- Waardering
- 543
Was ook niet serieus hoor. Net alsof ik me door zo'n lelijke vetnek laat beïnvloeden hahaha, niet dus.
Deze week geen updates omdat de gewichten totaal niet boeiend zijn. Voelde me maandag slap en brak dus heb ik de trainingen en dus ook de gewichten daarop aangepast.
Dit weekend ben ik vrijdag en zaterdag op stap geweest en heb ik me beide dagen volgegoten met bier en alle mixjes die je maar kan krijgen. Dat heb ik geweten ook...is wel weer ff goed geweest voor een tijdje.
Volgende week komen wel weer updates. Zometeen gaat de Omnadren + NPP erin die me hopelijk nog een 5kg gaat opleveren zodat ik op 115-116kg uitkom. Ben van plan dit 6 weekjes te doen...
t*ring hond

Ik hoop dit jaar de 110-112 kg aan te tikken

). Maar voor mijzelf is het ff belangrijk dat ik nu zo zwaar mogelijk wordt. Uiteraard let ik wel op de spiegel, maar dat ik dik wordt hoef ik me echt geen zorgen over te maken met mijn verbranding. Vocht zal ook goed meevallen aangezien ik 20mg Nolva en 50mg Provi laat meelopen.
Binnen 2 weken nadat ik stopte was alles weer normaal...en dat terwijl ik maar 75mg Ace eod pakte. Heftig.
Tip ?