- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Idd... jij deed die neck press toch met 100 of meer hé?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan ben ik nog fris en fruitig.Hoe gaat de rebound? Ik kan zelf niet wachten om met die van mij te beginnen![]()

Ga wel 1 dag echt dirty eten denk ik. Althans zitten wel wat dirty dingen maar ook wel clean zoals brood en ei etc. Achja zullen wel even zien. Denk dat ik die woensdag begin met riversed diët. maar daar moet ik nog een opzet voor maken, tips?Gaat prima, maar ik doe wel rustig aan met de kcal. Gaat wel langzamer, maar zo houd je wel je shape langer vast.
nu ongeveer kilo per week. Natuurlijk is dat geen vvm, maar stukken beter als 3-4 kilo per week en vocht monster worden.
Als jij na de wedstrijd 1 dag volluit gaat vreten dan ben je zo 6/7 kilo zwaarder![]()
Ja dat snap ikrustig aan met kcal verhogen
niet in 1x 1000 kcal erbij.
Je gaat vollopen dan.
Rustig aan bouwen, je pakt dan ook alle voordelen mee.
zegmaa voor vorige week zat ik op: kcal 2160 E303 K163 F42. Wat zou jij adviseren? Starten op 2400/2500 en Fat als eerst weer uppen naar 70? eiwitten naar 230-240 en rest van opvullen met carbs?Ja dat snap ikzegmaa voor vorige week zat ik op: kcal 2160 E303 K163 F42. Wat zou jij adviseren? Starten op 2400/2500 en Fat als eerst weer uppen naar 70? eiwitten naar 230-240 en rest van opvullen met carbs?

rustig aan met kcal verhogen
niet in 1x 1000 kcal erbij.
Je gaat vollopen dan.
Rustig aan bouwen, je pakt dan ook alle voordelen mee.
en nee ik ga niet op me kcals letten
Ja dat snap ikzegmaa voor vorige week zat ik op: kcal 2160 E303 K163 F42. Wat zou jij adviseren? Starten op 2400/2500 en Fat als eerst weer uppen naar 70? eiwitten naar 230-240 en rest van opvullen met carbs?
. http://www.thinkeatlift.com/why-reverse-dieting-is-not-necessary/Ik vlieg na me wedstrijd lekker naar zanzibar waar ik 2 weken all inclusive ziten nee ik ga niet op me kcals letten
![]()