- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Nu?
Nu alleen 500 test.
Niks meer/minder.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Voor de samsung'ers onder ons. Je hebt daar weer een app voor voor het opslaan. Don't shoot the messenger heb zelf al jaren appleAl die pics die je stiekem stiekem naar me stuurt via snap chat dan?
Hebben wij ook een afgeschermde app op het op te slaan dan?
Al die pics die je stiekem stiekem naar me stuurt via snap chat dan?

drop 10. Eerst paar met 2 handen tegelijk, daarna om en omHebben wij ook een afgeschermde app op het op te slaan dan?
Gratis premium Spotify. Hier ga ik even achteraan. De app is wel safe etc? Niet dat ze gegevens van je telefoon kunnen inzien etcJazeker
Snapchat phantom, kost wel wat moeite om hem te krijgen.
Je moet namelijk een app downloaden via safari, deze app heet tweakbox.
Daarna wijst het zich volgens mij aardig vanzelf maar via die app kan je ook gratis spotify premium krijgen en popcorntime en varianten er van.
Gratis premium Spotify. Hier ga ik even achteraan. De app is wel safe etc? Niet dat ze gegevens van je telefoon kunnen inzien etc
Ik gebruik deze methode al ruim 5 maanden en nergens last van gehad behalve dat er soms een update is en je dan 2 dagen je spotify niet kan gebruiken. Wat betreft veiligheid kan ik geen uitspraken doen behalve dat ik ook daar geen problemen mee heb. Het is niet helemaal premium want je kan geen music downloaden maar verder wel gewoon alle features en zonder reclame, logt ook gewoon in met je spotify account. Voor tweakbox heb je verder geen account of persoonlijke gegevens nodig!
OT: hoeveel staat dat pendley record nu? 22/26 die jij er doet zijn er verdomd veel. @Pillz