Fitness Seller

Log Rob S.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.361
Haha voor mijn gewicht is het allemaal zo gek nog niet hoor...zijn nog zat sterkere jongens ;)

Rob; 5 x 220...denk om je knieen haha. Daar zou ik nou wel eens een filmpje van willen zien. Vreselijk sterk, val in herhaling maar ik weet dat het leuk blijft om dat te horen haha.

?????? Want ? Zolang iemand goede spanning houdt, goede houding en zn knieen niet naar binnen laat zakken kan er niks fout gaan aardappel. Brutaal sterk voor een bodybuilder Rob, kom niet vaak in dit log maar ben altijd versteld van de kracht en trainingen.

• Like
Waarderingen: Roth
rob je traint 3x per week ma die andere vrije dagen neem je dan echt optimale rust of doe je dan nog van alles??

?????? Want ? Zolang iemand goede spanning houdt, goede houding en zn knieen niet naar binnen laat zakken kan er niks fout gaan aardappel. Brutaal sterk voor een bodybuilder Rob, kom niet vaak in dit log maar ben altijd versteld van de kracht en trainingen.

uuuh ja, 17 jaar en dat noemt mij een aardappel. Het was als geintje bedoeld kind er stond ook HAHA achter. Je manier van reageren geeft aan dat je nog een kind bent.

En daarbij maakt 220 kg in je nek wel degelijk uit voor je knieeen cq gewrichten....maar dat zul je nog wel leren...

uuuh ja, 17 jaar en dat noemt mij een aardappel. Het was als geintje bedoeld kind er stond ook HAHA achter. Je manier van reageren geeft aan dat je nog een kind bent.

Jouw manier van reageren toont ook niet echt aan dat je volwassen bent. Ten eerste heeft leeftijd niets met kennis te maken, ten tweede ga je hier ook weer als een dwaas op in net als bij het topic van Kwarkmixer.

En daarbij maakt 220 kg in je nek wel degelijk uit voor je knieeen cq gewrichten....maar dat zul je nog wel leren...
En betreffende het squatten mag jij meer leren als ik aangezien jij in een smith squat en ik los. Totaal anders dus ik weet niet hoe je aan al die wijsheid komt. Daarbij komt het dat Rob S. een uitstekend herstelvermogen heeft dmv. een heel goed bulkdieet en het gebruik van roids, zijn knieen zullen niet heel erg snel overbelast zijn lijkt me. Mits hij een goede vorm behoudt wat hij ongetwijfeld doet is er toch niks aan de hand, kom maar eens in het powerlift hok en zie wat voor gewichten daar worden gesquat. Of zoek het zelfs hogerop, en zijn zoveel mensen die 300+ squatten zonder knieproblemen.
I gained full range of motion and came back to squat 900 in two meets at 52 years old. I have never used knee wraps in training. I have used bands and bar weight combined at the top to equal over a grand with the weight on the box around 800 with no knee problems at all. How? I sit back for enough on the box where there is no pressure on my patella tendons.

Maargoed jij bent DE Fanatic Daan, jij zult er vast wel verstand van hebben. We zouden allemaal naar je moeten luisteren. Met je geweldige onderbouwingen ben je een echte aanwinst voor het forum, je onderbouwt je adviezen en tips altijd met geweldige theorieen en voorbeelden. Hulde voor jou :bow2::bow2:

ohw nee!De discussie squaten is slecht voor je,nu hier ook al?
Lekkere onderbouwingen weer..220kg is slecht maar 190kg is geen probleem?

Ga even ergens anders janken over squatten.

Hihi, Daan de Fanaat komt weer met zijn enige argument dat hij in zijn arsenaal heeft. "Ik ben dertig, your argument is invalid". En dan toch wederom weer op je plek gezet worden door iemand die jij als minderwaardig beschouwd. Moet je ondertussen toch wel gewend aan raken, ouwe fanaat!

• Like
Waarderingen: Bia
Ga even ergens anders janken over squatten.

yup, ik begon ook niet, maar als vriendje lennart een halve regel quoot en dan daar op gaat bashen en me meteen een aardappel noemt reageer ik.
Vervolgens komt roth de 2e tienerheld met zijn prachtige analyses en is het feest compleet en heb ik het gedaan. Prima zal de internetwarriorgeneratie wel zijn, zal er verder niet op reageren in Rob zn log, kunnen de helden zich op een wedstrijd wellicht bekend maken...

Hihi, Daan de Fanaat komt weer met zijn enige argument dat hij in zijn arsenaal heeft. "Ik ben dertig, your argument is invalid". En dan toch wederom weer op je plek gezet worden door iemand die jij als minderwaardig beschouwd. Moet je ondertussen toch wel gewend aan raken, ouwe fanaat!
Hahaha :D :D

yup, ik begon ook niet, maar als vriendje lennart een halve regel quoot en dan daar op gaat bashen en me meteen een aardappel noemt reageer ik.
Vervolgens komt roth de 2e tienerheld met zijn prachtige analyses en is het feest compleet en heb ik het gedaan. Prima zal de internetwarriorgeneratie wel zijn, zal er verder niet op reageren in Rob zn log, kunnen de helden zich op een wedstrijd wellicht bekend maken...

Want dan kom je ons wel even mores leren, ouwe schobbejak?! Ergens heb ik wel medelijden met je dat jouw intelligentie zo beperkt is dat je keer op keer elk inhoudelijk aspect volledig negeert en het probeert te winnen door een ander te kleineren. Een echt voorbeeld voor een volwassen man van 30, chapeau.

Doe dit via pm ofzo en niet in iemands log

Zijn sterkste man wedstrijden niet wat voor jou?;)

Ik bash je niet, ik vraag alleen om een onderbouwing. Jij kunt geen onderbouwing geven en gaat vervolgens over mijn leeftijd en gedrag beginnen, gek he dat je dan een reactie terug krijgt. Ik geef gewoon een normale reactie hoor maar jij gedraagt je als een kleuter. Bovendien, waarom zou ik me op een wedstrijd bekend maken.. ga je me dan in elkaar slaan :treuren:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.379
komt dat filmpje van je fly's nog rob?

Terug
Naar boven