Fitness Seller

Log Rob S.

Congratz ;) stevige benchpresses

• Topic Starter Topic Starter
Training van vandaag ging echt super goed!!!!

Niet dus.

Wilde ik gaan deadliften...k*tzooi...straps vergeten. Dat ging hem dus niet worden.
Daarna maar wat aan de latpulley gaan hangen maar ik had er al helemaal geen zin meer in. Was ook kei moe. Ben dus maar direct gekapt. Dacht dan ga ik wel ff 40 min cardio doen zodat ik iig toch nog iets nuttigs heb gedaan in de sportschool. Zo gezegd zo gedaan.

Morgen hopelijk weer wat fitter want dit was 3 keer niks.

Laatst bewerkt:
Haha, dat low carb slecht voor je humeur is wist ik, maar dat je er een k*tje van kreeg...?! Niet deadliften omdat je geen straps bij had? C'mon Robbert :p

Nee klote baas, naja, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik had vandaag ook zo'n klote dag, was me schema vergeten en weet het niet helemaal uit mijn hoofd (en op dit moment wil ik het ff in detail volgen) dus werd ook zo ****itsjacherijnig dat ik maar totaal iets anders ben gaan doen. Rete irritant.

Laatst bewerkt:
Ik kan zonder straps niet eens 160kg goed liften...met straps pakte ik vorige week met gemak 6 x 200. Mijn grip is gewoon klote haha.

Humeur valt trouwens heel goed mee hoor...krijg meer dan genoeg vetten binnen wat voor energie zorgt. Kwam gewoon omdat ik nog geen 5 uurtjes geslapen had ;)

Ik krijg zelf met deadliften eigenlijk alleen gripproblemen als ik hoger in reps ga (6+) vanaf 150 kg ofzo. Train je ooit op grip, static holds ofzo? Zelf ben ik iig tegenwoordig zo weinig mogelijk straps aan't gebruiken en het valt me op hoe snel dat beter gaat. 200 lift ik nu zonder straps en dat gaat lekker. Met het omdoen van straps raak ik mijn focus ooit beetje kwijt ofzo.

160kg zou ik misschien net 3-4 keer kunnen liften zonder straps...daarna glijd hij gewoon uit mn handen. Static holds oid heb ik nog niet gedaan...staat wel op de planning (om het zo maar te zeggen haha). Ik heb echt straps nodig voor de zware gewichten waarbij ik hoger dan 4 reps ga.

Ik kan zonder straps niet eens 160kg goed liften...met straps pakte ik vorige week met gemak 6 x 200. Mijn grip is gewoon klote haha.

Humeur valt trouwens heel goed mee hoor...krijg meer dan genoeg vetten binnen wat voor energie zorgt. Kwam gewoon omdat ik nog geen 5 uurtjes geslapen had ;)

Heb je met mixed grip moeite met 160 of pronated?, anders kan je nog altijd mixed grip doen natuurlijk. Scheelt bij mij aanzienlijk.

Bij mij is het vreemd genoeg dus andersom! Ik heb altijd mixed grip gedaan...en voelde hem vanaf 180kg uit mn handen glijden. Met straps...magnesium...maakte niks uit.

Vorige week dacht ik hoezo zou ik niet eens een keer normale grip proberen?? Dat heb ik dus geprobeerd....en vreemd genoeg heb ik daarmee gewoon een veel sterkere grip.

Whahaha, dat is zo freaky dat het imo eigenlijk bijna onmogelijk is :) Ik zeg niet dat het gelul is, maar ik kan het me eigenlijk bijna niet voorstellen. Naja, static holds zullen je zeker gaan helpen, en misschien toch proberen net wat minder snel straps te gebruiken, grip trekt snel bij.

Hahaha had ik een tijd geleden ook, straps vergeten. Ik kreeg niet eens fatsoenlijk gewicht van de grond zonder mijn straps.

Gotta love those.

Whahaha, dat is zo freaky dat het imo eigenlijk bijna onmogelijk is :) Ik zeg niet dat het gelul is, maar ik kan het me eigenlijk bijna niet voorstellen. Naja, static holds zullen je zeker gaan helpen, en misschien toch proberen net wat minder snel straps te gebruiken, grip trekt snel bij.

Tja...ik ben gewoon een beetje vreemd. Dat heb ik al jaren terug geaccepteerd dus voor mij is het niks nieuws. Straps zal ik altijd blijven gebruiken....zelfs bij latpulley, db row etc etc. Sinds ik dat doe heb ik echt het idee dat ik nog net iets meer vanuit mn rug trek dan ik altijd deed. Kan tussen mn oren zitten, maar ik voel me daar goed bij.

---------- Toegevoegd om 01:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:58 ----------

Hahaha had ik een tijd geleden ook, straps vergeten. Ik kreeg niet eens fatsoenlijk gewicht van de grond zonder mijn straps.

Gotta love those.

Zal me nu ook niet meer gebeuren...direct in mn sporttas gegooid samen met de rubberen grips van XXL zodat ik dat nooit meer vergeet haha

Gisteren schouders - triceps

Seated DB press
16 x 16kg (opwarmen)
8 x 30kg (opwarmen
14 x 42kg
12 x 42kg
10 x 42kg

Standing front raise
10 x 22kg
8 x 26kg
6 x 30kg

Standing one arm side raise
10 x 24kg
8 x 28kg
6 x 32kg

Bent over rear lateral raise
10 x 20kg
8 x 24kg
5 x 28kg
4 x 28kg

CGBP
12 x 60kg
9 x 100kg
5 x 120kg
(10 sec rust)
10 x 60kg
(15-20 sec rust)
10 x 60kg
(15-20 sec rust)
10 x 60kg

One arm cable extensions
12 x 27.5kg
10 x 32.5kg
8 x 37.5kg

Was helaas te laat voor cardio.

Heb wat zitten spelen met de KH inname maar ga het toch weer iets verhogen, verlies te snel gewicht. Pakte nu 3 dagen lang alleen maar 's morgens 60gr KH. Dit gaat weer gewoon 60gr 'smorgens, 60gr voor trainen en 60gr na trainen worden.

verbaas me echt nog steeds over de gewichten bij de raises.... als je nog een keer een filmpje maakt, doe deze dan ook erbij...

Side raises en CGBP zijn echt ziek man!

De rest ook overigens hoor, daar niet van... :thumb:

Wat voor soort cardio doe je?

Carbs rondom trainingen is zeker verstandig.

Zit die cgbp niet in de weg van je regular bp wat later op de week?

Normale BP had ik maandag gedaan...zat dus ruim genoeg tijd tussen.

Cardio doe ik soms HIIT en soms normale cardio...probeer het beetje af te wisselen.

Heb ook nog 2 foto's gemaakt gisteravond....zal ff kijken of ik die vandaag nog upload.

kleine vergissing. waar liggen die 42kg dumbbells ;) :) ?

Die waar 40kg opstaat zijn 42kg. Leg ze maar eens op de weegschaal ;)

Ze gaan ook maar tot 40/42 neem ik aan? Waarom niet gewoon barbell press? Of voelt 42 nog zwaar genoeg aan om goed te trainen denk je? (ik ga ervanuit dat je normaal ook 48/52kg zou pakken)

Terug
Naar boven