Dinky Toy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gracias

Ja banken heeft bij mij ook ontzettend lang geduurd om leip van te worden..Jaren terug zat ik op een plateau van 60 kg.. Kwam er maar niet over heen
Toen ineens werd het 70
Een jaar geleden ging ik naar 4 a5 x 80
1x90 gedrukt maar toen was het ineens door de blessure over
70 voelt nu weer behoorlijk zwaar aan.... Maar goed uiteindelijk gaat het er om dat je die borstspier vol krijg en dat hij groeit .. Als dat met 70 lukt.. Geen probleem voor mi.
Maarrrrr pvd je blijft erg sterk, mijn respect heb je

Ja hoor, dit was er weer één
Bench press:
15x30kg
8x50kg
8x55kg
8x60kg
8x65kg
4x70kg alleen en nog 1x70kg met spot..yihaa
Incline db press:
8x20kg
8x22,5kg
8x25kg
8x27,5kg jep alleen voorgeslagen en vervolgens 8x gelukt! Superrrrr eindelijk na maanden kan ik hem zelf voorslaan, at least today
3x30kg veel hulp met positie brengen daarna 3x zelf en toen kon ik niet eens meer 1cm omhoog
incline cable flyes:
8x15kg
8x20kg
8x20kg
8x20kg
8x25kg
Incline bench press:
8x30kg
8x35kg
8x40kg
6x45kg
5x50kg
peck deck was bezet dus maar even paar push ups gedaan
5x8, nou die voel je wel, lekker
Dippen:
5x10xbw
Push down:
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg
8x45kg
one arm cable extensie
8x12kg
8x13kg
8x15kg
8x15kg
7x17kg
bench dips:
15xbw+10kg zat helemaal vol en kon ook absoluut niet zwaarder deze keer
Nog even 20min gefietst en klaar voor vandaag, morgen alweer de benen aan de beurt![]()
ja, was ook erg happy met de training van gisterWaauw die BP! Nice Nice Nice.en dan ook nog eens die DB presses. Je gaat lekker!!!!

nou das ook al behoorlijk..20kg per db toch?? Maar ik vind vrouwen die aan kt doen soieso stoerZiet er super uit, ik voelde me vandaag al stoer toen ik eindigde met 6x20 kg incline db press ... Respect, leuk om je log te lezen, krijg je energie van :-)

hihihi Thnk u

Miss strong, ja klinkt ook best leuk hoorNou ik moet zeggen.. mag wel "Miss Strong" worden!!!Nice training!![]()

Jaaa het is overNice training Miss H. En dan nog even afsluiten met curls voor de pomp. Pijn in de kop heb ik al 2 weken, helemaal als ik me inspan.
Komt wel goed denk ik. Ben ook ziek geweest dus er zal nog wel wat in de weg zitten voor een zuivere luchtdoorgang.
ik hoop dat het daarbij bleef
oh gaat zeker lukken

Ik zie het.
Spek en bonen inderdaad
Die squat zonder spotten en diep?
Netjes hoor
Ja grappig dat je zoets simpel als brood kan missen he?
Had ik ook in de cut.
Gewoon uitkijken naar 2 plakjes brood haha.
Rustig aan big h

nou die afbakbroodjes is bij ons zondagse hap... maar zo lekker! alleen die nutella hoeft van mij niet..
harde broodjes met eitjes! jummie!! hahahahaha
fijne dag!