metalfreack
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 46
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 7%
goede BP!, alleen wat is er aan de hand met je benen? 1x12 met lunges moet je wel een iets van blessure hebben opgelopen? hoeveel minute doe je warming up, met welke cardio?
Ik wou rustig opbouwen met mijn benen maar vanwege de pijn ben ik gestopt:/, ik denk dat ik gewoon betere warming-up moest hebben en dat het daardoor ofzo is misgelopen want ik heb tot gisteren avond mega stijve benen gehad ondanks dat ik niet echt iets had gedaan.
En ik doe warming up met lichte gewichten voor benen
? de 10x30 en 10x50squat waren opwarming
en ik wou zo doorgaan tot 5x5 met 90 en als dat lukt hoger gaan in gewicht volgende keer. Mischien eerst 5minuutjes wandelen/lopen op de loopband?n iedergeval training van gisteren, ik werd opgebeld juist toen ik mijn training begon en had niet veel tijd om te trainen, daardoor ben ik kwa intensiviteit van de training veel hoger gegaan waardoor de gewichten iets minder waren:
Chin-ups
10xBW(opwarming)
9x4kg
7x4kg
6x4kg
hyperextensions
1x12(BW)=> opwarming
3x12 (32kg)
dumbbell BOR
9x26kg
7x26kg
6x26kg
dumbbell shrugs
7x18kg
7x20kg
5x20kg
cable standing rear deltoid fly
10x5kg
9x7.5kg
9x7.5kg
twisted dumbbell curls
7x18kg
6x18kg
6x16kg
dumbbell curls
8x14kg
7x16kg
6x16kg
En gisteren ook 9 holes gaan golven

Straks weer gaan trainen en het zal waarschijnlijk push worden

Maargoed vanaf vanavond zit ik weer op kot en zal ik ervoor zorgen dat ik meer eet. Ik ben ook weer begonnn met golven(=> extra sport) dus mischien heeft het hier ook aan gelegen. Ochja hier zullen we als het zo ver is gewoon weer meer aandacht aan geven! Oja voor bench ga ik terug 5x5 systeem invoeren. Ik ga beginnen waar ik de vorige keer ben moeten stoppen:/. Het enige dat deze training vooruit is gegaan zijn de schouers

hmm
, binnen een klein weekje is de tegenvaller wel vergeten
, ze vervagen alleen na verloop van tijd. striemen = striae
. Ik sta momenteel goed droog en probeer de weg te vinden om beetje boven mijn onderhoud te eten, maar doordat ik weer last heb van mijn darmen(heb vermoedenlijk chronische ziekte) is dit moeilijk!
! Ik heb de deathlifts erbij gezet en ik moeten zeggen dat ik ze ook wel hard in men benen voelde