XXL Nutrition

Log: Z1000

Bezoekers in dit topic

goeie training!

Vandaag meteen weer gertaind uit me stage. Het was geen lekkere traning ik heb een beetje stress vanwege een groot stage verslag. En daarnaast zat er heletijd iemand bij me die naar alchol en sigareten rook die de heletijd tege me bleef lulle.:mad:. Normaal vindt ik het wel gezellig dat sommige mense prate, maar als je met gewicht in je hande zit en je bent bezig, dan is het niet chill. Me bor was vandaag waardeloos:mad:. Front swuat niet gedaan, ik heb een knie blessure.
Vrijdag weer beter traine.

bent-over-rows 7 x 45( ****ing waardeloos vandaag)
incline benchpress 6x55KG easy:eek:
dumbbell rows 6x 25KG
side lateral raises Andere oefening gepakt mense bleven maar die dumbbells pakke..
barbell ezbar curls 32,5KG GVD schiet niet op man met deze oefening. Blij steke op dit gewicht

je komt er heus wel!

Ik hoop het nicolas.

Ik ga zaterdag me bf opmeten. Ik ga misschien wel eerder cutte als 1 maart. Ik ga in ieder geval me vrete vermindere op een dag.
Ik kom snel aan nu. Ik snap er niet zoveel van. Ik eet rond de 14 bruine boterhamme per dag, met kipfilet tonijn kaas en ei als beleg. Veder eet ik havermout en neem ik me eiwit shakes. En tenslotte eet ik een pak pasta met vis of gewoon avond eten. En een bakie kwark. Meer eet ik niet. Alchol iname is ook alleen op zaterdag maar valt opzig ook mee. Paar biertjes.

Ik ga toch maar beginne snel met een voedings schema om een duidelij beeld te krijgen over me kcal iname

Een schema heb je niet echt nodig, nutrient timing is ook belangrijk! Als je maar weet wat je wanneer moet eten. Al kan het natuurlijk wel helpen. Als k jou was zou ik wat minder brood eten. Maar maak eerst maar een schema aan waar je clean mee kan gaan bulken. Dan kan je rond maart kijken of je moet cutten of niet.

Een schema heb je niet echt nodig, nutrient timing is ook belangrijk! Als je maar weet wat je wanneer moet eten. Al kan het natuurlijk wel helpen. Als k jou was zou ik wat minder brood eten. Maar maak eerst maar een schema aan waar je clean mee kan gaan bulken. Dan kan je rond maart kijken of je moet cutten of niet.

Ja je heb gelijk. Maar de weegschaal gaf nou 90 kilo aan op de sportschool. En je heb zelf gezien dat me kop ook wel wat dikker is geworde haha.

Ik ga dus van het weekwend een nieuw schema maken. Koolydraten na benede eiwit iname veder omhoog. Ik ga zo rond de 4000 kcal zitten.

Vandaag ben ik genokt met creatine. Ben benieuwd wat het met mijn krachtstats gaat doen.
Veder ben ik vandaag begonnen met 6 liter water per dag te drinken.

Geen traning vandaag:(. Knie blessure nog steeds+ pijnlijke arm.
Ik neem even rust. Het was vandaag sowieso katabool dagje. Alleen maar stress, nog geen eens de kans gehad om te vrete. KK stage

Nox Pump plus whey besteld. Ben benieuwd hoe het is om op NOX te trainen.

Vandaag ook me voedings schema gemaakt.
En tot oud en nieuw no more alchol for me. Ik ga de laatste 3 bulk maande nog ff hard knalle en op alles letten.

Nu me kwarkie na binne douwe

Later

Maandag:
Full Squat 6x 70KG PR
Benchpress (machine)6x67,5KG wel een pr maar ik heb het idee dat die machine lichter is en dus gemakkelijker gaat.
Deadlift 6x 85KG PR
Dumbbell Shoulder press 6x 17,5 KG ( ging vandaag klote)
Lat pulley 6x 65KG
Dippen was bezet en ik moest opschieten dus een andere oefening gepakt
Pushwdown 6 x 55KG

opzig wel lekker getraind. Ik trainde nu vroeger als normaal. Ik ben meteen gaan traine uit me werk omdat het niet anders kon. Dus ik heb ook geen bak pasta met vis na binne kunne werke helaas.

Ziet er goed uit; ben vrij traag met het vinden van logboeken. Maar ik zal je gaan volgen.:D;)

Vandaag ga ik niet na de gym. Ik heb erg veel last van me knie holte. Door dat ik vandaag op me werk de hele dag op moest steunen is me blessure alleen maar erger geworden. Morgen een oplossing vinden op me werk want dit is minder tof. Ook is me rug niet helemaal lekker na een hele dage een waardeloze houding te hebben gehad.

Ik ga zometeen aan de slag met dumbbells thuis.

Ik hoop woensdag eindelijk weer te kunne squate en deadlifte.

veel recuperatiesterkte!

Yeahh vandaag nox pump binnen.

Eerst een week goed op me voeding letten en dan ga ik er op knallen.

Meteen zo'n supplementen bij deze stats ???

Ziet er goed uit gozer, je gaat hard. Leuk schema ook en lekker vooruit gegaan in gewicht!

Terug
Naar boven