- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Ik hou deze 3300 ook sowieso 2 week aan. Daarna weer iets omhoogZodra je gewicht stabiliseert over 2-3 weken, weet je het. Thx![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hou deze 3300 ook sowieso 2 week aan. Daarna weer iets omhoogZodra je gewicht stabiliseert over 2-3 weken, weet je het. Thx![]()
Verhoog je gewoon zo voorzichtig ivm rebound of? Als je na 1 week wel/niet stabiliseert weet je toch in principe al voldoende?

Ik ben benieuwd of het deze keer mee gaat vallen met de vochtgains man! Ik kan mij nog goed herinneren dat je vorige keer echt goed bloated was. Straks in de blast dus alleen test/tren. Hoe heb je dit vorige blast gedaan?
Alleen toen zat ik op me top op 5300 kcal.
44 kilo gepakt, even paar keer diep ademhalen en nog 5 reps kunnen doen.

Niet bij lui die 1/2x in de week komen.
Paar machines langsgaan en alleen maar lopen te ouwehoeren en zoveel mogelijk lawaai maken.
En natuurlijk de hele tijd buik in houden als er dames in de buurt zijn![]()

Aan de andere kant, van 'zulke' figuren kan je gewoon apparaten claimen wanneer je ze nodig hebt. Als ze letterlijk op de LP zitten te ouwehoeren oid staan meestal op voor je je zin hebt afgemaakt.Bij jullie dus ook geen airco Pill? Bij ons idem maarja, die paar weken per jaar dat het daadwerkelijk echt heul warm is hier in NL, is ook wel te doen. Herkenbaar van die personen iddAan de andere kant, van 'zulke' figuren kan je gewoon apparaten claimen wanneer je ze nodig hebt. Als ze letterlijk op de LP zitten te ouwehoeren oid staan meestal op voor je je zin hebt afgemaakt.