AndroidHealthClinic

Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
en machines dan of heb je die niet voor rows bij ons heb je zo'n pannata ding met twee hendels [Link niet meer beschikbaar]

dan zou ik die pakken voor het afwisselen heb je ook effe weer een schock in je lats bro succes

thanks santino:)

Santino88 zei:
Nog maar eens m'n voedingsschemaaangepast en nu is het zoals ik echt wil, als er geintreseerden zijn wil ik het gerust posten!

Wat is dat nou voor stomme vraag? Posten die hap!1! Daar is zo'n log nou juist voor, toch? :D

Hahaha, sterkte :p

wrm terug split, bevalt het je niet ub/lb??
Het is wel kort om te oordelen, maar doen wat je zelf leuk vindt. En aan je foto's te zien heb je goede resultaten gehaald met de slpit kortrijker.

Alls je maar geen miet wordt net zoals jimi.;)

j/k jimi ;) :P :D

Gei ltoch die foto???, zou er zo opkruipen ;)

Santino88 zei:
Je hebt gelijk maar als ik lager ga kom ik altijd te laag uit in kh:mad: Ik zie gewoon goeie kh bronnen over het hoofd anders ging ik gelijk op 4000 zitten.
waar is je voedings schema ?

maaltijd1 stapover op havermout. en neem 100 gram ipv 50.
kwark kan je eigelijk wel weg laten dan.

maaltijd2 is netjes

maaltijd 3 neem volkoren rijst of pasta. en dan 150-200 gr met vlees of vis.

maaltijd 4 is ook goed

maaltijd 5 meer rijst 150-200 gr en minder tomaat.

train je om 7 uur?

postwork kan je beter met water nemen. kan je het namelijk meteen in de gym nemen.

maaltijd 6 neem ipv melk tonijn met wat lijnzaad. veel meer eiwit en minder suikers. ook lekker bij je pasta.

maaltijd 7 vind ik te kort op maaltijd 6 zitten. maar kwart voor het slapen is prima.

het zijn sugesties. ik beloof je geen 10 kg droge massa. maar wel wat meer gewicht toenamen.

waneer ging jij je nieuwe schema proberen??? dan ga ik ht ff bijhouden

Santino88 zei:
Vanaf maandag kun je dat hier volgen :)
Is allesinds een goed uitgekient schema want ik houd met altijd aan bepaalde regeltjes (waardoor het niet altijd simpel is een nieuwe volgorde te maken, wat natuurlijk niet noodzakelijk is)
Zo ga ik Bv nooit schouders of triceps de dag voor rug nemen enz... met daarnaast de standaard regels bv biceps de dag voor rug. En altijd 2 volle dagen tussen 2 "dezelfe" spiergroepen.

zo moet het ook want dan krijgt alles voldoende rust om te herstellen.maar ik zal je volgen en ik vind het een mooi schema;)

Santino88 zei:
jep maar bv schouders of triceps kan in theorie perfect de dag voor rug maar ik vind het niet aangenaam als je schouders (lateral deltoid voornamelijk) en triceps al vermoeid zijn van de dag ervoor.
DAt vind je niet zo aangenaam he santino? :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven