SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een halve deadlift maken bij front squats is ook wel een kunst. normaal valt de bar dan al meteen
pak je clean of crossed grip?

Hahaha, als ik het zo lees is het powerliftingwerk met veel rust dus niets voor je?![]()

Dat is dus bij mij ook het 'probleem'. Op een gegeven moment begon ik gefrustreerd te raken over het feit dat ik weinig progressie (lees: in mijn ogen te langzame progressie..) boekte, maar heb toen pas na heel veel eigenwijsheid eindelijk me door anderen laten toevertrouwen dat het averechts werkt elke keer tot failure te gaan. Wilde gewoon eigenlijk elke week een nieuwe 1RM neerzetten.. Vandaar dat ik toch maar compounds op PL-schema's ben gaan gooien. Vind dat als lastig genoeg: me aan een voor opgezet plan houden terwijl ik het liefst door wil knallen omdat het voor mijn gevoel lekker gaat..alleen als elke set tot bijna falen gaat, maar dat mag niet
Soms heb ik het ook bij hele zware set dat ik wel direct door wil.
Vooral als setje lekker gaat en bijv dmx in je oren loopt te schreeuwen.
Ik voel dan niks behalve de drang naar meer.
Dat is natuurlijk niet goed, dus probeer wel rust te pakken.
En heel vaak bijna tot falen gaan helpt daar wel bij.

Hmm.. Moet eerlijk bekennen dat ik ook niet echt van het opwarmen benHeb vele blessures gehad.
Nou ja veel.
Wel een aantal.
Dat kwam vooral van vroeger meer meer meer. Of slecht opwarmen of geen super vorm.
Progressie qua kracht loopt helaas nooit lineair anders werd het nog druk op het nk/ek/wk![]()
.
.Hmm.. Moet eerlijk bekennen dat ik ook niet echt van het opwarmen ben.
Tsja, vind het soms lastig dat los te laten: de verwachting de hele tijd maar progressie te blijven boeken. Je hebt natuurlijk helemaal gelijk: het is gewoon niet mogelijk, anders was iedereen fantastisch sterk geweest..
Maar goed, tsja, je weet maar nooit, ofzo.

bepaalde dingen blijven down op bepaalde momenten na veel alcoholhet gaat met ups & downs zoals bijna alles in het leven![]()
bepaalde dingen blijven down op bepaalde momenten na veel alcohol