TheDutchOak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 278
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Haha netjes, ben je waarschijnlijk wel 20% gains misgelopen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thnx! Mijn rug is eigenlijk het hardst vooruit gegaan sinds ik amper/nooit meer deadlift. Zware pullups/pulldowns/bor ervoor in de plaats. Na zwaar deadliften heb ik een stuk minder energie voor de rest van de training.Je hebt hoe dan ook een erg goed rug! Alleen al respect dat het je lukt een rug selfie te maken! Ik waag me daar niet eens aan! Wat weeg je eigenlijk momenteel bij welke lengte?
Training ziet er ook goed uit man!!Stevig presswerk!
![]()
Dankje. Vind zelf de beweging niet zo fijn als ik een cable gebruik, voorkeur gaat uit naar dumbbells.prima training, sterke presses. leaning latraise doe ik ook soms maar met cable.
Voeding ziet er prima uit zo lijkt me?
Thnx!
WelkomLekkere trainingsvolumes, foodpreps en niet te vergeten tomorrowland. Deze log moet ik ook maar gaan volgen![]()
Nunc aut Nunquam, zit je bij de kct?Nee maar nu of nooit is wel een beetje een uitspraak die van toepassing is op mij, dus vandaarWelkomNunc aut Nunquam, zit je bij de kct?
Gisteren weer een bestelling van musclemeat binnen gekregen, easy mealprep vandaag

Vind ze ideaal om snel even tussendoor te eten, koud zijn ze ook wel goed te doen.
Thnx!
Bij de 4e rep had ik al geen goede vorm meer. 5e rep had ik wss wel gered met een slechte vorm. Maar wil niks forceren, vooral niet met zulke oefeningen.