XXL Nutrition

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.081
Nice bench en ook nog cardio er achteraan! :thumbs:

Ja ach..ik wil lijnen in mijn benen:cool: dus t vet moet er af..en t gaat mij te langzaam..vandaar cardio..want ik heb er een hekel aan..maar met een muziekje in de oren..(vandaag Guano apes) ging ik toch stukkie harder fietsen:D

Vandaag junkdag tenminste..lekker brood eten, en wat gezonde snacks vanaaf:)

Wat een haters hier zeg. Als ik geen rijst of pasta eet heb ik al het gevoel een junkdag te hebben. Dus ik snap je wel. En omdat wij op junkdag ook gewoon gezond eten zien wij er beter uit dan de rest miss.

Iedereen gewoon jelly

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 19:29 ----------

en een nette training weer ook, jelly @ pull ups aangezien ik (ondanks dat je me vertelde het toch te proberen met veel sets, weinig reps / überhaupt weinig reps) er nog steeds last van heb.

Voor de rest outbuff ik je met zeker !!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2kg / oefening, pfffffffffffffff.

Wow... heavy training!
Super! nu lekker rusten vanaaf?

Ja ach..ik wil lijnen in mijn benen:cool: dus t vet moet er af..en t gaat mij te langzaam..vandaar cardio..want ik heb er een hekel aan..maar met een muziekje in de oren..(vandaag Guano apes) ging ik toch stukkie harder fietsen:D

Ja, cardio helpt beetje beter dan zonder he..
Binnen cardio vind ik ook lelijk eigenlijk, buiten daarentegen is wel lekker :) (op den duur dan :D)

Zo even hier gekeken of mijn gewichten die van jou kunnen tippen. Hmmmm Who knows.

• #3.086
Wat een haters hier zeg. Als ik geen rijst of pasta eet heb ik al het gevoel een junkdag te hebben. Dus ik snap je wel. En omdat wij op junkdag ook gewoon gezond eten zien wij er beter uit dan de rest miss.

Iedereen gewoon jelly

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 19:29 ----------

en een nette training weer ook, jelly @ pull ups aangezien ik (ondanks dat je me vertelde het toch te proberen met veel sets, weinig reps / überhaupt weinig reps) er nog steeds last van heb.

Voor de rest outbuff ik je met zeker !!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2kg / oefening, pfffffffffffffff.
Haha wie is er Jelly dan?? en die 2kg outbuffen..is toch 2kg sterker:p:p Balen dat het niet beter gaat..nog steeds niet:rolleyes:..
Wow... heavy training!
Super! nu lekker rusten vanaaf?
heerlijk relaxed en morgen lekker vrij:D

Ja, cardio helpt beetje beter dan zonder he..
Binnen cardio vind ik ook lelijk eigenlijk, buiten daarentegen is wel lekker :) (op den duur dan :D)
ik vind cardio altijd hell..binnen of buiten..maakt voor mij niet uit. Ik heb die flow niet en krijg hem ook niet:o oh well als t maar helpt

Zo even hier gekeken of mijn gewichten die van jou kunnen tippen. Hmmmm Who knows.
Nou ik moet er harder aan trekken zie ik.. alleen met dips ben ik sterker hahaha nog wel:P Goed bezig Ron:D

• #3.088
Jij bent ook een topper die niet zomaar verslagen wordt. :D

Hahaha een topper?? Niet zo veel credits man..:o Ben net als de meeste van ons, gewoon gek op kt, that's it. En zorg dat elke training telt..wij allemaal toch;) Thnks voor de lieve woorden hoor:o

Haha wie is er Jelly dan?? en die 2kg outbuffen..is toch 2kg sterker:p:p Balen dat het niet beter gaat..nog steeds niet:rolleyes:..
heerlijk relaxed en morgen lekker vrij:D

ik vind cardio altijd hell..binnen of buiten..maakt voor mij niet uit. Ik heb die flow niet en krijg hem ook niet:o oh well als t maar helpt

Nou ik moet er harder aan trekken zie ik.. alleen met dips ben ik sterker hahaha nog wel:P Goed bezig Ron:D

Dat is ook zo.., je dieet doe je immers ook niet altijd zo graag, omdat het gewoon zo leuk is :D

• #3.090
Dat is ook zo.., je dieet doe je immers ook niet altijd zo graag, omdat het gewoon zo leuk is :D

Nee zeker niet, ik zit echt smorgens niet aaan mijn broccoli en eieren omdat ik het zooo lekker vind hoor:P
En dan de mensen maar zeggen, ja maar jij hoeft er niks voor te doen:rolleyes::rolleyes:

Anyway, weer een zware training weg gezegt vandaag..man man wat was ik stuk

Rope curl:
4x8x25kg
1x8x30kg

hammergrip pull ups:
5x8bw

db curl:
8x7,5kg
4x8x10kg

Overhead cable curl:
8x10kg
8x12kg
8x13kg
8xx15kg
8x20kg

Squats smal:
10x10x60kg ****ing hell, minuutje maz pauze, bij de 45 sec loop ik alweer naar het rack toe maar jeez wat is het heftig 10 setjes squatten:P

Sldl:
8x60kg
8x70kg
8x80kg
8x80kg

Leg press:
8x88kg
8x97kg
8x106kg
8x115kg
8x124kg

leg extension:
8x76kg
8x84kg
8x91kg
8x98kg
6x105kg

adductie:
15x35kg
15x40kg
15x45kg
15x50kg
15x55kg

Kuiten leg press:
15x56kg
15x63kg
15x70kg
15x77kg
15x84kg
20x35kg branddddddd
snel bak nasi erin met garnaaltjes want jeez wat had ik honger en bovenaalll moe

Maar wel lekker getraind:D:D

Morgen rug dagje

Hahaha een topper?? Niet zo veel credits man..:o Ben net als de meeste van ons, gewoon gek op kt, that's it. En zorg dat elke training telt..wij allemaal toch;) Thnks voor de lieve woorden hoor:o
Nou die credits verdien je echt wel! :)

Miss H je bent knetter gek 10x10x60kg Wow ben je stiekem crosstraining aan het proberen.

Cardio? OH LAWD

Een moment stilte, voor onze zusters die lijnen in hun benen willen en cardio haten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #3.094
Nou die credits verdien je echt wel! :)
:o

Miss H je bent knetter gek 10x10x60kg Wow ben je stiekem crosstraining aan het proberen.
Crossfit? Nah..gewoon even op andere manier de beentjes prikkelen is best wel lekker hoor..*kuchkuch*

Cardio? OH LAWD

Een moment stilte, voor onze zusters die lijnen in hun benen willen en cardio haten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ja dank je, fijn dat je zo met mij mee leeft.. ik heb ook wel medelijden met mezelf als ik weer op die pokkefiets kruip:cool: Maar dat is dan best wel hardcore toch..zo'n verziekende hekel ergens aan hebben maar toch..doel heiligt de middelen:D

Zeker hardcore :cool:

Nu gewoon nog tegen jezelf zeggen dat je het echt leuk vindt, gewoon omdat je er zo vasculair van wordt en mooie benen van krijgt (L)
Op den duur ga je het nog leuk vinden ook :cool:

Daar kom ik aan met 3 basisoefeningen
van 3x5 erna kijken is al cardio H

Wat ga jij ineens hard.. Ga je echt geen wedstrijden proberen?
Met de borst an ik je nog wel bij houden maar die benen van jou die verslaan mij met gemak
Maar ja ik moet ook niet met een rokje lopen deze zomer ... Nou ja wie weet krijg ik wel Schotse prikkels :)

• #3.098
Zeker hardcore :cool:

Nu gewoon nog tegen jezelf zeggen dat je het echt leuk vindt, gewoon omdat je er zo vasculair van wordt en mooie benen van krijgt (L)
Op den duur ga je het nog leuk vinden ook :cool:
haha ok ga ik morgenochtend tegen mezelf zeggen:p thnx

Daar kom ik aan met 3 basisoefeningen
van 3x5 erna kijken is al cardio H
ieder zn ding en overtuiging he John..ik weet dat ik hier gewoon goed op ga..tis buffelen maar ja..wel lekker; )

Wat ga jij ineens hard.. Ga je echt geen wedstrijden proberen?
Met de borst an ik je nog wel bij houden maar die benen van jou die verslaan mij met gemak
Maar ja ik moet ook niet met een rokje lopen deze zomer ... Nou ja wie weet krijg ik wel Schotse prikkels :)
wedstrijden. .hahaha nou niet binnenkort hoor.. maar dat nooit verhaal neemt wel af;) en Schotse rok kan erg leuk staan hoor:p trouwens nu al giga spierpijn ..jippie

• #3.099
Vandaag getraind maar voelde me zwak:( bah..
Ik deed er ook anderhalf uur over..:o

Bor:
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x50kg
8x52,5kg

Pull ups wijd:
5x6bw

t-bar row wide grip:
8x35kg
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x50kg

straight arm p.down:
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x55kg
8x60kg

seated row:
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x56kg
5x63kg

shrugs:
8x60kg
8x70kg
8x80kg
8x90kg
8x100kg

shoulder db press:
8x10kg
8x12,5kg
8x15kg
8x15kg
8x17,5kg

rear deltoid cable cross:
5x8x10kg

front raises:
5x8x7,5kg\

Machine side lateral raises:
8x20kg
8x25kg
8x30kg
8x35kg
8x35kg

Geen lekker gevoel over mijn training..bah, hoop dat ik morgen een betere dag heb

Daar zou ik wel 2,5 uur over doen :P

Mooie volume toch.

Terug
Naar boven