XXL Nutrition

Log Pillz

Imo hoor je een kracht cycle sowieso in je trainingen te doen. Gebruik maken van alle rep ranges. En niet alleen volume proberen draaien.
Gear of niet, als je je kracht niet opbouwt, loop je ooit eens tegen een plateau

Plateau qua kracht of qua massa?

Jij wel dan? :p Zowat elke pro zit toch wel te reppen met een hoop plates.

Ja, wat ze in filmpjes laten zien idd. Voor de rest maken ze gewoon reps. Veel gewicht = blessures = rip gains. Op hun AAS stack groeien ze prima met "low" weights.

En iedereen is sterk op 3gram test 2gram tren 2gram deca en een shitload aan hgh + slin. Dus tuurlijk zijn die pro's sterk.

Ja, wat ze in filmpjes laten zien idd. Voor de rest maken ze gewoon reps. Veel gewicht = blessures = rip gains. Op hun AAS stack groeien ze prima met "low" weights.

En iedereen is sterk op 3gram test 2gram tren 2gram deca en een shitload aan hgh + slin. Dus tuurlijk zijn die pro's sterk.

Tja. Low weights is relatief.

Ja, maar dat maakt geen verschil toch?

Zullen we de high weights / low reps vs low weights / high reps discussie weer voeren? :D

Tja. Als je de achtergrond bekijkt van de meeste bb'ers, vaak komen ze uit een powerlift wereld, of de football wereld. Beide
gebaseerd op kracht en explosiviteit. En dat zijn ook vaak de 'hardere' bb'ers. Net zoals bv Dorian, die ook teerde op low volume.
Je moet niet altijd low reps gaan doen. Maar imo moet je wel gebruik maken van alle repranges. Dus ook de lagere om meer
gewicht te kunnen pakken

Zullen we de high weights / low reps vs low weights / high reps discussie weer voeren? :D

Tja. Als je de achtergrond bekijkt van de meeste bb'ers, vaak komen ze uit een powerlift wereld, of de football wereld. Beide
gebaseerd op kracht en explosiviteit. En dat zijn ook vaak de 'hardere' bb'ers. Net zoals bv Dorian, die ook teerde op low volume.
Je moet niet altijd low reps gaan doen. Maar imo moet je wel gebruik maken van alle repranges. Dus ook de lagere om meer
gewicht te kunnen pakken

Leuk voor je ego idd, totaal irrelevant voor spiergroei ;)
Ook niet alles geloven wat die leugenaars je voorschotelen. Natty bodybuildertz.

Ook niet alles geloven wat die leugenaars je voorschotelen. Natty bodybuildertz.
Show is een voorbeeld van jouw training, ben benieuwd. Je traint met brosplit toch? Dan gewoon 4x10 of zit er wel verschil in

Daar ben ik het niet mee eens :p Ik denk wel dat low reps/high weights het fysiek mee bepaald. Dit omdat alle spiertypes en de
onderverdelingen dan worden aangesproken. Tov alleen high volume

daarom heb jij zon goed fysiek robke?

Lekker 5 x 150!

• Topic Starter Topic Starter
In, zeer interessant om te lezen!

Is er een reden dat je driekwart omhoog komt ipv helemaal?

Hou ik beter de spanning op de hams
Natuurlijk kan je je onderrug niet uitschakelen bij deze beweging maar vanaf een bepaald punt voel ik dat me onderrug het over neemt van me hams. Dan zak ik weer.

Interessante discussie weer!:thumb:

Dinsdag: quads/hams

Front squat. Zo diep als ik kan.

BW squat x30, direct door 25x20 kilo, direct door leg extensions 30x25 kilo, direct door liggende leg curl 20-23 kilo, direct door.

20*40.

17*60 ging al zwaarder als zou moeten. Wordt geen topdag.

10*80 laatste 2 paused.

10*100 laatste paused. Belachelijk zwaar. Normaal heb ik nog wel wat over maar nu L

6*120 1e paused, rest normaal. Was maximaal spierfalen al lol.

2*140 1e paused. 2e echt te lelijk voor woorden. Meer een halve dl als squat lol.

Horizontaal leg press.

22*125 spierfalen bereikt L

15*145

11*160

7*180 dood.

Leg extensions.

25*59

20*73

15*86

12*100

7*113 drop 52. Dacht 10. Drop 25. Geen idee. 30+

Zittende leg curl. Rechtop. Hold onderin met squeeze 2/3 seconden.

15*39

12*45

10*51

8*51 met paar snelle.

Staande leg curl.

20*11

15*18

12*23

10*23

Liggende leg curl.

15*41

12*50

10*59

7*59

Direct door.

Bulgarian split squats. Alleen BW (yes p*ssy boi)

3 sets back to back.

Reps 15-8

Terug
Naar boven