AndroidHealthClinic

Log: Z1000

Bezoekers in dit topic

Vertel mij wat er zo zwaar is aan dit supplement?
Je neemt het voor je traning en je hebt wat meer kracht. Het is PH ofzo.

Ik heb nog 3 maanden bulk en daar ga ik alles uit halen;)

Waarom geld uitgeven als je in het begin van je trainingsmaanden nog genoeg kracht uit jezelf kan halen. Ik train nu 2 jaren en heb enkel nog maar 1 keer creatine geprobeerd. Jij neemt meteen spul dat je op****t enzo. Dat is niet nodig. Straks is je pot leeg, heb je minder energie etc en dan valt dat weer tegen. Ik bedoel maar, zorg eerst dat je alles uit je eigen energie haalt. :p

Waarom geld uitgeven als je in het begin van je trainingsmaanden nog genoeg kracht uit jezelf kan halen. Ik train nu 2 jaren en heb enkel nog maar 1 keer creatine geprobeerd. Jij neemt meteen spul dat je op****t enzo. Dat is niet nodig. Straks is je pot leeg, heb je minder energie etc en dan valt dat weer tegen. Ik bedoel maar, zorg eerst dat je alles uit je eigen energie haalt. :p

Daar heb je idd gelijk in wat je zegt. Het kost veel geld. Ik zou het ook wat rustiger aan kunne doen.

Maar ik heb gekoze voor deze manier.

Dus komende tijd strict vreet schema, geen alchol, lekker vroeg pitte, en keihard trainen.

Net bodyfat gemeten ik sta op 14.5%:o

Wat wilt zeggen dat ik 2,5 kilo spier heb gewonnen.

gratz met je 2,5kg :D

FUll Front squat
10 x 40KG
8 x 50KG
5 x 65KG PR!
bent-over-rows
10x 40KG
8x 45KG
7 x 50Kg
incline benchpress
10 x 40KG
6 x 45KG
3 x 50KG
dumbbell rows
10 x 20KG
8 x 22,5KG
6 x 25KG
side lateral raises
10 x 7,5KG
10 x 7,5KG
10KG f**k noway
8 x 7,5 KG
barbell ezbar curls
10 x 17,5KG
8 x 19KG
6 x 20KG

Dit was de eerste keer trainen op de sportschool zonder creatine. Veel ben ik niet gezakt kwa gewichten. Ik merk alleen dat ik wat minders reps kan maken. Wel ben ik blij met me PR. Ondanks dat ik nog last heb van me knie.

Wel baal ik er van dat me biceps en me schouders zo achter blijven.
Als iemand tips heeft hoor ik het graag.

creatine= brain food :D

Nieuw eet schema. Ga de 1e week als endo rond de 3000 kcal zitten. En dan kijk ik na 1 week wat het doet. Als ik niet veel bijkom schroef ik het op na 3500Kcal.

Tijd Gram Kcal Eiwit Kcal Vet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

whey en havermout, met water dan ofwat?

Zo vandaag heerlijk getraind. Yeah PR's

Vrijdag:
legg press (vandaag rustig gedaan voor me knie blessure)
10x 150KG
10x 150KG
10 x 160KG

deadlift PR
10 x 70KG
8 x 80KG
8 x 90KG:D

dumbbell flyes PR
10 x 15KG
8 x 17,5KG
9 x 20KG :DEgt lekker vorig keer had ik moete met 17,5 en ging 20KG gewoon easy.

military press PR
10 x30KG
8 x 35KG
6 x 40KG:D

shrugs
10 x 20KG
10 x 20KG
10 x 20KG

Wowh lekkere traning. Heb daarnaast nog wat slow oefeninge gepakt voor me bi en triceps.

Waar zitten die trainigen?

Ja hij lag te powernappen. Fossiel!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :roflol:

Sorry beetje triest dat ik niet ben weze traine.
Hele dag weze slope en dikke kabels aanlegg. Ik was dood.

Morge weer knalle

Vandaag lekker getraind. Iets andere volgorde, waarom volgende oefening wat afwijken van gewicht als normaal.
Ook een paar extra oefening gepakt.
Maar hier de oefeninge van het schema:
Niet in de volgorde van traning

FUll Front squat
10x50KG
8x55KG
6 x65KG

bent-over-rows
10 x 40
8 x 50
6 x 55KG
incline benchpress (laats oefening van vandaag dus ging heel zwaar, omdat bij ons fitness het bankje zo schuin staat dat het bijna meer een MP is.
10 x 40KG
9 x 40KG
6 x 45KG

dumbbell rows
Niet gedaan

side lateral raises
10 x 7,5KG
10 x 7,5KG
9 x 7,5Kg

barbell ezbar curls
10 x 25KG
8 x 30KG
6 x 35KG PR laats rep ware wel forced

Zo vandaag vrijdag laatste dag van een zwaar week werke. Zo meteen traine voor het eerst op nox.
Ik heb knetter veel honger. Dus net eerst nox pump na binne gewerkt. Het is helemaal niet vies wat sommige wel vinden hier op het forum. Over een half uurtje eten en dan traine.
Nu luister ik knetter hard fearm fm om energie level omhoog te gooie. Laat nox maar werke.

Hell yeah:D

Terug van trainen. Nox pump viel tegen. Ik werd er rond uit wazig van en een beetje duf. Het heeft totaal geen meerwaarde.

Vrijdag:
legg press (vandaag rustig gedaan voor me knie blessure)
10x 150KG
10x 150KG
10 x 160KG

deadlift
10 x 70KG
8 x 80KG
8 x 90KG

dumbbell flyes PR
10 x 17,5KG
8 x 20KG
8 x 22,5KG PR

military press PR
10 x30KG
8 x 35KG
6 x 40KG

shrugs
Niet gedaan. Ik was moe.

Laatst bewerkt:
Vandaag getraind. Ging wel lekker.
Dippe tussen 2 bankjes en lat pully zijn uit het schema. En vervangen. Sommmige oefening waren wel heavy omdat ik daarvoor een andere oefening heb gedaan.

Maandag:
Full Squat
10 x 60KG
8 x70 KG
6 x 80KG PR

Dumbbell Shoulder press
10 x 15KG
8 x 17,5KG
8 x 20KG yeah eindelijk PR

Chinnen Deze oefening ging ik vandaag voor het eerst doen. Normaal lukt het me nooit om op te trekken.
5x ( 2 forced)
5 x 2( forced
4 x ( 3 forced)

Opzich ging het goed. Merk dus goed dat me overal kracht toe neemt.

Benchpress ( me arme ware vrij dood dus was benieuwd)
10 x 55KG
8 x 60KG
6 x 65 KG
Ging nog erg goed. Alleen krijg ik steken in me linker schouder. Waardoor ik het gewicht als ik begin, niet van het steuntje afkrijg.

Dippen ( normaal stort ik meteen in bij deze oefening. Ik was benieuwd nu, vooral omdat ik het nu na het bankdrukke doe, zal het zwaar worden.

4x
4x
3x
Ging opzich wel prima. Vooral omdat me arme al dood waren.

Deadlift ( ik twijfelde om te gaan deadlifte, omdat me rug behoorlijk op was).
10 x 70KG
8 x 80KG
6 x90KG

Vrijdag 95 Kilo te proberen.

Zo nu pak met pasta en kip op en me bakie kwark.

Ik ga pitte.

Als k jou was zou ik na het squatten bankdrukken en daarna deadliften. Verder wel netjes hoor :thumbup: thumbup: :D

Terug
Naar boven