Mel74
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 88
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sjonge je moet nogal je best gaan doen met eten...best grote hoeveelheden!!! ben inderdaad ook benieuwd hoe je lichaam er op zal reageren. Keep us informed!!!
Succesjes!!!

meen je? 
Ja dank je wel..ik moet zeggen die eieren valt echt nog tegen!! Vooral die 5 in de ochtend! Moest echt kokhalzen vanmorgen..bleh..maar ik heb ze op gekregen..grote meid zou mijn moeder zeggen hahahahaSjonge je moet nogal je best gaan doen met eten...best grote hoeveelheden!!! ben inderdaad ook benieuwd hoe je lichaam er op zal reageren. Keep us informed!!!
Succesjes!!!
Oh jee dat klinkt echt heavy.......en wat een hoop vis! Ook ik ben wel benieuwd naar de redenatie bij aardappels ipv rijst, wilde in eerste instantie ook vragen waarom geen zuivel maar da's neem ik aan omdat dat niet/minder goed is als je droog wilt worden?
Nou de redenatie achter de aardappels ipv rjist weet ik eigenlijk niet, alleen dat aardappels meer vocht bevatten, maar dat maakt op zich nu nog niet uit, ik heb nog 3mnd te gaan dus.. en zuivel daar geef je idd zelf al het goeie antwoord op! dank je wel
ja weinig in de zin van weinig lekkere dingen hahaha zoals ik hierboven al zei..16 eieren op een dag..is ff wennen..ik vind het wel jammer dat ik al helemaal geen boterhammen meer heb, maar ja..ik zei dat ik er op mijn best wou staan, tja...
meen je?
Ik zou het met moeite weg krijgen, zeker al die eieren.
Succes MH weer een stapje dichter bij![]()
Ja dank je Greet..ook met die vis moet ik niet teveel nadenken, er zijn lekkerdere dingen..but so be it! Ik hoop alleen dat ik t 3 mnd volhoud! Maar dat moet gewoon!!
Vandaag dus ook voor t eerst de training gedaan volgens Liona en was lekker..voor mijn gevoel wat relaxter als wat ik normaal doe alleen die spinning, viel best tegen..ik hield het nu ook maar 30 min vol..op naar morgen!! En staand fietsen..ik hoop dat ik geen spierpijn hiervan krijg want ik voelde mijn bovenbeentjes best goed..
Ps dank je wel Mel74 voor je succes, kan ik goed gebruiken..
meen je?
Ik zou het met moeite weg krijgen, zeker al die eieren.
Succes MH weer een stapje dichter bij![]()

ja weinig in de zin van weinig lekkere dingen hahaha zoals ik hierboven al zei..16 eieren op een dag..is ff wennen..![]()

![]()
Met moeite wegkrijgen omdat je het echt heel veel vindt? Of met moeite wegkrijgen omdat je het gewoon niet te vreten vindt, big difference
16 ei-eiwitten is een stuk minder dan 16 eieren natuurlijk
Maar dat je na verloop van tijd strontziek van al die eieren wordt snap ik helemaal![]()
alleen dat wit is zo smakeloos..maar ja
Respect hoor meid..
Staand spinnen is VRESELIJK zeker zo lang zeg.
Ik heb 1x een lesje mee gedaan en dacht toen ik afstapte dat ik zo neer zou klappen.
Had totaal geen gevoel meer in mijn poten![]()

Respect voor je eet- en trainingsschema, aan je toewijding zal het niet liggen...
Thnx voor de PM trouwens, heb er een hoop aan!
Eitje maak je mij wel blij mee maar zo veel weet ik niet hoor![]()
Met moeite wegkrijgen omdat je het echt heel veel vindt? Of met moeite wegkrijgen omdat je het gewoon niet te vreten vindt, big difference![]()
en net wat MH al zei zonder dat eigeel is het zo smaakloos. Met een gebakken eitje bewaar ik het bolletje altijd als laatst mmm en dan mag ie vooral niet stuk gaan en dan in 1x hap mmmjam 

Eitje maak je mij wel blij mee maar zo veel weet ik niet hooren net wat MH al zei zonder dat eigeel is het zo smaakloos. Met een gebakken eitje bewaar ik het bolletje altijd als laatst mmm en dan mag ie vooral niet stuk gaan en dan in 1x hap mmmjam
Maar wel goeie tip van Dwarf misschien zijn er wel lekkere kruiden om het dan toch beter weg te krijgen![]()

Ik weet dat je het nodig hebt.![]()
Zelf zit ik niet op een wedstrijd dieet maar wel op een strak cut schema en daarbij heb ik ook mijn momenten dat cardio erg lang lijkt te duren na de KT en het zwaar aanvoelt.![]()
ook Succes natuurlijk hé Peet!Ja ik mag eigenlijk nu wel zout nog..maar om nou op 16 eieren zout te doen is geen goeie hahaha dus ik doe een beetje op mijn avondeten en kip..verder ga ik ff kijken bij de toko..als ik een beetje tijd heb, dank je wel!Beetje kruiden (geen zout!) op je eiwit? De toko heeft veel leuke verschillende potjes...
Oh dank je wel Rob, ik ga ff kijken, kan miss een collega voor mij meenemen die komt daar altijd, thnxEven checken in de winkel voor brikken eiwit. In de Sligro verkopen ze het dacht ik.
Scheelt je een pak tijd om die dooiers er telkens uit te halen.

Jaaahh idd lekker dat geel, of een zachtgekookt eitje..hmjammie!!Eitje maak je mij wel blij mee maar zo veel weet ik niet hooren net wat MH al zei zonder dat eigeel is het zo smaakloos. Met een gebakken eitje bewaar ik het bolletje altijd als laatst mmm en dan mag ie vooral niet stuk gaan en dan in 1x hap mmmjam
Maar wel goeie tip van Dwarf misschien zijn er wel lekkere kruiden om het dan toch beter weg te krijgen![]()
Jep, en bijvoorbeeld een pan scrumbled eggs van alleen ei-eiwit ziet er ook zo onsmakelijk uit, net of je een flats kots aan het opbakken bent
Sorry MissH, hoop dat je niet aan je ontbijt zit![]()
hahaha goedemorgen... al die eieren... mag je ook ipv aan de eiwitshakes?
en hoe gaat het de spinning?

Hey.inmiddels al goeieavond hahaha, nee geen shakes ipv eieren..zitten toch weer koolhydraten in..en das nou net iets wat ik met mate mag.. was t maar waar..
Nou vandaag mijn benen getraind.. 7 oefeningen..wijde squat(full) smalle squat; lunges, leg press, leg curl staand, leg curl zittend en leg extension en kuiten..ik was echt misselijk en kon niet heel erg lekker meer lopen..spinning vandaag dus maar even overgeslagen..want dat ging dus echt niet lukken. Hopelijk morgen beter.
Vrijdag weer naar Liona..ben benieuwd.
Verder gister en eergister gespind voor 30 min en zoveel mogelijk proberen te staan maar dat valt ook niet mee zeg..![]()