XXL Nutrition

LOG: Largest of the gym

• Topic Starter Topic Starter
hangt af de 2 laatste trainingen waren het geen walking lunges, maar de die daarvoor wel. Ik snap wel niet waarom walking lunges zo veel zwaarder is? Want hoe ik ze uitvoer doe ik mijn stap naar voor, doorbuigen tot je knie net de grond niet raakt en dan terug gaan zodat je voeten zich weer naast elkaar bevinden. En dan de beweging opnieuw doen maar met de andere voet.
Maar toch bedankt:D!

hangt af de 2 laatste trainingen waren het geen walking lunges, maar de die daarvoor wel. Ik snap wel niet waarom walking lunges zo veel zwaarder is? Want hoe ik ze uitvoer doe ik mijn stap naar voor, doorbuigen tot je knie net de grond niet raakt en dan terug gaan zodat je voeten zich weer naast elkaar bevinden. En dan de beweging opnieuw doen maar met de andere voet.
Maar toch bedankt:D!

Ooh naja ik vind zelf walking lunges zwaarder maar dat ligt mss aan mij:D
Maar zoals jij ze doet heb ik ze nog nooit gedaan dan klinkt het eigelijk gewoon tzelfde alleen je staat stil:o

Ik stond op en heb nog niet vaak zo'n spierpijn gehad in mijn billen!:D Het zwemmen gisteren was ook zwaar want ik doe ongeveer 12 lengtes puur op benen altijd en na een benentraining is dit extra vermoeiend!:D
training vandaag ging goed, ik vroeg aan een kerel om te assisten bij bench, maar dat deed hij niet goed, direct veel te veel meehelpen'-.- dus dan heb ik het zo maar gelaten:rolleyes:. Maar wat een pomp vandaag in mijn bovenlichaam!

Oja gisteren naar de dokter moeten gaan, ik zit met een zware blaasontsteking???, dus heb antibiotica gekregen hopenlijk ben ik er snel van af:D

BP :
12x50kg
5x3x72.5kg
-> ik ga proberen tot ik dit 7x3x72.5 kan en dat 2.5kg verhogen en zo blijven doorgaan!

8x65kg

dumbbell BP incline:
10x24kg
7x26kg
7x26kg

cable flys
9x11.25kg
8x11.25kg
6x11.25kg

front raise dumbbell:
10x16kg
7x18kg
6x18kg

cable side raise:
5x7.5kg
7x5kg
9x5kg
-> ik vind het ook geen super oefening voor zijkant schouders, heb tot nu toe nog nooit een oefening voor zijkant gevonden dat ik echt super vond zonder dat ik achterkant schouders ook meepak!

cable skull crusher:
10x32.5kg
6x35kg
6x33.75kg

dips:
10x6kg
7x8kg
5x8kg

Lekkere training lijkt me goed idee van die bp maar bedoel je niet 3x7?
Want t zou nu toch beteken dat je 7 setjes van 3 reps wil maken of zie ik dat nou verkeerd?

nope, bedoel 7x3, ik denk dat 3x6 iets gebruikenlijker is maar dat is een manier om je echt op kracht te focussen;)!Want de deathline dat ik heb om mijn 100kg bench te doen begint in te korten:D En ik weet niet waarom maar ik heb een voorgevoel dat ik op deze manier veel progressie ga maken!:D

Nee oke dan heb je gelijk denk maar wat is je doel eig massa of vooral pl'en?

Maar wil je trouwens 7x3x100kg kunnen of gewoon 100kg?

1x 100 en momenteel kracht;), massa zit ik ongeveer waar ik wil zitten(ietsje meer nog) maar dat ga ik opt gemakt laten bijkomen:D

Vandaag goed getraint alleen bij de shrugs heb ik plots iets in men rug gevoeld waardoor ik bij biceps mijn laatste oefening heb laten vallen:D. Morgen rustdag komt dus goed uit!:o Oja 1 opmerking wel over deze training ik merkte dat deadlifts moeilijker gingen omdat mijn benen nog altijd vermoeid waren, mischien dat ik deadlifts bij benen moet zetten en hier dan een andere oefening!

Chin-ups
11xBW(opwarming)
8x10kg
8x10kg
5x10kg

sumo deadlifts
10x50kg
5x5x100kg
dumbbell BOR
10x32kg
8x32kg
7x32kg
dumbbell shrugs
8x22kg
6x24kg
6x24kg
cable standing rear deltoid fly
10x12.5kg
5x15kg
9x12.5kg
twisted dumbbell curls
8x18kg
7x18kg
6x16kg
dumbbell curls
niet gedaan rug

Laatst bewerkt:
Vandaag ook nog een core training meegedaan:D! Ik was de enigste dus dat was wel tof:p, ik weet het, niet ideaal om 2x op een dag naar de gym te gaan:rolleyes:, maar morgen is het rustdag en ik heb een extra maaltijd(van 450kcal) ingelast:meal: om zo te zien dat ik niet vermager en mijn bouwstoffen nodig heb:D
En toen ik er was heb ik in afwachting tot de training nog even met wat licht gewicht gebencht:cool: maar de bench zat vast dus heb ik me gewoon een los bankje en een barbell genomen:hedbang:.
bench:
10x50
10x60
10x60

Wat is precies core training dan:$?

core training was eigenlijk een buik training maar ook met wat onderkant rug oefeningen;) maar het was eigenlijk meer een buik training vond ik dan core training:p

core training was eigenlijk een buik training maar ook met wat onderkant rug oefeningen;) maar het was eigenlijk meer een buik training vond ik dan core training:p

Zo'n manier klinkt wel heftig :o
Bij ons heb je ook buikspierkwartiertje nou dan ga ik helemaal kapot:eek:

thx:D, vandaag was het echt doodgaan! Ik heb denk ik sinds dit schema nog nooit zoveel afgezien met benen. Ik moest mijn eigen pushen om mijn schema af te maken en ik weet nu al dat ik mega veel spierpijn zal hebben. Daarom ga ik vandaag ook wat extra eten zodat de herstelling hopenlijk beter gaat:D. Ik heb de deadlift dan bij benen gedaan en ga bij de rug training denk ik hyperextensions ofzo doen;). Dit was echt 1 zalige training!:D:D:D

barbell squats:
10x50kg
5x85kg
4x5x90kg -> laatste serie had ik iets dieper moeten gaan, maar had geen assist en er is geen squat rek. Maar ik vond dat het iets dieper moest:(
7x70kg

barbell lunges:
2x5x50kg
1x6x50kg
ik was al dood voor ik aan deze oefening begon maar ik wou alles geven en wou proberen even goed als de vorige keer te doen en dit is ook gelukt!:D

deadlifts:
10x50kg
10x72.5kg
9x82.5kg
6x82.5kg

squat(smithmachine):
10x70kg
10x80kg
5x80kg

calf raises
(seated)
3x20x50kg

Ik wou na de eerste twee series van squat in smithmachine de training stopzetten omdat ik echt kapot was! Maar ik dacht blijven geven, iets minder gewicht dan maar maak die training toch af, zodat die beentjes groeien:wl:!

Iets minder tijd gehad vandaag vanwege het goeie weer en studeren:o, maar ben wel content van mijn training! Morgen weeg ik me normaal ook weer is dus ben benieuwd naar mijn gewicht(als ik het niet vergeet).

BP
:
12x50kg
6x3x72.5kg
-> de 5de set was met n assist(kvroeg voor zeker te zijn iemand) maar hij hielp van in het begin '-.-....

dumbbell BP incline:
10x24kg
8x26kg
7x26kg

pectoral machine
7x85kg
6x87.5kg
6x85kg

front raise dumbbell:
8x18kg
6x18kg
5x18kg

cable side raise:
12x5kg
2x9x6.25kg

cable skull crusher:
10x32.5kg
10x27.5kg-> vanaf dit setje beweging door een tip ietsje aangepast
9x30kg

dips:
8x6kg
2x6x6kg

Lekker je wilt flink kwa kracht vooruit gaan op je bench zo te zien?

@neselaarrr: Ja:o, had een goeie dag! Hopenlijk blijft het zo voort gaan!:D

Bon vandaag was het een zware sportdag(ondanks dat ik morgen mondeling examen heb:p), opgestaan om 7uur en gaan golven, daarna in de namiddag gaan fitnessen, dan gaan sparren(kickbox) met een vriend en daarna nog wat gaan basketten:D! Lijkt mij meer als genoeg sport voor op 1 dag;).
De work-out ging niet super, mijn bor was ondanks dat de reps even goed water iets minder, kgeraakte niet hoog genoeg naar mijn goestign. Ik heb dumbbell shrugs door cable shrugs verandert en deadlift door hyperextension. Al bij al geen slechte training maar toch ook geen training met veel voldoening:(. En ik wou bij de laatste oefening gewicht terugzetten in het rek(dumbbell) en plet mijn vinger er tussen '-.-, licht verstuikte wijsvinger is het resultaat + een mooie snee
.

Chin-ups
12xBW(opwarming)
8x10kg
7x10kg
5x8kg

dumbbell BOR
10x32kg
8x32kg
7x32kg

hyperextensions
3x15x32kg ->dumbbell dat ik vasthield

cable shrugs
10x30kg
10x32.5kg
10x35kg

cable standing rear deltoid fly
12x12.5kg
10x13.75kg
11x13.75kg

twisted dumbbell curls
7x18kg
7x18kg
6x18kg

dumbbell curls
9x16kg
7x16kg
6x16kg

Geen verkeerde training hoor.
Alleen jammer dat je zoveel moest vervanging zie toch liever een deadlift:$

snap wel dat je liever deadlift bij rug ziet:p, maar mijn benen zijn nog te moe:(, dus als ik in dit tempo wil voortrainen is het beter zo:o. De shrug oefening was ik echt kotsbeu:D, maar vind het wel n goeie oefening vandaar een variant(kabel), maakt de beweging ook veel makenlijker vind ik! Maar ik ga zien of ik geen andere oefening dan hyperextension vind waarmee je de onderrug traint:rolleyes:. En vanavond zwemmen(750m)!:D Ik haat rustdagen echt! Ik zou liever gewoon door trainen:p

pfff, benentraining samen met deadlift is echt dodenlijk!!!! Ik moet echt me pushen om mijn training af te maken:p want ben na de deadlifts al dood:o. Maar ik heb mijn training volledig afgemaakt:D!

barbell squats:
10x50kg
5x70kg
5x5x90kg
8*70kg

barbell lunges:
3x6x50kg

deadlifts:
10x50kg
2x10x70

squat(smithmachine):
10x70kg
10x80kg
8x75kg

calf raises

3x15xBW

Ik vind dit dus echt een goeie training zeg.
Lekkere volume vind alleen je deadlift beetje laag vergelijken bij je squat

Terug
Naar boven