Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

lekker hé zo een cheatmealhoe je daarvan kan genieten
![]()
maar je bent wel goed bezig, al 10kg kwijt das mooi! toch niet teveel spiermassa hoop ik?
)Leukt zeer goed te gaan, succes nog. Hoelang is het nog de bedoeling te blijven cutten?
Is dit schema voor iedereen hetzelfde of spelen lengte en gewicht ook nog mee? En qua arbeidsintensiteit? Ik loop heel de dag op me benen dus zal wel meer moeten eten toch?
Als ik even de rekensom doe, kan ik besluiten dat ik amper spiermassa verloren heb. De spiegel vertelt me hetzelfde. Die 18% op 86kg is evenwel een schatting, dat had ik niet gemeten met knijptang (om mezelf niet te schande te zetten)

Zeker nu ik weer al die caffeïne neem (hydroxycut hardcore) gedurende de dag.1. 4 hele eieren + 3 caps visolie
2. 40g whey + 1 el olijfolie
3. 200g kipfilet + 20g notenmix
4. 100g kaas (leerdammer) + kleine el pindakaas
5. 200g kipfilet + 1 el lijnzaadolie
6. 150g tonijn + 1 el olijfolie
Kga dit eens overpakken sé, en ben eens benieuwd wat het voor me gaat doen. Zal alleen in de avond kwark nemen. of caseine. notenmix worden bij mij cashewnoten.
je hebt er precies al een goed resultaat mee gehaald.
niet teveel last van een hongergevoel voor de rest?
M'n six-pack begint nu ook door te schemeren. Het meeste vet bevindt zich nog op hams-glutes en onderrug.
Geen kwark!! Bevat te veel suiker. Hongergevoel... amper!
Idd goeie resultaten ja. Het probleem de voorbije weken (zie ergens vorige pagina's) was dat ik m'n vetinname wat te veel had verwaarloosd (ben ik nu achter gekomen). Nu ik m'n dieet eens terug op punt heb gesteld, verlies ik weer vet aan de lopende meterM'n six-pack begint nu ook door te schemeren. Het meeste vet bevindt zich nog op hams-glutes en onderrug.
Going smooth & cheatday is coming close![]()

Dat lijkt me een ongelooflijk feest