AndroidHealthClinic

Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik vind je curls wel goed santino, wat weeg je nu:D?

Ik ben nu trouwens 8 weken bezig met deze volgorde kan best zijn dat ik er nog wat mee doorga. Ik had graag iets gedaan in de zin van push - pull maar dan kan je maar 3 dagen trainen.
je kan toch

pull
push
benen
pull

volgende week verder...

maar sterke armen gast

netjes netjes kerel maar waarom twee keer uprights 1x met kabel en 1 keer met db

je bent nu 86 kilo:eek:
hoelang ben je dan???

die pull overs blijf je doen, deze zal ik ook eens doen.

Hoe doe je ze lig je helemaal op een bankje of alleen met je schouders en zwiep je wat (moeilijk om uit te leggen)

Nette training san, nette gewichten

nice db row:D maar nu zit je toch aan het eind van de dumbbells in je gym, ga je dan nu bb row doen of ze gewoon stricter uitvoeren of aan het einde van je training?

Krijg je altijd last van je rug bij bb rows of alleen als je ze na squat/deadlifts doet? Want dan is het opzich wel logisch en moet je gewoon iets in je schema veranderen zodat je daar geen last van krijgt.
Misschien helpt t ook als je ipv horizontaal een beetje verder verticaal gaat rowen. Bij horizontaal rowen heeft je onderrug natuurlijk veel meer werk te verrichten.

Verder gaan je trainingen lekker:D

AlexT zei:
nice db row maar nu zit je toch aan het eind van de dumbbells in je gym, ga je dan nu bb row doen of ze gewoon stricter uitvoeren of aan het einde van je training?:duh:

Eind van dumbbells van je gym?? Gaan ze maar tot 30 kg?
Bij ons tot een kg of 50-60... (die bijna niemand gebruikt maarja :D)

Junipero zei:
Eind van dumbbells van je gym?? Gaan ze maar tot 30 kg?
Bij ons tot een kg of 50-60... (die bijna niemand gebruikt maarja :D)

Santino traint idd in een healthcenter, waarschijnlijk een sportcity variant:D

gym waar ik train ook db's tot 76:cool: (staar dr nu alleen nog maar naar:D)

nice db press! Geen presses voor voorkant schouders?
en machine butterflyes? kom kom dat kan toch niet santino:D!

Zou je been training gewoon eenmalig omwisselen met een andere in de week.

neem je iets van volgende week, rug of armen mischien nog eens?

je kunt ook best wel een keer een dag overslaan. ff los fietsen is wel een goed idee.

tuurlijk kan je wel benen trainen, waarom niet?
Gewoon eerst een beetje ligt opwarmen en dan lekker knallen.

verder wel een lekkeren borst training.

klote van je lies, ist al beter?

goed dat je lies het weer doet, volgende keer minder voetballen?

die standing calfraise gaat wel goed.

gewoon een schijf er bij pleuren en gewoon doen niet denken dat je het niet kan want dat kan je wel. gewoon DOEN dus ;)

wat is fullblock? En die 100kg lijkt me toch wel zwaarder kunnen he. Groeien moeten die kuiten!! ;)

jordy zei:
Het hele blok met gewichten.:D

ah in die fase zit ik ook :D Is best klote. De seated calf machine maxen, en ook de legpress gemaxed met calfpress. Ik ga nu de one legged calfpress proberen met dumbbells. Maar die gaan bij mij maar tot 36kg ofzo. Maar wie weet voelt het wel goed aan. Mijn zoektocht naar andere kuitoefeningen gaat echter door ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven