- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Santino88 zei:Nog maar eens m'n voedingsschemaaangepast en nu is het zoals ik echt wil, als er geintreseerden zijn wil ik het gerust posten!

Ban!Santino88 zei:vandaag ga ik niet trainen, ben veel te moe & zwak!
Santino88 zei:
waar is je voedings schema ?Santino88 zei:Je hebt gelijk maar als ik lager ga kom ik altijd te laag uit in khIk zie gewoon goeie kh bronnen over het hoofd anders ging ik gelijk op 4000 zitten.
oke danSantino88 zei:
ik ga eerst zelf even eten
moet ook aan mijn 3000kcal komen
Santino88 zei:Vanaf maandag kun je dat hier volgen
Is allesinds een goed uitgekient schema want ik houd met altijd aan bepaalde regeltjes (waardoor het niet altijd simpel is een nieuwe volgorde te maken, wat natuurlijk niet noodzakelijk is)
Zo ga ik Bv nooit schouders of triceps de dag voor rug nemen enz... met daarnaast de standaard regels bv biceps de dag voor rug. En altijd 2 volle dagen tussen 2 "dezelfe" spiergroepen.

DAt vind je niet zo aangenaam he santino?Santino88 zei:jep maar bv schouders of triceps kan in theorie perfect de dag voor rug maar ik vind het niet aangenaam als je schouders (lateral deltoid voornamelijk) en triceps al vermoeid zijn van de dag ervoor.

ja zo lijkt het als of er iets zinnigs in staat, maar 80% isSantino88 zei: