- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ROM is gewoon full. Ik ben altijd heel sterk geweest in de schouders...er is zelfs een tijd geweest dat mn MP in de smith echt bijna gelijk was met de benchpress (verschil van max 10kg).
Los doe ik zo goed als nooit aangezien ik daar de laatste 2 keer dat ik hem deed enorme last van mn schouders heb gehad. Gewichten op dit moment weet ik dus niet...maar heb meer dan een half jaar geleden 110kg x 8 gepakt als ik het me goed herinner. Nu zal dat makkelijk 120x 8 moeten zijn.
als je voor het einde van het jaar een filmpje post van een zittende 120kg mp 8x (zonder smith uiteraard want we zijn geen mietjes). dan eet ik 200kg aan olympische schijven op. Zo niet dan heeft xtralarge toch gelijk wat betreft de gewichten in het bodybuild gedeelte van dbb.
succes!
Jawel...maar mn onderrug is sowieso klote op het moment. Gelukkig gaat het nu weer wat beter maar heb paar weken niet kunnen deadliften of squatten. Normaal gesproken heb ik er eerlijk gezegd geen last van.
---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------
Begin de schijven maar alvast te pakken en laat het je smaken.
Er zitten meerdere jongens hier op het forum (en ook in mijn log) die bij mij trainen. Ik ga dus echt niet liegen over de gewichten.

oke dan wacht ik het filmpje af, lekker diep tot op je borst en film de schijven maar van dichtbij. laat me maar van me stoel afflikkeren van verbazing.

Lul nu niet man. Je laten wel echt kennen nu, jaloerse aap.
Nogmaals. The_ur zie ik regelmatig met trainen...die heeft bij de 140kg op de schuine bank vorige week achter me gestaan. Denk je nu echt dat ik ga liegen over gewichten en mezelf zo voorschut zou zetten?![]()
post nou geen onzin, laten we het gewoon hier bij laten totdat je het filmpje gepost hebt (vergeet niet dat het jaar al bijna voorbij is).
ik ben er gewoon flauw van, net als die posts in mijn vorige logje dat je al mijn gewichten ook wel kon drukken. kom maar op met je bewijs. je geloofwaardigheid staat op het spel.
Dat is dus ook gewoon een feit. Helaas voor jou is de kurende bodybuilder op de meeste fronten sterker dan de almachtige Strongman. Leer ermee leven gozer. Op de deadlift lig je wel nog ver voor...proficiat.