XXL Nutrition

Logboek

Wat zijn 'lekkere gainings?'

• Topic Starter Topic Starter
Wat zijn 'lekkere gainings?'

5kilo spiermassa in 5 maanden, van 80 na 85kg.

Yeah eindelijk theorie certificaat in de pocket, ben nu echt ****in happy, want ik moest nu wel slagen, want in jan. 2013 mag je rijbewijs A obeperkt ( dus alle cc) pas vanaf 24 jaar halen. Avb heb ik ook al hoef nu alleen nog avd af teleggen.

Vandaag lekker rustdagje had gister toch nog ff kort kuiten gedaan,standing calf raises 80hh.terwijl ik rustdag gepland had, pak vandaag dus maar rust.

Hehe, nog mooi op tijd je theorie gehaald :)

Proficiat en rust ze!

geluk mee idd, ga hem in lente van 2013 halen, maar dan ben ik 24 gelukkig. En dan die zomer kunnen we gaan rijden ;) allebei r6 ;)

Ben je 4x gezakt voor je theorie? :p

De spierpijn in mijn kuiten is nu erger als gister, dit heb ik meestal met kuiten dat het de 2de dag erger is, ben nu aan het twijfelen of ik zal gaan trainen, maar ga dalijk zowiezo na gym ff zonnebankje pakken is,weer lang geleden haha

Goed bezig Tyran,je gaat hard vooruit zo te zien..Keep up the good work:thumb:

En ja over een motor kan ik maar 1 ding zeggen: Houd het rubber onder he ;)

genoeg andere spieren die je kan pakken toch

genoeg andere spieren die je kan pakken toch

Had inderdaad gekunt, maar ik heb ervoor gekozen om Wat extra rust te pakken.

Vandaag borst+Tricep gedaan. Mijn incline BP is nu net zo sterk als flat.. ga deze week voor het eerst proberen 80 te benchen..

Goed bezig Tyran,je gaat hard vooruit zo te zien..Keep up the good work:thumb:

En ja over een motor kan ik maar 1 ding zeggen: Houd het rubber onder he ;)

Thnx puma200, ik zal het rubber onderhouden, ben geen maniak, racen ga ik dan wél op circuit in belgië en mischien race licentie halen.

Had inderdaad gekunt, maar ik heb ervoor gekozen om Wat extra rust te pakken.

Vandaag borst+Tricep gedaan. Mijn incline BP is nu net zo sterk als flat.. ga deze week voor het eerst proberen 80 te benchen..

is snel gegaan bij je, morgen ook borst+tricep dagje, ga proberen mn bench flink te verhogen sta al tijdje vast :mad: ff een 5x5 proberen de aankomende tijd

Net getraind, ging weer lekker.

Decline BP: 10x40, 8x50, 8x55, 6x60

Decline Dumble Press: 10x12, hierna deed ik eerst set met links aleen en dan rechts aleen: 10x14, 10x14, 10x14, 10x14

Incline borstoefening weet niet hoe het eet, links en rechts handvat en dan naar elkaar trekken die touwen.

3 setjes Ropepushdown en 3 setjes dumbbell oefening voor tricep boven hoofd weet ook niet hoe dit heet.

Na de training glutamine met multi vit. Op, banaan, 500gr aardbijenkwark en karnemelk, ik ga dalijk al koken :d aardappelen met appemoes en speklappe rond 1 uur.

Gr

Waarom 2 oefeningen voor decline, niet een decline en ander flat?
Loopt onderkant achter bij je? En hoezo neem je geen snelle eiwitten na training ipv langzame?

Yeahhh net 80kilo gebenched, PR ben nu echt blij, voel me fit en sterk, nu op naar de 90bp en 90bodyweight.

haha oke, vond t al vreemd. Goed gedaan met je PR :) na mijn cut ook een nieuwe gaan zetten ga voor de 120 :D

Terug
Naar boven