MuscleMeat

Log Obeb

hou dit vast Obeb! :)

• Topic Starter Topic Starter
Zo hoort het he gewoon lekker drie oefeningen per spiergroep, keep it up,bro!

thnx mannen :)

Vandaag benen en schouders op het programma.

Ik heb al de hele week enorme spierpijn in mijn benen, dus ik dacht vandaag ga ik gewoon 10sets squatten (van 10kg tot 70kg en dan tot failure) en that's it.

Nu was ik met mijn 5e setje bezig niks aan het handje.
Maar toen ging ik even op het bankje staan (ik squat vanaf mijn benchbankje) en ik schrok me dood toen ik gewoon met mijn lichaamsgewicht het hele bankje "naar beneden" kon krijgen!. Het hele frame bewoog gewoon mee totdat de leuning van het bankje niet meer verder "decline" kon.

Wtf mijn bankje is zo onbetrouwbaar dat ik vanaf nu niet meer "durf" te squatten en zwaar te benchen. Stel je voordat ik met 70kg in mijn nek wil ga zitten en dat de leuning in 1 keer doorzakt.

Aan de ene kant balen maar ik heb geloof ik 150/160 euro voor het bankje betaalt (helisports) en 2 jaar plezier ervan gehad.

Ik denk dat ik een nieuwe bank ga aanschaffen die steviger is en waar ik echt op kan squatten.

Training verder:
Benen nog even high reps gesquat met 40/50 kg.

Schouders:
Mil press: 7x6x35 1x8x35
Lateral raise: 3x10x7.5
Upright row: 6x6x35 1x12x35

Gaat goed obeb:)! Je Rug wordt al aardig wijd kerel!!

Gaat lekker Obeb!

Leuke training gedaan Obeb! Je mag tevreden zijn! :)

Je word al zo monsterlijk dat je bankjes gaat slopen! Nice!:D

hehe nee mugje was dat maar waar ;)
Mijn bpbankje is gewoon total loss bijna.

Vandaag ook getraind, gewoon omdat ik er zin in had.
Het werd uiteindelijk een superdude training.

(flat/decline) Benchpress 6x5x60

BB curl 5x8x30
Alternate hammer curl 3x20x12
Inc. dumb curl 3x20x12

Inc. dumb extension 3x12x15
Standing kickbacks 3x12x10

Opmerkingen:
Damn nu kan ik mijn bankje niet meer verestellen omdat de "draaidop" om de gradenhoek te bepalen af is gebroken!
Hij staat nu dus incline :P

De 20 reps oefeningen oefeningen waar ik per arm een rep doe.

Vandaag:

Deadlift 7x5 (50, 60, 70, 80, 90, 100, 110)
Mil press 5x5 (20, 25, 30, 35, 40) 1x3x45, 1x2x50

Opmerkingen:
Beetje afgeweken van het schema de laatste trainingen.
Omdat ik al weken tijdens het trainen last heb van mijn linkeronderarm (de spier), heb ik besloten om (weer) een week rust te gaan houden.
Wel zal ik 3 of 4 keer 17kg fietsen. Dus wel "cardio" iig.
Mijn crosstrainer zal waarschijnlijk volledig kosteloos vervangen worden:) dat is mooi. Hopen dat ik binnen een week of 2 een nieuwe heb staan.
Nu nog even het bankje fixen.

Over 2 weken begin ik (na lang gelezen te hebben) met wat nieuws...
Adh van dit artikel: http://www.bodybuilding.com/fun/hugo29.htm
In de 2e week van dit programma zal de lipo6 aan de orde komen:)

Laatst bewerkt:
Deadlift en MP gaan erg goed Obeb. Jammer van die blessure. Als die over is direct weer keihard aan de bak! :thumbs:

Yo Obeb,

Waarom log je niet meer? Ik volgde je log altijd en ineens zie ik geen updates meer.

Is er iets ofzo?

Groet Kraft

Ik ben zo af en toe nog wel even te vinden in de gallery van DBB maar ik volg nu weer een HBO opleiding en ik werk daarbij zodra ik wat tijd over heb.

Dus heel erg druk!

Ik ben ondertussen 7 kilo afgevallen sinds de cut van begin januari... alleen ligt dat vooral aan het feit dat ik veel te weinig eet en ook niet echt zeer goed.
Echt achterlijk van me, maarja.

Nu weer even mijn trainingsschema oppakken binnen kort en eten zien de combineren met school/werk. Moet goed komen.

Overigens heb ik nog steeds last van mijn onderarm.

Mij op me gallerij uitmaken voor kneus op een hele oude foto... gast ik spit je log door en ik pis bijna in me broek van het lachen. wanneer er fatsoenlijke getallen staan mag je je schuur open trekken, voor nu doe je er maar een fopspeen in stuk onbenul. steek je energie maar liever in je training, zul je hard nodig hebben

Ik maak je niet uit voor kneus (dat vind ik wel) ik zei alleen maar "idd"

Ik ben blij dat je kunt lachen in mijn log!:D
Verder train ik niet om sterk te worden maar om groot(er) te worden.
Bedankt voor je post!

Maar kerel waar blijven die trainingen? Gewoon doen, zoveel tijd kost het niet toch?

Ik maak je niet uit voor kneus (dat vind ik wel) ik zei alleen maar "idd"

Ik ben blij dat je kunt lachen in mijn log!:D
Verder train ik niet om sterk te worden maar om groot(er) te worden.
Bedankt voor je post!

Idd betekent hetzelfde alleen het bespaart je de moeite 20 extra letters in te typen. succes met het groter worden :cool:

Lammebal, zie je hier wel op dbb rondhangen maar geen log meer bijhouden. Zo gaat het nooit wat worden... kom op kerel!!!

Terug
Naar boven