Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe, nog mooi op tijd je theorie gehaald
Proficiat en rust ze!
geluk mee idd, ga hem in lente van 2013 halen, maar dan ben ik 24 gelukkig. En dan die zomer kunnen we gaan rijdenallebei r6
![]()
Goed bezig Tyran,je gaat hard vooruit zo te zien..Keep up the good work
En ja over een motor kan ik maar 1 ding zeggen: Houd het rubber onder he![]()
Had inderdaad gekunt, maar ik heb ervoor gekozen om Wat extra rust te pakken.
Vandaag borst+Tricep gedaan. Mijn incline BP is nu net zo sterk als flat.. ga deze week voor het eerst proberen 80 te benchen..
ff een 5x5 proberen de aankomende tijdis snel gegaan bij je, morgen ook borst+tricep dagje, ga proberen mn bench flink te verhogen sta al tijdje vastff een 5x5 proberen de aankomende tijd
Net getraind, ging weer lekker.
Decline BP: 10x40, 8x50, 8x55, 6x60
Decline Dumble Press: 10x12, hierna deed ik eerst set met links aleen en dan rechts aleen: 10x14, 10x14, 10x14, 10x14
Incline borstoefening weet niet hoe het eet, links en rechts handvat en dan naar elkaar trekken die touwen.
3 setjes Ropepushdown en 3 setjes dumbbell oefening voor tricep boven hoofd weet ook niet hoe dit heet.
Na de training glutamine met multi vit. Op, banaan, 500gr aardbijenkwark en karnemelk, ik ga dalijk al koken :d aardappelen met appemoes en speklappe rond 1 uur.
Gr
Waarom 2 oefeningen voor decline, niet een decline en ander flat?
Loopt onderkant achter bij je? En hoezo neem je geen snelle eiwitten na training ipv langzame?
Yeahhh net 80kilo gebenched, PR ben nu echt blij, voel me fit en sterk, nu op naar de 90bp en 90bodyweight.