Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet iedereen zit op 5 gram tren bro 
Zijn dat zo leer achtige straps dan?
Nou. Je zal wel bekijks hebben gehad in de gymOf heeft niemand door dat je op de gaintrain zit?
![]()
Pillz, met wat neem je 's ochtends je bambix en in wat voor verhouding. 50/200 gram/milliliters met melk bijv.

Bizar. Straps zien er wel goed uit. Misschien moeten ze nog wat slijten gewoon voor echt goed zitten. Of jij wat minder zweten
Nou, ik zou het wel weten als ik iemand 50'ers overhead zie pressen![]()
Snap wel dat je daarna fucked up was!
Maarre...jij vreet dus een pak bambix per dag
Edit: Verkeerd gelezen..dacht dat je 200g bambix at.. 120g is een beschaafde portie.
Year round bambix (ivm gluten oid)?

Duidelijk! Veel NL bodybuilders gebruiken het namelijk in de prep..volgens mij om minder bloated te staan. Net als minder/geen zuivel ivm vocht..was na 6/7 jaar wel ff zat van brinta s'ochtends
daarom nu bambix rijstebloem vanille.
Kijken hoe lang het duurt voordat ik dat zat wordt.
Gluten maakt voor mij niks uit, gaat puur om smaak.
Voor sommige wel qua opgeblazen gevoel..en die rijstbloem vanille is wel lekker..Maakt havermout tegenover Bambix echt veel verschil?

Voor sommige wel qua opgeblazen gevoel..en die rijstbloem vanille is wel lekker..
Alleen wel heeeel fijn van structuur, dus wordt met water een beetje smurry![]()
Maakt havermout tegenover Bambix echt veel verschil?