MuscleMeat

Log Rob S.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Was ook niet serieus hoor. Net alsof ik me door zo'n lelijke vetnek laat beïnvloeden hahaha, niet dus.

Deze week geen updates omdat de gewichten totaal niet boeiend zijn. Voelde me maandag slap en brak dus heb ik de trainingen en dus ook de gewichten daarop aangepast.
Dit weekend ben ik vrijdag en zaterdag op stap geweest en heb ik me beide dagen volgegoten met bier en alle mixjes die je maar kan krijgen. Dat heb ik geweten ook...is wel weer ff goed geweest voor een tijdje.

Volgende week komen wel weer updates. Zometeen gaat de Omnadren + NPP erin die me hopelijk nog een 5kg gaat opleveren zodat ik op 115-116kg uitkom. Ben van plan dit 6 weekjes te doen...

t*ring hond:D

Ik hoop dit jaar de 110-112 kg aan te tikken:o

• Topic Starter Topic Starter
@Baksteen: Ten eerste moet je niet alles geloven wat men zegt of wat je leest, ten tweede ben ik op dit moment niet aan het kuren. Als je ff terugleest zie je dat ik 2 weken Omnadren + Tren A heb gepakt. Vanwege de sides ben ik daarmee gestopt...Tren raak ik een hele tijd niet meer aan, dat is een ding wat zeker is.

@Baksteen: Ten eerste moet je niet alles geloven wat men zegt of wat je leest, ten tweede ben ik op dit moment niet aan het kuren. Als je ff terugleest zie je dat ik 2 weken Omnadren + Tren A heb gepakt. Vanwege de sides ben ik daarmee gestopt...Tren raak ik een hele tijd niet meer aan, dat is een ding wat zeker is.
Okay, dacht dat je midden in eentje zat.

@ Tiger hierboven: Als je dat nog DIT jaar wilt halen mag je wel opschieten!!:D:D

Wat waren je sides dan? Wazig spul hahaha.

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

Okay, dacht dat je midden in eentje zat.

@ Tiger hierboven: Als je dat nog DIT jaar wilt halen mag je wel opschieten!!:D:D

Ik bedoel voor zomer 2010 :)

t*ring hond:D

Ik hoop dit jaar de 110-112 kg aan te tikken:o

Gaat je wel lukken met de juiste inzet en middelen. Op hoeveel zit je nu?

Verder is gewicht natuurlijk niet alles (he the_ur? ;)). Maar voor mijzelf is het ff belangrijk dat ik nu zo zwaar mogelijk wordt. Uiteraard let ik wel op de spiegel, maar dat ik dik wordt hoef ik me echt geen zorgen over te maken met mijn verbranding. Vocht zal ook goed meevallen aangezien ik 20mg Nolva en 50mg Provi laat meelopen.

Sides van Tren waren gyno die ik maar niet weg kreeg en enorm k*t slapen. Als ik 4 uurtjes op een nacht kon slapen was het veel...en zweten dat ik deed als ik wakker werd, echt niet gezond :P Binnen 2 weken nadat ik stopte was alles weer normaal...en dat terwijl ik maar 75mg Ace eod pakte. Heftig.

Laatst bewerkt:
Je kunt toch ook gewoon een filmpje posten omdat je het zelf leuk vindt dit met ons te delen, net zoals dat met pics gebeurt. Ik zou het wel gaaf vinden een brute film te zien. Laatst Jeppe en AronW met een brute deadlift sessie, mooi toch?

Filmpjes komen er wel hoor, evenals nieuwe foto's. Wil eerst nog een klein beetje progressie maken.

volgensmij ben ik dan al heel mijn leven aan de tren ik zweet zelfs met dit weer nog s'nachts -_-

Ik heb geen zin om alles door te lezen maar heb je al filmpje gepost? Ik heb nog geen pm gekregen, de tijd begint te dringen he je hebt nog 4 dagen de tijd om te bewijzen dat je niet gelogen hebt over je gewichten.

Succes!

Ik heb geen zin om alles door te lezen maar heb je al filmpje gepost? Ik heb nog geen pm gekregen, de tijd begint te dringen he je hebt nog 4 dagen de tijd om te bewijzen dat je niet gelogen hebt over je gewichten.

Succes!

Ik begrijp het niet meer met jou strongman.

Waarom zou hij liegen over de gewichten.

En als dat zo was lekker boeiend zijn schouders liegen er niet om.

Hij probeert een log bij te houden als je met positieve kritiek kan komen ben je welkom maar als je steeds blijft zeiken over dat filmpje. BLIJF DAN LEKKER WEG VAN ZIJN LOG.

Ik denk dat ik en velen hier op de forum van Rob wat kunnen leren.

En ik kan best begrijpen dat hij dan stopt met zijn log door mensen als jou.

En dat zou heel jammer zijn.

Want ik heb geen zin om steeds die gezeik van jou te horen over dat filmpje!!

Succes!

Ten eerste ga ik jou sowieso geen PM sturen aangezien ik je maar een irritante vetnek vind. Ten tweede bepaal ik wanneer het filmpje er komt, niet jij. Als je het wilt zien moet je m'n log maar in de gaten houden net zoals iedereen.

Ten derde. Als je denkt dat ik over de gewichten lieg, lekker blijven doen. Zal mij aan m'n reet roesten wat jij denkt.

Laatst bewerkt:
hahahaha als ik het niet dacht. Dat scheelt mij weer 200kg aan schijven eten. Succes met je logje man, dat je ooit maar de gewichten mag halen die je nu noteerd!

Laatst bewerkt:
Vandaag toch maar weer gaan trainen. Nog klein beetje brak van de kerst maargoed...niet zeiken.

Bankdrukken
15x 60kg opwarmen
12x 100kg
10x 120kg
8x 140kg
6x 140kg

Schuin bankdrukken
10x 100kg
8x 120kg
6x 120kg

Dumbbell press
12x 40kg (helaas zwaarste dumbbell)
10x 40kg
10x 40kg
10x 40kg

Pec deck
12x full stack
10x full stack + 14kg
10x full stack

Lying triceps barbell extension??
12x 30kg
12x 40kg
10x 50kg
8x 60kg

Overhead dumbbell extension??
12x 22kg
10x 26kg
8x 28kg
(10 sec rust)
8x 16kg

Overhead rope extension??
12x fullstack
10x fullstack
10x fullstack

Gewicht stond op 113.6kg met kleren en schoenen aan. Denk dat ik bijna 112kg ben nu...straks voor het slapen even op de weegschaal staan. Merk helaas wel dat ik ook weer iets vocht vast begin te houden.

Laatst bewerkt:
goede training man :D

Voelde wel lekker aan ja...merkte wel dat de kracht na de eerste set weer wat begon af te vlakken. Maar de pomp zat er goed in...vooral mn triceps leken wel uit elkaar te spatten!

Gisteren trouwens begonnen met 6 weken Omnadren + NPP en lijk het nu al te merken...zit volgens mij echt niet tussen mn oren aangezien ik opeens ook wat vochtiger lijk.

mooie training, maar kan je niet meer reps dan 12 met die 40 kg dumbbells?

Jawel maar borst knalde al uit elkaar...brandde gewoon te erg. Ga binnekort af en toe ergens anders trainen waar ze zwaardere dumbbells hebben want kan makkelijk 50-60 pressen.

ik ga binnenkort ook verhuizen van sportschool, ook een keer 50 kg dumbbells proberen ofzo... setjes met 20 reps 40 kg dumbbells (bij ons ook het zwaarst) schiet niet erg op

Nee precies...daarom doe ik ze al tegen het einde van de training zodat de kracht toch al een flink stuk minder is. Volgende week toch maar eens naar een andere hier in de buurt...daar gaan ze meen ik tot 70kg. Als het me daar bevalt ga ik wellicht vanaf februari daar trainen.

Die overhead ropes ... doe je die aan het latstation? Of seated ofzo?

Ik krijg dat ding niet meer in beweging als ik wat zwaarder wil gaan. Dan wordt ik steeds
achterover getrokken :p Tip ? ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven