AndroidHealthClinic

Log Pillz

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.185
Yes.

Mayb in Prep beetje met hem trainen

Zijn we net branch warren en johnnie Jackson :D

Alleen wat meer ectoder :p

Die jongen die met hem mee trainde en keer met mij squatrek deelde gaat ook meedoen dacht ik.

Met hem kun jij wel trainen ja.
Is hij dan weer fanatieker bezig of traint ie ook in andere gym ofzo.

• #1.187
Die jongen die met hem mee trainde en keer met mij squatrek deelde gaat ook meedoen dacht ik.

Met hem kun jij wel trainen ja.
Is hij dan weer fanatieker bezig of traint ie ook in andere gym ofzo.

Die zei gister niet dat ie ook mee ging doen. Maar ja mayb nog ff denken.

Ja sowieso 4x, als hij tijd heeft vaker.

Van wat ik begreep zijn er nu 4 indd. Kwam laatst in contact met dat meisje wat bikini gaat doen. Heeft echt een Nice fysiek voor haar jonge leeftijd.

Ik ga indd map doen. Die kameraad van mij word wel bb/classic. Is echt te groot voor map zeker nu hij de komende periode ook nog serieus gaat bouwen.
Dat bikini meisje en nog zo'n andere vrouw. Ben wel benieuwd, wel mooi als je een soort van team kan vormen richting de enercup.

• #1.196
Team Dickskin? :D

Als we dan een sponsor krijgen hihihi en dan moet jij wel mee @Pillz en @natty87 . Ik buffel nog even door voor women physique klasse, moet goed droog staan dan

En ik hoorde ook 6 en inderdaad samen trainen/poseren, ik ben er wel voor in hoor

Als we dan een sponsor krijgen hihihi en dan moet jij wel mee @Pillz en @natty87 . Ik buffel nog even door voor women physique klasse, moet goed droog staan dan

En ik hoorde ook 6 en inderdaad samen trainen/poseren, ik ben er wel voor in hoor
@Beauty Beast die krijg je niet zomaar. Vaak pas als je wedstrijd hebt gedraaid en ze je zien zitten. Sommige dames wel van te voren via hun blog vlog fb of insta gepost en volgers.

Maybe ga ik wel mee aanmoedigen:P

Team training en poseren, count me in! 6 mensen nu al, wie zijn die andere 2 dan?

Ben vrijdagmiddag weer bij sietze voor metingen en hij wou volgens mij ook gaan beginnen met poseren etc.

Sponsort sietze ons niet eventjes met zijn supplementen?:P

Ik train meestal in de ochtenden, maar gezamenlijk trainen etc, kunnen we toch afspreken / bespreken. Dat poseren moet echt wel, willen we beslagen te ijs komen.

Ik, jij, rick, bikini, master bikini, en dacht nog een jongen , en ennuh Pillz

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven