- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

6-8 weken 250 test e
1ste en 2de enercup waren echt top kwaliteit. Waren ook beide kampioen in het buitenland.
Ben je trouwens vergeten te appenheb ook grootste gedeelte van de veel te lange dag chagrijnig backstage gezeten.

ja die tanning verpeste een hoop. Verder liep t wel ok. Erg vervelend dat er weer zoveel mappers en bikini dames waren.
En bikini fitness is weer nieuwe klasse?
En muscular physique?
Gaat nergens meer over.
Wat ik gezien hadat van IG van de wedstrijd was weer buiten alle kijf. Kunnen sommige mensen niet gewoon hun progressie binnenskamers houden zonder daarbij al te veel mensen lastig te vallen in zo'n zaal.En bikini fitness is weer nieuwe klasse?
En muscular physique?
Gaat nergens meer over.
Hoe zag die dude eruit en welke Classic? Classic 1 of 2?Stond 1 man in classic bb die overal strepen had. Echt mooi. Die is heel diep gegaan. Geen idee hoeveelste hij is geworden eigenlijk.
90+ zaten er 2 of 3 in die nog wel paar weekjes door hadden moeten cutten.
poeh die tanning was een ramp de t*ring.. kwam puur omdat spray tan zich niet aan die tijden van mensen hielt. Ik was om half 10 voor eerste laag. Zeg die vrouw welke klasse; ik; Uhu het is half 10, daar staat toch welke klasse om half 10 spray tan moet ofwa?ja die tanning verpeste een hoop. Verder liep t wel ok. Erg vervelend dat er weer zoveel mappers en bikini dames waren.
Wat ik gezien hadat van IG van de wedstrijd was weer buiten alle kijf. Kunnen sommige mensen niet gewoon hun progressie binnenskamers houden zonder daarbij al te veel mensen lastig te vallen in zo'n zaal.
Totaal niet stage ready en veels te weinig massa. Daar hebben we toch al de sap cup voor?
Hoe zag die dude eruit en welke Classic? Classic 1 of 2?
poeh die tanning was een ramp de t*ring.. kwam puur omdat spray tan zich niet aan die tijden van mensen hielt. Ik was om half 10 voor eerste laag. Zeg die vrouw welke klasse; ik; Uhu het is half 10, daar staat toch welke klasse om half 10 spray tan moet ofwa?
Voor wedstrijd laag een uur in de rij gestaan.. hoerezooi..
Map 2 waar ik stond 15 man. Map 3 8 man ja hoe dan?.. bikini 3 was ook bizar groot 20+ ofzo