MuscleMeat

Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lekkere training, paar pr's, maar waarom zo hoog in de hh?

gruwelijke dips man, alleen waarom maar 1 oef voor schouders?
en waarom 2 bi en 4 triceps oef? of zit ik er helemaal naast?

idd goeie dips! 10xbw+20 volgende keer:D?

probeer het nog een keer, wat is het Board Sloooooooooooooooooooooom.

en dan verwijder je in eens je dubbel post plus het orgineel, zucht.

waarom maar 1 oef voor zijkant, en hoeveel doe je voor de voorkant en achterkant?

nette training, gefeli met je pr's :thumbup:
suc6 met al dat eten

Santino88 zei:
Vorige week 9xbw+20 kg gedaan :p

Inderdaad ik versta je punt, is ook allemaal wat afwisselen dat ik doe (ik ben eigenlik helemaal into lateral deltoid) sommige periode's wat meer sets nu wat minder. Volgende 4 weken neem ik er terug 6. Daarna mss wel eens 9 sets:eek:

Zo ziet het er uit voor schouder op dit moment

Voorkant 4 sets
Achterkant 2 sets
Zijkankt 4 sets

Totaal 10 sets

weinig man, 1 oefening en dan ook zo weinig setjes, maar ach als het werkt dan werkt het toch. :D

goeie training en ook nog pr op squat aant einde!! iedereen lijkt nu squat aant einde te doen:D:p?

Lekkere training :)
Heb geloof ik ook nog nooit een echte goede pomp gehad in de beentjes, al zullen ze zelfs dan klein blijven;)
Squat is ook niet onaardig.

ziet er goed uit kerel goeie squats

nice Pr op squats

oke, lekker getraint. maar waarom al die machines?
goede squat. volgende week een rust week voor bench en dan de week er op 3*3*75kg?

Gewoon blijven trainen die kuiten, gaan vanzelf wel een keer komen:)

Santino88 zei:
Kuiten doe ik altijd (noodgedwongen) met 2 dezelfde machines. Machine chest press was even ter opwarming van m'n bb press aangezien deze nog bezet was :mad:.

Ja volgende week een rustweek, denk gewoon 4x10 te doen, 75 kg dat kan zijn had het nog niet uitgerekend :p

ja zo iets zal je wel kunnen doen, ik zou wel een spotter zoeken, want het is toch even eng zoon gewicht boven je borst lees straks maar in me log ;):D

he santino je was tog ook aan de mega grow of heb ik het mis ??

hoe was het je bevallen ?

Santino88 zei:
Idd, ik ben een Massa Beest geworden!

Beviel me goed meer uithouding & minder rusttijd nodig tussen de sets.
In massa minder gemerkt, m'n voeding was een stuk minder in die tijd zou het nog eens moeten doen met m'n nu uitstekende voedingsschema:p ;)

Ik kan het je zeker aanraden, ben nu bezig met de gewone van xxl, 5 gram voor de training.

met mega grow of gewoon crea bea?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven