XXL Nutrition

Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
bij de cable pushdown hoe ver laat je je onderarmen naar bovenkomen(ik twijfel altijd wat het beste is)

18fitie zei:
bij de cable pushdown hoe ver laat je je onderarmen naar bovenkomen(ik twijfel altijd wat het beste is)

ik laat hem bijna tegen me kin komen. :p en pak hem heel smal

verder santino, wat een slappe training. en dat in de bulk. succes met je onderrug. als ik jou was zou ik wel een beetje ligt liften en strekken doen voor je onderrug. hou je het toch wat in beweging.

ja wat zal ik zeggen, hoe gaat het met de bulk. hoeveel zit je.

al boven de 85kg? incine press is wel netjes

slaaplekker ;)

nog altijd niet boven de 85(en je zit op 4500 kcal :p)

damn wat een eten kerel hoe krijg je dat weg man respect ik zit soms al te hikken met met 3000 kcal

dat is over 6a7 maaltijden verdeel kerel neem een kijkje in men log zou ik zeggen

netjes san.

wat is de enige echte chin dan?

met je handpalmen naar je toe schouderwijdte he:D?!

hehe wrm zouden dat de echte chins zijn

ziet er nice uit. mooie pr's

biceps zijn toch niet minder sterk als je dr PR's op haalt:D

ik vind de echte chins die met schouderbreedte greep en handpalmen naar je toe, plaatje wat jij poste zie ik als pull up, maar daar zijn de meningen over verdeeld ha ha:D

mooie training san, maar waarom nou weer 4 bicep oefeningen en maar 3 triceps. en ook drie zijkant schouder oefeningen?

toch sterke curls!

btw: RSCA rulezz :rocker:

Lekkere curls hoor :D moet ik nog hard voor werken :D

lekkere training. tog wel weer pr's

een pr is wel speciaal tog ?

luppie zei:
lekkere training. tog wel weer pr's

een pr is wel speciaal tog ?

nee een patat met curry ui en majo dat is speciaal :D

fijne training san, maar waarom eerst extension presses en curls. en dan pas squat?

tis je geraien. toch wat pr's weten te incasseren :thumbup:(wat een klote smiley, lijkt wel voor janetten)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven