AndroidHealthClinic

Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Fijne training, maar waarom lex extention en niet gewoon wat echte squats er (evt aan het einde) doorheen:D? (dat is namelijk ''hardcore'';):D)

mooie log Santino88!!!

gogo West-Vlaanderen hehe :D

zeer ,zeer netjes. keep om going;)

zeer goede training jongen. gaat lekker, waneer pak je de 1 keer 100 :D

nice bench, maar die 5-6x65 was deze niet dicht bij failure? Na de 60 direct de 70 pakken, anders verspil je energie.

volgende keer gewoon overslaan, pak je zo 5x70:D

ziet er flex uit kerel ga zo door

veel cable oefeningen voor de rug, zou je niet wat meer voor BOR s of dumbbell rows kunnen kiezen?

Santino88 zei:
Ja, je hebt gelijk maar de db's gaan bij ons maar tot 30 kg :duh: en bij bb row's krijg ik snel last van de onderrug en heb daar al een beetje last mee zoals je ziet geen deadlift :( Heb nu 2 weken geen deadlift gedaan en ga volgende week terug een doen om te kijken of het al beter is:)

je traint toch niet in een healthcenter he:( ?

veel pr's verder man, nog steeds aant bulken?:D!

geen idee

maar idd niet te zwaar nemen, en mss rond de 15 reps, mn onderrug is ook wat geirriteerd maar het hindert me niet echt om "zwaar" te trainen.

en je topic ziet er goed uit, succes met je onderrug.. ik mis deadlift ook.. dus je bent niet de enige..

Santino88 zei:
Behalve de db's dan:rolleyes: ;)

Bedankt :kiss:

Ook last met de rug?

ja man.. deze week wordt deload weekje.. dan daarna weer gewoon mn deadlift op gaan bouwen.. en mn squats.. ik heb teveel blessures.. is niet normaal meer.. valt me nog mee dat mn schouder niet kapot is..

maar mn lies en mn onderrug zijn momenteel redelijk ****ed up..

deload gaat voor wonderen zorgen :)

weinig variatie voor je zijkant? die ook een eens met dumbbell zittend liggend of staand.

maar wel lekker getraint verder

ziet er goed uit santino je wordt wel sterk;)

Lekkere training hoor :) Die Pomp kan ik me wel voorstellen na zo'n training :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven