Fitness Seller

Log Rob S.

Ben benieuwd man, wordt zeker sick op 5% succes

Rob ik ben benieuwd, vond je het niet zo'n succes omdat je het idee had niet veel meerwaarde te onttrekken uit de begeleiding, of heb je sowieso niet echt podiumambities?

En dus, gaat die 5% gewoon voor de lol zijn? :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.544
Rob jongen, hele dikke motivatie om dit te lezen. Mooi dat alles goed gaat en tof dat je hier verder gaat met loggen.
Cool dat je jezelf op gaat werken naar perfectie met dat BF. Ik ben erg benieuwd naar je aanpak, dus kom hier vaak kijken ;)

Succes brothahhh!

cool dat je off gaat. bent benieuwd waar je op uitkomt, succes

Ben benieuwd man, wordt zeker sick op 5% succes

Welcome back, brother. Leuk dat je weer gaat loggen, altijd interessant om te lezen. Wedstrijd plannen zijn volledig van de baan?

bij jou maakt het niet zoveel uit, off/on heb ik het idee
geloof ook niet dat je masha en berry nodig hebt..

Thnx!

:D dacht ik ook eigenlijk :p

5% man? speciale reden voor? zo laag is toch niet gezond om lang vast te houden...

Ik wil gewoon eens zien hoe ik er dan uit zie. Aangezien ik nu al op 8% sta denk ik dat ik alleen maar cardio hoef te gaan toevoegen. Probeer het gewoon zo simpel mogelijk te houden ;)

Rob ik ben benieuwd, vond je het niet zo'n succes omdat je het idee had niet veel meerwaarde te onttrekken uit de begeleiding, of heb je sowieso niet echt podiumambities?

En dus, gaat die 5% gewoon voor de lol zijn? :p

Het ging voornamelijk om het feit dat het gewoon enorm ver van huis was. Om daar 1 keer in de maand heen te rijden heeft imo ook niet echt zin. Daarbij kwam die wedstrijd in maart gewoon niet uit qua planning. Wellicht dat ik eind dit jaar een wedstrijd ga pakken zoals de NAC of Flexcup, maar voor deze zomer gaat die 5% puur voor mezelf zijn ;)

• #1.545
Voor de geïnteresseerden mijn huidige voedingsschema:

Maaltijd 1: 125gr havermout, 1 banaan, 50gr whey, 30gr rozijnen, 1 eetlepel olijfolie

Maaltijd 2: 100gr volkoren spaghetti, 200gr gegrilde kipfilet

Maaltijd 3: 100gr basmati rijst of 300gr zoete aardappel, 200gr gegrilde kipfilet, 200gr groente

Maaltijd 4 (Post WO): 50gr whey, 50gr dextrojuice, 5gr creatine

Maaltijd 5: 100gr basmati rijst of 300gr zoete aardappel, 150gr biefstuk, 200gr groente

Maaltijd 6: 2 hele eieren, 3 eiwitten, 40gr pinda's (ongezout)

Maaltijd 7: 50gr caseïne

Laatst bewerkt:
abbo :)
Hoe lang train je eigenlijk al?

eindelijk weer een update! blij dta t nog steeds top gaat, ik blijf volgen

Rob en groente?:eek:

Lekker schema

Sweet leerzaam log

Ik volg! interessant!

Gewoon 'omdat het kan' naar 5% cutten :D

Wel een goede oefening mocht je inderdaad later dit jaar een wedstrijd gaan doen.

• #1.553
Maar weer eens een update. Sportschool waar ik trainde is definitief gesloten, maar dat viel te verwachten. Train nu tijdelijk bij fitallday...waar de dumbbells maar tot 30kg gaan en er verder ook niet zo heel veel valt te variëren qua oefeningen (lees; machines/apparaten). Ga nog eens bij een paar andere sportscholen kijken, maar in Roermond zelf zit niks waar ze bv. zware dumbbells hebben. Dichtsbijzijnde is Gebo Gym in Haelen, daar hebben ze volgens mij wel zware dumbbells en is het ook iets meer gericht op het bodybuilding. Is met de auto nog geen 15min rijden, dus goed te doen.

Hieronder nog een foto van deze week. Gewicht is wat gezakt naar ongeveer 103kg.

986mo7.jpg

Nice dikke aders op je armen man

Zo een foto had je toch al? Kun je ze naast elkaar laten zien?!

Het vriest buiten en jij loopt rond in een tanktop!! Beast!! :D
Wel balen dat je sportschool dicht is!

is toch oude foto, van voordat je ging samenwerken met masha en berry..

In

• #1.559
Dat was een andere foto..maar idd ook in de lift gemaakt met een tanktop aan haha. Zal straks eens zoeken.

volgens mij heb je maandenlang die foto als avatar gehad...

Terug
Naar boven