MuscleMeat

Log Rob S.

brute gewichten baas!

flinke gewichten en flinke reps ook!

zeer sterk weer rob s
je volume is ook zeer hoog

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag alleen rug getraint. Was behoorlijk moe (weinig geslapen) maar heb toch nog een aardige training gehad.

Front Lat Pulley

16 x 60kg
12 x 90kg
10 x 100kg (fullstack)
9 x 100kg + 12kg db
8x 100kg + 20kg db

Seated cable row (met iets andere greep dan normaal)

12 x 100kg (fullstack)
10 x 100kg + 12kg db
10 x 100kg + 20kg db
8 x 100kg + 32kg db

Barbell row

12 x 80kg
10 x 100kg
8 x 120kg
6 x 140kg

Deadlift

10 x 140kg
8 x 160kg
6 x 180kg
3 x 200kg
15 x 100kg

Begin duidelijk iets droger te worden en hou merkbaar iets minder vocht vast. Gewicht is ook netjes omlaag aan het gaan...weegschaal gaf voor de training 109.9kg aan. Ook aan mn riem merk ik dat mn taille aan het slinken is. Waar ik hem eerst op het 4e gaatje moest doen moet hij nu in het 5e :D

Laatst bewerkt:
verdomme zeg je valt echt knetterhard af * jaloers*

Beest, wat een fysiek en gewichten op je leeftijd.. Je moet wel perfecte genen hebben..

FF bruut je rug aan gepakt!
Doe je bewust je deadlift als laatst??

Hahah t*ring man, geweldig om zo'n log met dit soort gewichten te lezen, zeker als leeftijdsgenoot!

gruwelijk

Beest, wat een fysiek en gewichten op je leeftijd.. Je moet wel perfecte genen hebben..

Dat zeggen ze...volgens sommige ben ik de verloren zoon van Arnold :D

FF bruut je rug aan gepakt!
Doe je bewust je deadlift als laatst??

Ja. Wilde ff kijken of ik nog steeds last had van mn onderrug. Was niet het geval dus volgende week doe ik hem weer als eerste en hoop dat ik dan een keer 220kg kan pakken.

Hahah t*ring man, geweldig om zo'n log met dit soort gewichten te lezen, zeker als leeftijdsgenoot!

Thnx!

Aardig snel krimpende taille kerel ... nu al één gaatje minder? wat is dat 5cm minder al ongeveer?
Sterk !

Lekker veel reps trouwens ook op je DL ;)

dat begint er zeker wel op te lijken.....

Aardig snel krimpende taille kerel ... nu al één gaatje minder? wat is dat 5cm minder al ongeveer?
Sterk !

Lekker veel reps trouwens ook op je DL ;)

Nee 5cm zal het zeker niet zijn...heb mn taille helaas niet gemeten vorige week dus kan het niet precies weten. Zal voor een heel groot deel ook komen doordat mn maag weer aan het krimpen is.

DL de 3e rep ging echt met enorm veel moeite...een strakke rep was het zeker niet te noemen :D

wat meet je taille eigenlijk? Misschien leuk om dat ook te kunnen relateren tot mezelf hehe..
Beestige training..
Film je weer een keertje wat? Zou gaaf zijn!

brutaal man om die deads als laatste oefening te pakken!

Moet wel echt aan mn grip gaan werken want die is gewoon enorm slecht. Zelfs met straps kan ik hem niet echt goed vasthouden...voel hem gewoon wegglijden. Weet heel zeker dat er anders nog 2-3 reps extra in hadden gezetten.

Iemand een idee hoe ik snel maar effectief mn grip serieus kan verbeteren?

Laatst bewerkt:
Grippers!

Ik gebruik ze laatste tijd weer wat vaker, had ook een bizar slechte grip..
Nu kan ik 150kg van de grond pakken, en dan bedoel ik niet met handen gekruist..., hoe zeg je dat......, niet 1 hand onderhands en ander bovenhands, maar beide handen normale grip!
Voorheen was dit maar tot 120KG mogenlijk, en grip verbeterd nu nog steeds!

Ik weet niet wat jij zou moeten gebruiken, ik pak de gripper-200 (90KG).

Oja, en gooi die straps zo snel mogenlijk weg, serieus!

Static Holds kan ook zijn vruchten afwerpen.

Gewoon een gewicht op die barbell pleuren en het zo lang mogelijk proberen vast te houden

hars
magnesium

Daarmee wordt je grip zelf niet sterker. Misschien toch een keer zo'n knijpers aanschaffen.

Training van gisteren was trouwens k*t (en dus niet de moeite waard om te posten). Wilde benen doen maar aangezien ik nog flinke spierpijn had in de onderrug van de deadlift de dag ervoor ging dat niet echt hoe ik het me had voorgesteld. Squatten ging niet, legpressen ging niet dus heb toen maar een stuk of 9-10 setjes leg extension gedaan. Vervolgens nog 10 setjes leg curls en ca 7 setjes seated calf raise. Volgende keer beter.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven