MuscleMeat

Log Rob S.

• Topic Starter Topic Starter
Daar ben ik nog niet helemaal over uit...kijk eerst ff hoe het zonder AS gaat.

Yo Rob S had je al een berichtje gestuurd, maar had geen antwoord gekregen dus doe het maar hier, in t log van sjapendoedel had je neergezet dat je 2x per week je kuiten thuis trainde dmv op de trap 4 setjes staande calve raises te doen, dus in totaal ong 8 setjes per week en dat je hierop goed groeide.. Mijn vraag is deed je dit gewoon met bodyweight?

hoor t

Zonder gewicht, alleen BW. Ben ik sinds zondag weer mee begonnen, ben benieuwd hoe ze erop gaan reageren.

Hm oke dus gewoon 2x per week 4 sets staand calve raisen op de trap met BW rond de 30/40/50 reps en rust heel kort houden ?

Ja..doe het gewoon tot mn kuiten bijna uit elkaar knappen. Voor mij werkte het echt heel goed...kan best dat het voor jou totaal niks is. Probeer het eens zou ik zeggen.

Oke thanks ;)

Ik heb geen trap in me huis
Alleen een lift

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Doe je veel dropsets/giant sets om te cutten?
Gewoon zwaar 8-12 herhalingen?

Ik maak nu voor de 2e week gebruik van veel lichtere gewichten en pak zeer weinig rust tussen de setjes. Tevens veel dropsetjes en supersets. Doet me zeer goed om weer eens op deze manier te trainen!

Ik maak nu voor de 2e week gebruik van veel lichtere gewichten en pak zeer weinig rust tussen de setjes. Tevens veel dropsetjes en supersets. Doet me zeer goed om weer eens op deze manier te trainen!

Klinkt herkenbaar. Train nu ook sinds kort met lichtere gewichten, meer supersets en concentreer me meer op de uitvoering.

Resultaat: spierpijn :thumb:

Ga dit nu een tijdje blijven doen. Enige oefeningen die ik wel nog zwaar pak zijn benchpress, squat en deadlift.

Cut verloopt trouwens goed. Gewicht staat nu op 107-107.5kg en het vetpercentage zal nu toch wel bijna op 10% liggen (geschat). Zoals het er nu voorstaat ga ik het doel van 100kg bij 6% makkelijk halen.

Laatst bewerkt:
Zal ook maar weer eens een training posten...

Squats (BELOW PARALLEL..voor de haters)
10x 60kg
8x 100kg
8x 140kg
6x 160kg
5x 180kg

Single leg legpress
10x 100kg
8x 120kg
6x 140kg
6x 150kg

Leg extension (dropset)
10x 35kg
8x 25kg
6x 20kg

Quads zaten VOL. Kon echt nauwelijks nog lopen en moest zelfs bijna kotsen...gelukkig toch alles binnengehouden haha.

Leg curl
12x 30kg
10x 40kg
8x 50kg
6x 60kg

Stiff legged deadlift
12x 60kg
10x 80kg
8x 100kg
(10sec rust)
10x 60kg

Daarna nog 10 min gefietst. Goede training.

Laatst bewerkt:
Netjes man,sjap en ik zeggen altijd; niet gekotst is niet hard genoeg getraind :D

Cardio is zo shit na legs....

Quads zaten VOL. Kon echt nauwelijks nog lopen en moest zelfs bijna kotsen...gelukkig toch alles binnengehouden haha

Big Rob had 5 liter extra bloed per been erin zitten, lichaamszwaartepunt totaal ****ed up en geen bloed meer over voor the brains.:D
Nice job.

Haha daar leek het iig wel op. Dit was iig een van de betere beentrainingen die ik ooit heb gehad....iig...zo voelde het :D

Vetpercentage gaat echt goed omlaag...zit nu volgens mij alweer bijna op het percentage dat ik in de zomer had...denk nog 2 weekjes. Daarna zal het een stuk moeilijker gaan...zal dus zeker aan de cardio moeten. Aangezien ik dit nog nooit heb gedaan ben ik er nu een beetje over aan het lezen. Denk dat ik het gewoon simpel hou en 3 tot max 4 keer per week 30-40 min ga doen.

---------- Toegevoegd om 23:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:39 ----------

Dan kun je iig niet makkelijk omflikkeren :D

Helaas gaat die vogel niet op...mn broertje van 16 zou me zo omver kunnen duwen na zo'n training ;)

Is je broertje ook een beest? :D

goed gewerkt rob
180 is zware shit

Ik ben sinds vandaag begonnen met HIIT na mn krachttraining.

Aangezien ik nog nooit cardio heb gedaan weet ik niet precies hoe ik hierna mijn supplementen moet innemen.

Na de krachttraining dacht ik wat EAS van XXL te pakken om spierafbraak tegen te gaan (ca 5gr), om vervolgens te beginnen met 20-25min HIIT. Goed of niet goed?

En hoe zit het nu na de cardio? Kan ik dan toch mijn whey en dextrose nemen, alleen whey, of zelfs helemaal niks?

Graag wat uitleg...

Heb de sticky trouwens gelezen van Centaur...maar alsnog wil ik even horen waar iedereen het beste resultaat mee heeft behaald.

Terug
Naar boven