Fitness Seller

Log Tieme

• Topic Starter Topic Starter
Kleine update; heb het idee dat mijn achterkant van mijn schouders al iets voller worden. Probeer nu elke pull training; facepulls of reverse pecdeck te pakken. Helaas niet de zelfde belichting als de vorige rug pic.
14wa70j.jpg

moeilijk te zien maar lijken iets voller te staan. ben zelf de focus ook wat meer op rear delts gaan leggen, merk je wel met bp en latpulldowns.

Goeie rug man!

Pushday

Benchpress
15x60
8x80
5x95; laatste rep slechte uitvoering
5x90

Dumbbell press; gaat weer een stuk beter, poosje niet gedaan en was te merken de vorige trainingen..
10x34
8x36
8x36

Incline cable fly; heerlijke oefening
10x22.5
8x30
8x30
10x25; chest helemaal vol

Dumbbell shoulder press; was maar 1 dumbbell van 30 toen maar 32 gepakt, ging verrassend makkelijk :D
28x12
32x8
32x9

Leaning 1 hand dumbbell lateral raises (http://www.youtube.com/watch?v=WxAKPTOmYSw)
10x12
10x12
Seated 1 hand dumbbell lateral raises
10x7
10x8

Skull crushers
12x27.5+ez bar
10x30+ez bar
8x32.5+ez bar

Overhead rope tricep cable extension
12x45
12x60
8x70

Heerlijke training! Merk dat mijn benchpress niet meer vooruit gaat, ga nu weer beginnen met 82,5kg en elke training verhogen met 2,5.

Je hebt hoe dan ook een erg goed rug! Alleen al respect dat het je lukt een rug selfie te maken! Ik waag me daar niet eens aan! Wat weeg je eigenlijk momenteel bij welke lengte?

Training ziet er ook goed uit man!!:D Stevig presswerk!:D

Je hebt hoe dan ook een erg goed rug! Alleen al respect dat het je lukt een rug selfie te maken! Ik waag me daar niet eens aan! Wat weeg je eigenlijk momenteel bij welke lengte?

Training ziet er ook goed uit man!!:D Stevig presswerk!:D
Thnx! Mijn rug is eigenlijk het hardst vooruit gegaan sinds ik amper/nooit meer deadlift. Zware pullups/pulldowns/bor ervoor in de plaats. Na zwaar deadliften heb ik een stuk minder energie voor de rest van de training.

Lengte 182.5cm en gewicht zit iets boven de 86kg

Voeding 20-01-2015:

20ft93r.png

prima training, sterke presses. leaning latraise doe ik ook soms maar met cable.

Voeding ziet er prima uit zo lijkt me?

Nette fysiek man!;)

Legday; niet te gek gedaan, moet morgen nog hardlopen etc..

squat
10x20
10x50
8x80
5x85
5x90
4x95; techniek ging kut, laatste rep maar niet gedaan
8x50

Leg press
10x140
10x180
10x200

Leg extension
8x90
8x95
8x100

Lying leg curl
8x50
8x55
8x60

Lekkere trainingsvolumes, foodpreps en niet te vergeten tomorrowland. Deze log moet ik ook maar gaan volgen :D

Lekkere trainingsvolumes, foodpreps en niet te vergeten tomorrowland. Deze log moet ik ook maar gaan volgen :D
Welkom:D Nunc aut Nunquam, zit je bij de kct?

Gisteren weer een bestelling van musclemeat binnen gekregen, easy mealprep vandaag

Welkom:D Nunc aut Nunquam, zit je bij de kct?

Gisteren weer een bestelling van musclemeat binnen gekregen, easy mealprep vandaag
Nee maar nu of nooit is wel een beetje een uitspraak die van toepassing is op mij, dus vandaar :p
En musclemeat is superhandig/lekker dus idd makkelijk preppen.

Foodprep voor 2 dagen

rijst, oosterse wokgroente, gehakt
Zoete aardappelen, chinese kool, kip(thais gekruid)

21cs1o1.jpg

Havermout pannenkoeken

180gr havermout
200ml half volle melk
80gr vanille whey
1,5/2gr kaneel
100ml water
1 ei

mts2mu.jpg

ziet er goed uit die pannenkoek, ook eens proberen:)

Goede rug man! ik ga je volgen ;)

Lkkre legday, sq alleen de 95kg ging kut kwa tech?

ziet er goed uit die pannenkoek, ook eens proberen:)
Vind ze ideaal om snel even tussendoor te eten, koud zijn ze ook wel goed te doen.
Goede rug man! ik ga je volgen ;)
Thnx!
Lkkre legday, sq alleen de 95kg ging kut kwa tech?
Bij de 4e rep had ik al geen goede vorm meer. 5e rep had ik wss wel gered met een slechte vorm. Maar wil niks forceren, vooral niet met zulke oefeningen.

Hnnnng! Die panncake!:D:D

Terug
Naar boven