XXL Nutrition

LOG Sanne89

• Topic Starter Topic Starter
Al een tijdje geleden dat ik nog iets gepost heb...
Ik heb lang niets gedaan met de examens en dergelijke... Het wordt stillaan tijd dat ik er terug invlieg!!
Daarom begin ik al vast met ne start to run, ik weet het klinkt misschien heel stom. Maar simpelweg een verklaring: Ik ben gaan waterskieen en heb een lat tegen mijn staartbeentje gekregen dat ik dit jaar nog gebroken heb gehad. Dus ik moet voorzichtig beginnen om niets te forceren. De bedoeling is om in 7 weken +/-5km te lopen op +/-30min.
Vervolgens begin ik ook terug met mijn krachtsschema (voor de benen niet te zwaar, voorzorgsmaatregelen voor mijn staartbeentje de eerst komende 2 weken)
IK heb mijn motivatie terug opgenomen! De komende 3 weken werk ik ook als fitnessinstructrice in health city bij ons in Antwerpen. Dus ik ga er voor!! :D

Goed zo Sanne :thumbs:
Succes met je herstel en veel plezier als fitnessinstructrice! :)

Ik ben meer dan een maand niet gaan fitnessen. Je kent het wel die cirkel waarin je niet meer gemotiveerd bent --> gaat snoepen --> helemaal niet meer gaat trainen , enz..
Aangezien ik me terug fit wil voelen moet ik er dringend eens terug invliegen!
Vanaf vandaag verplicht ik me zelf om zo goed mogelijk een log bij te houden!

We beginnen alvast vandaag:

Geen training (rustdag)
Ik moet vandaag werken in Health City.. Misschien dat ik me tussendoor wel eens op de loopband zet.

voeding:
9uur : 10 kersen, 1 banaan en 2 kleine speculoosjes + 1 glas water

Jammer.., als je jezelf al niet meer tijdens een contest weet te motiveren, hoe moet dat dan straks........, toch veel succes ;)

Hoezo speculaas?
Zou je niet beter iets van havermout/brinta/muesli nemen?

Brood is ook prima,handig om mee te nemen .Maar ach,2 speculaasjes is niet zo'n ramp.

Hoezo speculaas?
Zou je niet beter iets van havermout/brinta/muesli nemen?

in het weekend gun ik het me. Maar dan probeer ik de iets 'gezondere' koekjes te nemen. Speculaas is allezins beter dan een mars of snicker.
Morgenvroeg train ik voor ik ontbijt. Goed wat kcal verbranden en daarna een whey shake drinken.

in het weekend gun ik het me. Maar dan probeer ik de iets 'gezondere' koekjes te nemen. Speculaas is allezins beter dan een mars of snicker.
Morgenvroeg train ik voor ik ontbijt. Goed wat kcal verbranden en daarna een whey shake drinken.

Ze bedoelen dat het niet een ontbijt te noemen is - te weinig, geen vezels en 'slechts' koolhydraten (en nog snelle ook...).
Was de rest van je voeding beter?

Je werkt in health city? Is dat ook geen prima motivatie (daar zie je toch mensen voorbij komen waarvan je denkt: zo wil ik er uitzien of zo zeker niet.)

Je werkt in health city? Is dat ook geen prima motivatie (daar zie je toch mensen voorbij komen waarvan je denkt: zo wil ik er uitzien of zo zeker niet.)

Ja zeker en vast! Ook omdat ik deze mensen help en zelf hun trainingsprogramma schrijf, hen voedingstips geef etc... Er zijn er enkele die echt al heel wat zijn afgevallen op korte tijd. En dan denk ik soms: als zij het kunnen, moet ik het toch beter kunnen?

Vandaag :
Morgend (11uur): droge cornflakes met banaan en 1 boterham met kippewit

13uur: training van benen (squat, leg curl, leg extension, abductor, aductor ==> 3x20reps) + 30 min synchro

14uur: Wheyshake
(de rest deel ik je nog mee tijdens mijn werk)

16.00: 4 boterhammen met salami/kipfilet/ringworst

Laatst bewerkt:
hmm...even offtopic. Ik zie bij health city dat je instapkosten enzo (180euro) moet betalen. Is dat sowieso dat je daar fitnesst dat je dat moet betalen, of is dat enkel maar voor speciale gevallen? :p

hmm...even offtopic. Ik zie bij health city dat je instapkosten enzo (180euro) moet betalen. Is dat sowieso dat je daar fitnesst dat je dat moet betalen, of is dat enkel maar voor speciale gevallen? :p

Het is 135 euro normaal gezien. (administratie+inschrijvingsgeld) Je krijgt altijd op een of andere manier wel korting. Nu kan je de maand juli en augustus gratis komen fitnessen.
In welke club wil jij misschien gaan fitnessen van health city?

In België, het is een all-inclusive club.

Ik vind het eerlijk gezegd wat veel geld, je bent al meer dan 100 euro kwijt, en je bent nog niet eens begonnen :p

In België, het is een all-inclusive club.

Ik vind het eerlijk gezegd wat veel geld, je bent al meer dan 100 euro kwijt, en je bent nog niet eens begonnen :p

idd ik ken de club ik werk er:p Ik heb geluk dat ik nog een student ben en dat ik maar 250 euro per jaar betaal. Nu er zijn wel kortingstarieven, maar daarover moet je je is in een club zelf informeren. Er zijn verschillende health city's . In welke gemeente/stad wou je misschien fitnessen?

:wave: Hoe gaat het? En met trainen enzo?

gespierde vrouwe zijn echt niet aantrekkelijk,maar jij moet het wete

Ja zeker en vast! Ook omdat ik deze mensen help en zelf hun trainingsprogramma schrijf, hen voedingstips geef etc... Er zijn er enkele die echt al heel wat zijn afgevallen op korte tijd. En dan denk ik soms: als zij het kunnen, moet ik het toch beter kunnen?

Vandaag :
Morgend (11uur): droge cornflakes met banaan en 1 boterham met kippewit

13uur: training van benen (squat, leg curl, leg extension, abductor, aductor ==> 3x20reps) + 30 min synchro

14uur: Wheyshake
(de rest deel ik je nog mee tijdens mijn werk)

16.00: 4 boterhammen met salami/kipfilet/ringworst

Kipfilet buiten salami is wel een groot verschil :'). 1gram vet per 100gram in kipfilet , in salami een heel stuk meer.

Maargoed , het is al mooi dat je vlees eet , 4 boterhammen = 4 sneden of 8 sneden?

gespierde vrouwe zijn echt niet aantrekkelijk,maar jij moet het wete

Bekijk haar foto's... Ze traint om er strakker bij te staan en geloof me dat is juist heel erg aantrekkelijk. Gespierdere vrouwen + nog een normaal bf% zijn prachtig imo :').

ik heb nog getraind ja :) Ik ben eigenlijk terug sinds 2 weken terug in gang geschoten. Ik loop nu 3 tot 4x in de week 30 minuten samen met mijn zus (motiveert me wel). Alleen met de kracht moet ik terug starten. Ik doe wel af en toe iets maar niet voldoende om te zeggen dat ik al terug goed bezig ben. Ik ben al blij dat ik het lopen vol hou en dat ik het leuk vind :)
Ik probeer op mijn voeding te letten. 1x per week eet ik wel iets ongezond vb kebab. Voor de rest brood, groenten, vlees, etc.
Ik heb te weinig tijd om voor de computer te gaan zitten en het gedetailleerd in de log te typen. Maar ik houd jullie op de hoogte :)

Klinkt goed, 3-4 x per week hardlopen. Nou nog wat kt erbij ;)
En hoe gaat het met de sugar-battle :D

Terug
Naar boven