MuscleMeat

Log Rob S.

Ik zie cardio als een deel van de training dus de supplementen daarna nemen. Want anders boer je dat spul tijdens de cardio steeds op zelfs zonder cardio heb ik daar last van

Na de krachttraining dacht ik wat EAS van XXL te pakken om spierafbraak tegen te gaan (ca 5gr), om vervolgens te beginnen met 20-25min HIIT. Goed of niet goed?
5 gram is wel erg weinig he, zeker voor iemand van jouw formaat!
Denk dat je het beste nog BCAA poeder of anders EAS gewoon doet mengen in een 1,5liter fles en die dan gedurende de training en cardio drinkt om spierafbraak te voorkomen.
Na de cardio wel wat snelle carbs nemen, maar misschien wat minder dan je normaal doet. En dan daarbij weer of EAS of whey

Zou 5gr bcaa voor t trainen pakken en 5gr erna en dan cardio en dan na je cardio wheyshakeje

• Topic Starter Topic Starter
Ik pak nu 5gr EAS voor en 5gr EAS na de training. Het gaat mij erom wat ik nu precies na de cardio moet pakken. Dextrose lijkt me eerlijk gezegd niet slim...whey wel maar ook daar ben ik niet zeker van. Als ik nu dextrose direct na de cardio ga pakken staat dat mn ''naverbranding'' toch heel erg in de weg?

Voeding is ook aangepast. Ga gebruik maken van hoge en lage dagen. Steeds 3 lage dagen gevolgd door 1 hoge om het glycogeen weer aan te vullen.

Lage dagen: 180gr KH, 300gr eiwit, 70gr vet
> KH 60gr 's morgens, 60gr bij maaltijd voor het trainen en 60gr na het trainen. Verder dus alleen maaltijden met 40-45gr eiwit en 10gr vet.

Hoge dagen: 360gr KH, 300gr eiwit, 70gr vet
> Elke maaltijd 50gr KH, 40-45gr eiwit en 10gr vet

Daarbij ca 3 keer per week HIIT....ben benieuwd hoe het zal gaan.

Laatst bewerkt:
Schouderdag!

Eerst beetje opwarmen met wat lichte gewichten...

One arm side raise
12 x 22kg
10 x 26kg
8 x 30kg
6 x 34kg

One arm cable side raise
15 x 22.5kg
12 x 27.5kg
10 x 32.5kg
6 x 37.5kg > 6 x 22.5kg > 6 x 17.5kg

Bent over rear lateral raise
10 x 18kg
10 x 22kg
8 x 26kg
6 x 30kg

Barbell shrugs
12 x 60kg
12 x 100kg
10 x 120kg
8 x 140kg > 6 x 100kg

Dumbbell shrugs
20 x 40kg
16 x 40kg
15 x 40kg > 12 x 30kg

Daarna cardio...maar eerst natuurlijk 5gr EAS en 5gr glutamine.

- 5 min opwarmen
- 20min HIIT
- 5 min cooldown
------------------
480 kcal

15 min hierna 50gr whey met 5gr glutamine

Laatst bewerkt:
Wat een ****ing brutal schouder shit! Haha side raises met 34 kg :eek:

Maar die schrugs zijn wel gay baas, wat is deze?

Traps moet ik niet te zwaar aanpakken. Ik deed eerst ook 180-200kg...maar sinds ik een stuk lichter en vooral superstrict ben met de uitvoering zijn ze weer flink vooruit aan het gaan. Zelfde met de armen...ik kan ook wel +30kg gaan dumbbell curlen maar dat werkt niet voor me.

Wat een ****ing brutal schouder shit! Haha side raises met 34 kg :eek:

Maar die schrugs zijn wel gay baas, wat is deze?

+1 zieke shit.

Hang je dan aan een bankje of aan een apparaat Big Rob? Anders fl**ker je gewoon om.

Die shrugs zijn inderdaad wat uit verhouding, maar als je echt goed squeezed bovenin dan zijn ze wel zwaar op 140.

Ik zou zelf trouwens geen dextrose na de cardio nemen. Zelf zou ik gewoon cardio doen op de dagen dat je geen KT doet. 40 minuten ofzo. Rest van de dag na cardio zo min mogelijk carbs.

+1 zieke shit.

Hang je dan aan een bankje of aan een apparaat Big Rob? Anders fl**ker je gewoon om.

Die shrugs zijn inderdaad wat uit verhouding, maar als je echt goed squeezed bovenin dan zijn ze wel zwaar op 140.

Aan het smith apparaat ;)

En wat ik kan shruggen interesseert me verder eigelijk niet...ze groeien nu veel beter als toen ik met 180-200kg bezig was, dus ik vind het wel goed.

---------- Toegevoegd om 08:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:33 ----------

Ik zou zelf trouwens geen dextrose na de cardio nemen. Zelf zou ik gewoon cardio doen op de dagen dat je geen KT doet. 40 minuten ofzo. Rest van de dag na cardio zo min mogelijk carbs.

Dextrose pak ik ook niet.

Het schema is nu:

Voor training: 5gr EAS
Na training: 5gr EAS + 5gr glutamine
> HIIT
50gr whey + 5gr glutamine

Dik uur later eet ik dan kip + rijst + olijfolie op de hoge dagen of alleen kip en olijfolie op de lage dagen.

Na de training HIIT cardio bevalt trouwens super goed. Ik zie nu na 2x alweer een behoorlijke verandering in de spiegel. Komt uiteraard ook deels door het dieet maar ik ben zeer tevreden.

Met normale cardio bouw je trouwens ook vrij weinig conditie op...mede daarom heb ik voor HIIT gekozen.

Gewicht is nu 107kg. Vetpercentage zal ca. 10% zijn. Hoop over 8 weken op 6% te staan...is denk ik wel een reeel doel.

Laatst bewerkt:
yeah buddy.
Nice man.
Helemaal nu geen AAS?

yeah buddy.
Nice man.
Helemaal nu geen AAS?

Nee, pak wel wat Clenbuterol maar dat zie ik niet als AS.

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

he rob wanneer kom die shoulder press nou man. :D

Ik was het alweer bijna vergeten! Strongman is ook niet meer hier om me eraan te herinneren haha. Denk dat ik vrijdag of zaterdag de voorkant van de schouder aanpak, zal even kijken of er dan iemand kan filmen.

ECAY heb ik nog nooit gehad. Hoor er wel veel goede verhalen over dus zal het over een paar weken eens gaan proberen.

Gisteren maar weer eens de benen en kuiten gaan aanpakken.

Squat (tussen parallel en full)
12 x 60kg
10 x 100kg
6 x 140kg
6 x 160kg
6 x 180kg

Single leg press
12 x 100kg
10 x 120kg
8 x 140kg

Single leg extension
12 x 20kg
10 x 20kg
8 x 20kg

Kuiten op leg press
50 x 70kg
30 x 90kg
25 x 100kg
20 x 120kg

Daarna nog een half uurtje gefietst > ca 400kcal verbrand.

Gewicht 4-2-2010: 106,7kg

Voeding ziet er nu zo uit (voor degene die het interesseert ;))

3 Lage dagen:

1. 60gr whey + 70gr rijst of 90gr brinta + lepel olijfolie

2. 200gr kip + lepel lijnzaadolie

3. 200gr kip + lepel olijfolie

4. 500gr kwark + lepel lijnzaadolie

5. 200gr kip + 70gr rijst of 90gr brinta + lepel olijfolie

6. 60gr whey + 10gr glutamine + 10gr EAS

7. 150gr bief + 4 stuks eiwit + 70gr rijst + lepel lijnzaadolie

8. 500gr kwark + lepel olijfolie

1 Hoge dag:

1. 60gr whey + 60gr rijst of 80gr brinta + lepel olijfolie

2. 200gr kip + 60gr rijst + lepel lijnzaadolie

3. 200gr kip + 60gr rijst + lepel olijfolie

4. 500gr kwark + 60gr rijst + lepel lijnzaadolie

5. 200gr kip + 60gr rijst of 80gr brinta + lepel olijfolie

6. 60gr whey + 10gr glutamine + 10gr EAS + 60gr dextrose

7. 150gr bief + 4 stuks eiwit + 60gr rijst + lepel lijnzaadolie

8. 500gr kwark + lepel olijfolie

Laatst bewerkt:
Wat een brute training, shit. Naar welk gewicht wil je eigenlijk cutten?

vind je de single leg beter dan samen?

Sterke training en legendarische voeding. Doe je het allemaal opwarmen in de magnetron? Anders kost het wel veel tijd zeker.

Wat een brute training, shit. Naar welk gewicht wil je eigenlijk cutten?

100kg met 6%.

vind je de single leg beter dan samen?

Nja beter niet echt, zijn beide goede oefeningen ;) Is wel leuk om eens mee af te wisselen.

Sterke training en legendarische voeding. Doe je het allemaal opwarmen in de magnetron? Anders kost het wel veel tijd zeker.

Voeding is nu echt strak. Dit schema is verreweg het beste cut-dieet wat ik tot nu toe heb gebruikt...dat kan ik na een weekje al zeggen. Vet vliegt er nu echt heel snel af!

Meestal doe ik maaltijd 1 tm 4 koud eten. Daarna ben ik klaar met werk en bak ik de kip en bief uiteraard vers (in het weekend bak ik elke maaltijd de kip vers). Rijst maak ik altijd voor een hele dag klaar...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven