metalfreack
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 46
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 7%
Even een update over mijn gewicht
, ik heb me vandaag gewogen en tot de conclusie gekomen dat ik zeer veel vermagerd ben! ben ongeveer 3-4kg kwijt en weeg nu 69kg
, hoe komt het dat ik zo veel vermagerd ben, niet door slecht voedingsschemamaar omdat ik weer meer als een week last van de darmen heb
, pilletjes van de dokter werken niet
. Dam dit is toch wel echt een tegenvaller
, ik heb me vandaag gewogen en tot de conclusie gekomen dat ik zeer veel vermagerd ben! ben ongeveer 3-4kg kwijt en weeg nu 69kg
, hoe komt het dat ik zo veel vermagerd ben, niet door slecht voedingsschemamaar omdat ik weer meer als een week last van de darmen heb
, pilletjes van de dokter werken niet
. Dam dit is toch wel echt een tegenvaller

en raar maar waar dat was het toch ook
...
, khoop dat het wat zal lukken en na mijn rustdagen weer vollenbak invliegen! Uiteindenlijk was de training kwa borst niet zo goed maar voor de rest(schouders en triceps) was het niet slecht!
Het was een super training, heb wel dumbbell lunges gedaan ipv barbell voor deze 1ne keer.

, weer super zwaar op rug kunnen gaan waardoor als ik stand cable push back's moest doen dat mijn polsen te moe waren. Ik heb hier een andere groep geprobeert als anders en ik merkte wel dat dit zowel mijn polsen als mijn triceps ontlaste
. Ik probeer moemnteel te cleanbulken maar ik wil men vet % zo houden(is ondertussen nog wat verlaagd) tot na de zomer of toch zeker augustus en dan weer beginnen te bulken