XXL Nutrition

Log Krachttraining Turnen

Hij is weer terug. Met nog een nice training ook.

Mooi dat je goed aan het trainen bent!

Wat voor studie doe je?

Vet filmpje alleen die rollschaats move haha ben benieuwd wanneer de eerste dbb member deze oefening in zijn schema neemt:P

Dude, wanneer kom je trainen (niet mijn bandje vergeten dan!)?

• Topic Starter Topic Starter
Hij is weer terug. Met nog een nice training ook.

Thanks MC, gaat erg goed

Mooi dat je goed aan het trainen bent!

Wat voor studie doe je?

Vet filmpje alleen die rollschaats move haha ben benieuwd wanneer de eerste dbb member deze oefening in zijn schema neemt:P

Ik doe Integrale Veiligheidskunde en doe nu mn afstudeerstage bij Defensie. Mooie plek waar ik veel leer. Toch ga ik er niet mee verder. Ik ben niet gemaakt om achter een bureau te zitten. Ik ga daarom dit jaar aan de ALO beginnen. Het overbrengen van kennis vind ik erg leuk. Daarnaast spreekt ook het sociale aspect mij zeer aan. En ik heb natuurlijk passie voor sport.

Rolschaatsmove is idd puur show. Lijkt me wel moeilijk man. Ik kan sowieso niet rolschaatsen

Dude, wanneer kom je trainen (niet mijn bandje vergeten dan!)?

Jo ik kom binnenkort langs om te trainen. Dacht er gisteren nog aan. Ik heb je nummer dus ik sms wel ofzo. Ik had je nog PM gestuurd trouwens.

Owja! Damn, heb hem toen gelezen maar ik dacht PM later wel even terug maar nee dus......
Heb een nieuw nummer dus PM.

Gister een WOD gedaan in mn home gym. Erg tevreden

Cast Wall Walks
http://www.youtube.com/watch?v=K7DaRCQh0lY
2 * 5 * BW (Nice! Eerste keer 10 reps in 2 sets)

Pike Press HS negatives
1 * 5 * BW

Straddle Press HS Negatives
1 * 10 * BW

HSPU piramide
Elke set een HS variatie moeilijker. 3 rondes gedaan.

1 ronde:
2 * BW + 6 HS wall runs
2 * BW + 6 HS wall runs
2 * BW + 6 HS wall runs
2 * BW + 6 HS wall runs

HS wall runs:
[Link niet meer beschikbaar]

Deze week is de gym EN de sporthal dicht ivm verbouwingen dus helaas geen 'echte' trainingen:(

Richt me daarom deze week maar op lenigheid, prehab en handstand.

Vandaag handstand PR gezet: 1.26
Daarna nog wat splits, spagaten en bruggetjes..
Verder nog wat rondgepompt met een fitnessband die ik hier nog heb liggen:p

Nog steeds goed aan het trainen. Vanwege een zaalvoetbaltoernooi helaas geen turndingen kunnen doen deze week. Op handstand na dan.
Van de week ook bij Kneets Gym in Den Haag wezen trainen. Brute, Motiverende gym zonder bullshit.

VRIJDAG

Leg extensions
3 sets

Squats
10 * 20
8 * 40
5 * 60
3 * 70
5 * 98
5 * 98
5 * 98
4 * 98 (5F, maakte er een fullsquat van en kwam niet meer omhoog haha)
5 * 98
? * 80 (denk 12 reps ofzo)

Hamstring curl
3 * piramide

Calf raise
3 * piramide

ZONDAG

Vandaag wat handstand geoefend. Balans gaat erg goed.

Yuri heeft vandaag ook weer zn eerste kwalificatie wedstrijd gedraaid. Beetje wiebelige oefening, maargoed de score was voldoende.

http://www.youtube.com/watch?v=mXGZTqDWYtw

Oefening begint bij 2 min, daarvoor is het bodybuilding

Chille training gedraait, voelde me erg fit.

Begonnen in de gymzaal

3 sets ring routine
Muscle up, L-sit press to shoulder stand, 2 HSPU, Negative Reverse muscle up, 2 slow Front lever, 2 slow back lever.

Daarna,

5x15sec Front Lever
5x15sec ring support
5x15sec german hang

Toen naar de gym gelopen

Shrugs normale grip met magnesium die ik meegesmokkeld had in de gym.
15 * 60
15 * 100
15 * 120
15 * 120

Incline Dumbbell Press
Rustig aan gedaan ivm schouder
15 * 16
15 * 18
12 * 24
12 * 26
8 * 28

DB Side raises
Stricte shit
12 * 8
12 * 8
12 * 8
12 * 8 + ? * 6

Cable Face pulls
4 * high rep

Barbell Holds
5-6 setjes met 130 kilo

COC gripper 1
Bijna close met rechts, links stelt nog geen **** voor.

Morgen benen pakken met een buffel van 110kg. Gaat leuk worden:D

Mooi filmpie van Van Gelder wat een focking beest blijft het ook!

Ey ik zat nog eens te kijken in je beginpost. Waar heb jij dat gewichtsvest vandaan? En die bands zijn van iron woody?

Mooi filmpie van Van Gelder wat een focking beest blijft het ook!

Ja man echt sick die armen en alles.

Ey ik zat nog eens te kijken in je beginpost. Waar heb jij dat gewichtsvest vandaan? En die bands zijn van iron woody?

Over dat vest; de site waar ik hem heb gehaald bestaat niet meer. Wel heb ik dit gevonden:
http://www.fitnessmerken.nl/klein-f....html?osCsid=a730ace5b050d2dda564c346beca67b7

Maar ik kan je niet vertellen of het kwaliteit is en of het te vertrouwen is..

Bands zijn van ironwoody idd. Wat ben je met bands van plan?

Ja man echt sick die armen en alles.

Over dat vest; de site waar ik hem heb gehaald bestaat niet meer. Wel heb ik dit gevonden:
http://www.fitnessmerken.nl/klein-f....html?osCsid=a730ace5b050d2dda564c346beca67b7

Maar ik kan je niet vertellen of het kwaliteit is en of het te vertrouwen is..

Bands zijn van ironwoody idd. Wat ben je met bands van plan?

Hoeveel weegt die van jou dan? Ik heb een beetje rond zitten neuzen op internet maar damn wat zijn die dingen duur.

Bands in de eerste instantie voor squats en bankdrukken, en eventueel voor allerlei assistance.

Hoeveel weegt die van jou dan? Ik heb een beetje rond zitten neuzen op internet maar damn wat zijn die dingen duur.

Bands in de eerste instantie voor squats en bankdrukken, en eventueel voor allerlei assistance.

Die van mij is 10kg en kostte 130 euro. Echt veel geld dus, ik zou dat nu ook niet meer ervoor betalen. Ben erg tevreden over die bands. Ik zou wel ff goed kijken welke ´sterkte´ je neemt.

Die van mij is 10kg en kostte 130 euro. Echt veel geld dus, ik zou dat nu ook niet meer ervoor betalen. Ben erg tevreden over die bands. Ik zou wel ff goed kijken welke ´sterkte´ je neemt.

Inderdaad. Wil zelf eigenlijk nog wel een zwaardere, richting de 20 kg.

De meeste gasten hier op het forum hebben het 'athletic package' als ik het zo lees, dus: mini, supermini, small en medium. Dan ben je voor 130-140 klaar. Relatief weinig nog in vergelijking met bijv die jumpstretch bands.

Mhh k weet niet waar je het vest allemaal voor wilt gebruiken maar misschien is homemade een idee.

http://www.home-gym-bodybuilding.com/homemade-weight-vest.html#homemade-weight-vest

Athletic package is idd een goede keuze.

Vooral box jumps dus dan lijkt het me wel chill als de load een beetje verdeeld zit over je torso zodat je niet al te erge schokken krijgt.
Thanks though. Eerst maar eens een nieuwe locatie vinden om te liften en dan langzaam uitbreiden met zulk spul.

Leeft het hier nog?

Doe zelf turnen dus vond het wel leuk om te lezen:)

Kwam toevallig in je log terecht, interessant!

Train je nog?

Terug
Naar boven