XXL Nutrition

LOG Sanne89

Bezoekers in dit topic

seeugg... ipv mij wat aan te moedigen wordt ik hier half afgebroken door smoesjes. Je moet het zelf maar is combineren examens + fitness elke dag. Het lukt me echt niet hoor. + dan nog de dikke stress die erboven op komt!

Laat ze maar lullen, ik neem aan dat je dit gewoon voor jezelf doet? Kop op dan, en lekker doorgaan met wat je zelf kan opbrengen. Niet iedereen ziet dit als zijn ideaal! Knuffel, en gewoon blijven doen wat en wanneer je het kan!
 
Laat ze maar lullen, ik neem aan dat je dit gewoon voor jezelf doet? Kop op dan, en lekker doorgaan met wat je zelf kan opbrengen. Niet iedereen ziet dit als zijn ideaal! Knuffel, en gewoon blijven doen wat en wanneer je het kan!

danku ... Ik doe het inderdaad voor mezelf. De wedstrijd brengt me de nodige motivatie :)
 
Ik heb trouwens de indruk dat mijn biceps , schouders en triceps sneller 'groeien' dan mijn benen... En het zijn juist mijn benen waar ik verandering in wil zien :p. Alhoewel ik mijn armen maar 1x in de week train tegenover mijn benen die ik 2-3x per week train
 
Ik heb trouwens de indruk dat mijn biceps , schouders en triceps sneller 'groeien' dan mijn benen... En het zijn juist mijn benen waar ik verandering in wil zien :p. Alhoewel ik mijn armen maar 1x in de week train tegenover mijn benen die ik 2-3x per week train

2 a 3 keer is ook teveel........Ze moeten wel genoeg rust krijgen.......
 
2 a 3 keer is ook teveel........Ze moeten wel genoeg rust krijgen.......

ja idd 3x is soms wel wat veel. ik zal strax een foto posten van mijn biceps. niet dat deze zo wouw is :p maar je ziet toch al iets van een spier ^^
 
Ik heb trouwens de indruk dat mijn biceps , schouders en triceps sneller 'groeien' dan mijn benen... En het zijn juist mijn benen waar ik verandering in wil zien :p. Alhoewel ik mijn armen maar 1x in de week train tegenover mijn benen die ik 2-3x per week train

Ik heb dat idee bij mij ook..Ik train wel iets meer armen als jij maar nu heb ik het idee dat ik 'slank' boven lichaam krijg en mijn benen/kont worden dikker..Snap jij mij? ;) Mijn man zegt..gewoon doorzetten want op je armen heb je nu eenmaal minder vet als op je benen/kont dus zie je je spieren in je armen eerder..

Succes!
 
Ik heb dat idee bij mij ook..Ik train wel iets meer armen als jij maar nu heb ik het idee dat ik 'slank' boven lichaam krijg en mijn benen/kont worden dikker..Snap jij mij? ;) Mijn man zegt..gewoon doorzetten want op je armen heb je nu eenmaal minder vet als op je benen/kont dus zie je je spieren in je armen eerder..

Succes!

Hmmmm, ik heb beduidend meer vet op mijn kont/ benen dan op mijn bovenlichaam, ik denk gewoon dat het gedeeltelijk ligt aan de cardio die je doet, zwemmen is voornamelijk bovenlichaam werk, de spieren op mijn benen enzo zijn nergens te ontdekken ;)
 
Mijn rug!

Mijn rug even getrokken na +/- 3 maand training.. niet veel verschil vind ik. maar ik ben wel gegroeid in mijn schouders heb ik de indruk.

Rug in februari:
[Link niet meer beschikbaar]


Rug in Juni:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]



als je de foto's niet kan zien , ze staan bij mijn pics...

en een kleine update van mijn buik ook:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik kan je fotootjes niet zien, er staan kruisjes.

edit: Oeps, erover heen gelezen dat ze ook bij je pics staan :o
 
Ik kan je fotootjes niet zien, er staan kruisjes.

Ja bij mezelf ook... ik weet niet hoe dat komt. maar bij mijn pics heb ik ze ook gepost.. daar kan je ze zien als je wilt
 
Ik heb dat idee bij mij ook..Ik train wel iets meer armen als jij maar nu heb ik het idee dat ik 'slank' boven lichaam krijg en mijn benen/kont worden dikker..Snap jij mij? ;) Mijn man zegt..gewoon doorzetten want op je armen heb je nu eenmaal minder vet als op je benen/kont dus zie je je spieren in je armen eerder..

Succes!

Bedenk je het maar zo Sanne: ik zag laatst een meisje achter de kassa en die had me toch een enorme onderkin.En voor de rest was ze gewoon slank :eek:,lulliger dan dat kan het echt niet meer .

Ik heb een gelijkmatige verdeling,wat ik opzich wel beter vind dan één lichaamsplek waar het allemaal gaat zitten.Maar zoals al gezegt:het kan altijd erger :o.
 
Goed bezig!! mooie foto's!! je komt er wel meid!! :)
 
Ik kan je foto's niet zien :treuren: Gauw vriendjes worden om even te kijken ;)
 
De definitie begint te komen Sanne, gewoon ff lekker doorbeulen ;)
 
Nu zijn de foto's normaal wel zichtbaar...
 
hey Sanne fijn weekend meis!:)
 
Gaat lekker meid!
 
Back
Naar boven