niet als de 2e set misschien 4e/5e

eeeuh SHUT UP AND SQUAT!
wil binnenkort ook eens beginnen met SLDL (iemand een instructie video?)
beter dan niet eh

thank you dwarvje, lijkt me wel dat je onderrug er toch mee aanspreekt met de SLDL, maar ik zal hem binnekort eens doen, en het gewicht hou ik even beperkt dan