MuscleMeat

Log Rob S.

Indrukwekkende statistics Rob. Succes met het k*tten.

Overigens ben ik zelf ook een voorstander van static holds.

Ff een abbo'tje nemen.

Lijkt me dat ik nog wat kan leren van deze gozer...

Wat een gewichten man...

Daarmee wordt je grip zelf niet sterker. Misschien toch een keer zo'n knijpers aanschaffen.
Zeg je nu dat je met static holds geen betere grip krijgt?

Zelf heb ik gripper, maar mijn grip gaat het meest vooruit met static holds, kroc rows en farmer walks.

Zeg je nu dat je met static holds geen betere grip krijgt?

Zelf heb ik gripper, maar mijn grip gaat het meest vooruit met static holds, kroc rows en farmer walks.

+1

Als voorbeeld: Mijn static hold kracht is ongeveer gelijk gebleven laatste tijd.. Alleen ik heb nu een paar weken geen grippers gedaan en kan dus ook de CoC#3 niet meer sluiten.. Er is wel wat overlap, maar grippers doen niet superveel voor je grip op een halter.
Static holds, one arm hangs en towel hangs zijn makkelijk en simpel om snel resultaat mee te boeken. Gewoon een paar setjes aan het einde van je benen/rug training.

• Topic Starter Topic Starter
Juist.

Magnesium scheelt ook een paar reps hoor, give it a try, voelt echt veilig aan.

zat van de week met iemand te deadliften die het gebruikte, hij flikkerde de helft op de grond "dat doe ik expres om te controleren of ze wel schoonmaken hier" :roflol:

Haha vorige sportschool waar ik trainde waren ze er ok niet zo blij mee.
Op gegeven moment hadden ze een briefje opgehangen met verboden magnesium poeder te gebruiken.

Dat nodigt wel een beetje uit om het halve zakje over de grond te gooien :D

In onze sportschool is er niet veel dat niet mag :)

Spugen?

Werkt idd goed! Alleen zijn niet alle sportschooleigenaren er zo blij mee :roflol:

bij ons komen ze al om de hoek stormen
als je een paar db's te hard laat vallen
mijn moment van gelukzalige expressie word dan
altijd wreed verstoord
laat staan magnesium - that's not done

Maakt bij ons niet uit hoor. Vandaag trouwens schouders en biceps getraint. Zal die morgen ff posten nu geen tijd voor. Heb iig de losse MP gepakt. 120kg zat er helaas niet in dus mn schatting was net niet juist. MP heb ik 100kg x 8 gepakt en 110kg x 5.

Dat maakt die MP niet minder bruut. Merk jij geen krachtverlies in de cut trouwens?

Laatst bewerkt:
Vorig jaar niks van gemerkt nee. Ben benieuwd hoe het dit jaar zal zijn aangezien ik nu nog dieper wil gaan.

Als je in een cut geen krachtverlies hebt, of in elk geval blijft bij de gewichten waarmee je eindigde voordat je begon te cutten, wil dit alleen maar zeggen dat je in verhouding sterker aan het worden bent; je verliest namelijk gewicht in een cut, dus je wordt per kilo lichaamsgewicht sterker in verhouding, maar je kracht blijft dus hetzelfde, of klimt mischien nog wel , dus je bent erg goed bezig rob!

Dit jaar weer dbb contest?

Klopt ja. Merk vanzelf wel hoe het dit jaar verloopt ;)

Met de contest mag ik dit jaar volgens mij niet meedoen aangezien ik hem vorig jaar gewonnen heb, anders was ik zeker van de partij.

Training van gisteren:

Seated MP
12 x 60kg
10 x 80kg
9 x 90kg
8 x 100kg
5x 110kg

Front DB raise
10 x 28kg
8 x 30kg
6 x 32kg

Rear lateral raise
12 x 20kg
10 x 24kg
8 x 28kg

Apparaat voor achterkant schouder
12 x fullstack
10 x fullstack + 14kg db
8 x fullstack + 20kg db

Side raise in een soort apparaat
4 setjes, gewicht weet ik niet meer.

Shrugs in smith
12 x 100kg
12 x 120kg
10 x 140kg
8 x 160kg
16 x 100kg

Hammer curls
16 x 16kg
12 x 22kg
10 x 26kg
8 x 30kg

DB curl op schuinstaand bankje
12 x 16kg
10 x 18kg
8 x 20kg
12 x 12kg

Had 2 dagen terug ook nog een foto gemaakt hoe ik er nu bij sta maar vind de foto niet echt geslaagd. Zal komende week een nieuwe proberen te maken.

Laatst bewerkt:
Zieke MP, last van je schouder of niet meer ?

Nee is gelukkig weer weg.

Terug
Naar boven