Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik hou ook geen rekeining, met de en me. Split ub en lb van elkaar, en ik merk dat ik wat voller wordt. Als je goed traint eet en progressie maakt zal je altijd gainen
ik heb nog nooit gedipt op een speciaal diptoestel jah vorige week op een machine dip maar wil dat van jou wel eens proberen santino ik ga vandaag effe kijken of ze die hebben ben ook weer met een ander schema begonnen split of daar wil mee gaan beginnen heb al weer een schema gemaakt in men log maar alvast succes voor de rest van de week
Gewoon de ene training flat en de andere incline bench. Wat je zegt van teveel begrijp ik doe ook teveel momenteel en denk wat te minderen. Verder hoef je niet alles 5x5 te doen maar je kan ook 3x6-8
goed ie training santino maar waarom pak je dan geen dumbbell row
of machine voor de afwisseling had ook gister ofsow een andere barbell row gezien op een bankje liggent