- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
BB gaat puur om MMC, thuis voordat je gaat trainen moet je al je geest hebben gelinked naar je spieren voor de gainz.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent toch kort of niet?
En volgens mij kan jij zo winnen in de masters![]()
Ik ben voor pillz op het podium! Niet zo onzekere grote vent Ik ga er ook staan
En de redelijk discutabele beslissingen op het podium helpen ook niet echt meeIk ben niet bang om op podium te staan.
En cutten is het probleem ook niet
Natuurlijk heb ik nooit tot contest shape gecut, maar weet zeker dat dat wel lukt.
Ik heb gewoon hekel aan verliezen.
Dat je meedoet en al bij de line up kan zien dat je te kort komt. (Helemaal in de open klasse)
Dit dus. Vind nog altijd dat wanneer je een wedstrijd doet je hoe dan ook voor de winst moet gaan. Mindfuck om dan met minder genoegen te moeten nemen. Maar.. Wie zegt dat je geen kans maakt om te winnen? Trainen als een mofo doe je al, is het in jouw ogen echt niet haalbaar?
Dit dus. Vind nog altijd dat wanneer je een wedstrijd doet je hoe dan ook voor de winst moet gaan. Mindfuck om dan met minder genoegen te moeten nemen. Maar.. Wie zegt dat je geen kans maakt om te winnen? Trainen als een mofo doe je al, is het in jouw ogen echt niet haalbaar?
Dat hangt helemaal af van me gewicht/ shape.
In de open klasse maak ik weinig kans ja.
Veel meer kans in -90 (denk ik)
Wat betekent de open klasse? Mss stomme vraag, maar totale bb wedstrijd noob hier...

Ik ben niet bang om op podium te staan.
En cutten is het probleem ook niet
Natuurlijk heb ik nooit tot contest shape gecut, maar weet zeker dat dat wel lukt.
Ik heb gewoon hekel aan verliezen.
Dat je meedoet en al bij de line up kan zien dat je te kort komt. (Helemaal in de open klasse)
mischien rare vraag, maar waarom is je buik zo bol (terwijl je wel nog zo droog ben)
dbb contest was toch wel wedstrijd shape? Je was iig de droogste van het stel