- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Liever bovenhands of onderhands? Heb zelf onderhands nog nooit geprobeerd.. Wat ervaar jij als grootste verschil tussen de twee?BOR is 1 van me beste/favoriete oefeningen. DOe hem wel vaker 2x in 1 training met verschillende grepen. thanks allemaal.
Liever bovenhands of onderhands? Heb zelf onderhands nog nooit geprobeerd.. Wat ervaar jij als grootste verschil tussen de twee?

Onderhands pak ik hem smal. Net naast me lichaam zeg maar. Bovenhands pak ik hem redelijk breed. Als je bovenhands smal doet pak je ook veel traps en dat is niet mijn bedoeling. Favoriet heb ik eigenlijk niet. Wissel ze gewoon af. Verschil voel je wel in je latsIk doe vaak wel redelijk wat oef. Voor lower lats omdat ik vleugels wil als kai
![]()
Thanks voor de toelichting mannen!Kort door de bocht: Ellebogen dichtbij het lichaam is vooral lats... ellebogen wijd ga je meer upperback. Natuurlijk is het ook nog verschillend in welk hoek je staat en naar waar je de barbell rowt (buik, middenrif, borst)

Onderhands met een schouderbrede greep of net iets breder focused IMO iets meer op het onderste deel van je lats voor zover dat bestaat..Liever bovenhands of onderhands? Heb zelf onderhands nog nooit geprobeerd.. Wat ervaar jij als grootste verschil tussen de twee?

flinke legtrain weer man, die jeffsquat is wel een mooie afsluiter.
Waarom squats niet aan het begin en daar zo zwaar mogelijk op gaan? Voor de rest lekker volume!