peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
strax als pauze even mijn schouders en benen trainen. paar squats en dumbbell press's er tussen gooien![]()
goed zo!!!!
Gelukkig Sanne, je kan er nog 3 weken dik tegenaan!!!

in 3 weken tijd haal ik geen resultaat meer tegenover het vorige, dus mijn motivatie is serieus gedaalt eigenlijk. En ik heb nog steeds geen tijd gehad om een foto te maken voor de '4 weken'.... Ik wens jullie heel veel succes, ik diskwalificeer mijn eigen... Ik blijf uiteraard wel verder doen op mijn eigen
en hou jullie op de hoogte. Maar deelnemen aan deze wedstrijd heeft niet veel zin meer... Ik ben Ryu op de hoogteSvp, even vragen of een mod een slotje doet op dit log. Zo kunnen we het overzichtelijk houden.
Ik behoud wel het schema dat ik gebruikte tijdens de contest...aangezien ik de contest heb moeten opgeven wegens tijdsgebrek.. werk ik hier aan verder op mijn eigenIk behoud wel het schema dat ik gebruikte tijdens de contest...
Ik hoop alleen dat mijn motivatie terug een beetje omhoog zal gaan.. want ik wil er binnenkort terug volledig voor gaan. ik was net juist zo goed bezig aan mijn rug
Ja heb examens... dus kmoet een hele dag blokken. echt vervelend..
Je hebt heus wel 60minuten per dag over om te trainen.
Maar goed, het is jou keuze natuurlijk.
daar kom ik niet mee toe.. ik moet 2 uur rekenen met cardio (fitness heen en terug)
Dat hakt er idd wel in ja, kun je beter ff snel een rondje lopen ofzo.
(als ik me beter voel, want kben een beetje ziek :s)