AndroidHealthClinic

Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Re: ::Santino's Log::

Moet je zeker eens t-bar row in the corner proberen, je schema dat je had gemaakt in de trainingsectie zag er toch goed uit.

Ziet er wel goed uit, ik zou in de 2 lb de hypers vervangen door een squat. Hacksquat of fullsquat ofzo.
Mss kan je op het laatste van je ub dag, 2setjes curls doen

Ziet er wel goed uit, op lb dag kan je mss pulltrough of weighted hypers of side bends doen

waarom zie jij barbell curl als iso oefening

Je bouwt idd veel op. Je kan 2sets opwarmen en dan 3-5 wezrksets doen

ziet er goed uit kan je geen advies geven ken deze vorm van training nog niet maar succes

flys vind ik niet nodig. Face pulls zijn beter dan rear laterals maar als die oef. je niet ligt kan je de rear laterals toevoegen

en nu trainen jij :mad:

niet aan te merken op je schema verder, behalve dat je (full)squat dik in orde is.:thumbs: Maar waarom bouw je op?? Je kan bij squat vb
10xstang
8x50
6x70
5x5x90

ziet er goed uit santino nu je 18 bent ga je zker nog harder knallen he ;)

Maakt het iets lichter omdat je meer geneigd bent (en 99% van de gevalen dus ook doet) om de biceps mee te laten trekken.
Maar is gewoon een goede variant op het normale chinnen.

ik neem die oefening altijd in men HIT knal je je biceps ook goed mee
en zoals gezegd wel wat lichter als normal grip

jij gaat hard santino goed schema man lang aan gewerkt zker

jep tonijn is goed heb me er wel een de t*ring in gegeten hele maand door tonijn en zalm maar dat komt dan ook wel je strot uit maar ik heb het gewoon af en toe verwisseld met kipfilet toen ging het wel weer succes met bikken

ziet er goed uit, straks kan ik bolle tegen je zeggen :P

Veel PR's met je squats:)

Op welk vet % zit je nu dan ongeveer denk je?

Haal anders gewoon 2 boterhammen vaan Maaltijd 3 af en halveer het handje noten in Maaltijd 4 zit je wel ong. op de ~3800kcals, hoef je niet alles overnieuw te schrijve:p.

kom ik hier kijken en zie ik geen training :mad:, ga eens trainen man

nette training.
moet zelf ook nog mn 'groove' zien te vinden bij de bb row. hebben alleen geen zware db's:o

Doe pendlay row, verder is je incline hoog vergeleken met je falt is die incline met stop op borst? Verder zeer nette training,

goed bezig santino gaat lekker he dat nieuwe schema!!!:lifter:

stop met op bouwen, 2-3 opwarm setjes en dan 5x5, quads zullen dan wel wat vermoeiender zijn

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven